Komunikaty PR

Rekordowa edycja świątecznej akcji charytatywnej TIM-u

2022-12-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

W ramach 3. edycji inicjatywy TIM Mikołajów do 17 beneficjentów z całej Polski trafiło łącznie 391 000 zł. W akcję zaangażowało się 48 producentów artykułów z oferty TIM.pl oraz 11 045 internautów.

TIM Mikołajów 2022 to już trzecia odsłona zainicjowanej w 2020 roku charytatywnej akcji świątecznej TIM S.A. Impulsem do jej przeprowadzenia była panująca wówczas pandemia COVID-19, która jeszcze bardziej uwidoczniła to, ile osób i instytucji znajduje się w potrzebie. W związku z tym zarząd TIM-u zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym organizacjom. Po dwóch latach od pierwszej edycji TIM-u Mikołajów i pomimo zmiany sytuacji pandemicznej w Polsce firma nadal wspiera lokalne społeczności..

Idea akcji

Głównym założeniem TIM-u Mikołajów jest aktywne włączanie do udziału w inicjatywie partnerów biznesowych oraz klientów spółki. Ci pierwsi rokrocznie wspierają akcję poprzez zwiększanie jej budżetu z własnych środków. Klienci z kolei mają przywilej wyboru beneficjentów poprzez wskazywanie ich w anonimowej ankiecie internetowej. W każdym z 17 regionów, w których TIM S.A. ma biura handlowe, wybierają jedną instytucję spośród trzech, zaproponowanych przez pracowników TIM-u.

Rekordy w trzech wymiarach

TIM Mikołajów 2022 wsparło aż 48 producentów artykułów dostępnych na TIM.pl, co stanowi wzrost o niemal jedną trzecią względem poprzedniej edycji. Dzięki temu całkowity budżet akcji wzrósł do 391 tys. zł, a każdy z beneficjentów otrzymał darowiznę w wysokości 23 tys. zł. Inicjatywa zyskała również ogromne uznanie klientów i internautów – w ankiecie wzięło udział 11 045 użytkowników, co oznacza wzrost aż o 514% w stosunku do 2021 r.

– Bardzo duże zainteresowanie akcją TIM Mikołajów tylko utwierdza nas w przekonaniu, że jej idea jest słuszna i ważna – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM S.A. – Cieszę się, że nie tylko pomagamy, ale też angażujemy innych w tę pomoc. O to właśnie chodzi, aby dzielić się dobrem – dodaje.

Akcja TIM Mikołajów to jedna z wielu inicjatyw społecznych TIM SA, realizowanych w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu spółki – TIM pro. Ideą, która przyświeca firmie, jest wspieranie lokalnych społeczności w obszarach prozdrowotnych, proekologicznych, oświatowych i edukacyjnych, kulturalnych oraz pomocowych.

Partnerzy i beneficjenci

Partnerzy i beneficjenci TIM-u Mikołajów 2022 zostali wymienieni na stronie akcji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.