Rekordowa edycja świątecznej akcji charytatywnej TIM-u

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
W ramach 3. edycji inicjatywy TIM Mikołajów do 17 beneficjentów z całej Polski trafiło łącznie 391 000 zł. W akcję zaangażowało się 48 producentów artykułów z oferty TIM.pl oraz 11 045 internautów.
TIM Mikołajów 2022 to już trzecia odsłona zainicjowanej w 2020 roku charytatywnej akcji świątecznej TIM S.A. Impulsem do jej przeprowadzenia była panująca wówczas pandemia COVID-19, która jeszcze bardziej uwidoczniła to, ile osób i instytucji znajduje się w potrzebie. W związku z tym zarząd TIM-u zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym organizacjom. Po dwóch latach od pierwszej edycji TIM-u Mikołajów i pomimo zmiany sytuacji pandemicznej w Polsce firma nadal wspiera lokalne społeczności..
Idea akcji
Głównym założeniem TIM-u Mikołajów jest aktywne włączanie do udziału w inicjatywie partnerów biznesowych oraz klientów spółki. Ci pierwsi rokrocznie wspierają akcję poprzez zwiększanie jej budżetu z własnych środków. Klienci z kolei mają przywilej wyboru beneficjentów poprzez wskazywanie ich w anonimowej ankiecie internetowej. W każdym z 17 regionów, w których TIM S.A. ma biura handlowe, wybierają jedną instytucję spośród trzech, zaproponowanych przez pracowników TIM-u.
Rekordy w trzech wymiarach
TIM Mikołajów 2022 wsparło aż 48 producentów artykułów dostępnych na TIM.pl, co stanowi wzrost o niemal jedną trzecią względem poprzedniej edycji. Dzięki temu całkowity budżet akcji wzrósł do 391 tys. zł, a każdy z beneficjentów otrzymał darowiznę w wysokości 23 tys. zł. Inicjatywa zyskała również ogromne uznanie klientów i internautów – w ankiecie wzięło udział 11 045 użytkowników, co oznacza wzrost aż o 514% w stosunku do 2021 r.
– Bardzo duże zainteresowanie akcją TIM Mikołajów tylko utwierdza nas w przekonaniu, że jej idea jest słuszna i ważna – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM S.A. – Cieszę się, że nie tylko pomagamy, ale też angażujemy innych w tę pomoc. O to właśnie chodzi, aby dzielić się dobrem – dodaje.
Akcja TIM Mikołajów to jedna z wielu inicjatyw społecznych TIM SA, realizowanych w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu spółki – TIM pro. Ideą, która przyświeca firmie, jest wspieranie lokalnych społeczności w obszarach prozdrowotnych, proekologicznych, oświatowych i edukacyjnych, kulturalnych oraz pomocowych.
Partnerzy i beneficjenci
Partnerzy i beneficjenci TIM-u Mikołajów 2022 zostali wymienieni na stronie akcji.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.