Rekordowa edycja świątecznej akcji charytatywnej TIM-u

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
W ramach 3. edycji inicjatywy TIM Mikołajów do 17 beneficjentów z całej Polski trafiło łącznie 391 000 zł. W akcję zaangażowało się 48 producentów artykułów z oferty TIM.pl oraz 11 045 internautów.
TIM Mikołajów 2022 to już trzecia odsłona zainicjowanej w 2020 roku charytatywnej akcji świątecznej TIM S.A. Impulsem do jej przeprowadzenia była panująca wówczas pandemia COVID-19, która jeszcze bardziej uwidoczniła to, ile osób i instytucji znajduje się w potrzebie. W związku z tym zarząd TIM-u zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym organizacjom. Po dwóch latach od pierwszej edycji TIM-u Mikołajów i pomimo zmiany sytuacji pandemicznej w Polsce firma nadal wspiera lokalne społeczności..
Idea akcji
Głównym założeniem TIM-u Mikołajów jest aktywne włączanie do udziału w inicjatywie partnerów biznesowych oraz klientów spółki. Ci pierwsi rokrocznie wspierają akcję poprzez zwiększanie jej budżetu z własnych środków. Klienci z kolei mają przywilej wyboru beneficjentów poprzez wskazywanie ich w anonimowej ankiecie internetowej. W każdym z 17 regionów, w których TIM S.A. ma biura handlowe, wybierają jedną instytucję spośród trzech, zaproponowanych przez pracowników TIM-u.
Rekordy w trzech wymiarach
TIM Mikołajów 2022 wsparło aż 48 producentów artykułów dostępnych na TIM.pl, co stanowi wzrost o niemal jedną trzecią względem poprzedniej edycji. Dzięki temu całkowity budżet akcji wzrósł do 391 tys. zł, a każdy z beneficjentów otrzymał darowiznę w wysokości 23 tys. zł. Inicjatywa zyskała również ogromne uznanie klientów i internautów – w ankiecie wzięło udział 11 045 użytkowników, co oznacza wzrost aż o 514% w stosunku do 2021 r.
– Bardzo duże zainteresowanie akcją TIM Mikołajów tylko utwierdza nas w przekonaniu, że jej idea jest słuszna i ważna – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM S.A. – Cieszę się, że nie tylko pomagamy, ale też angażujemy innych w tę pomoc. O to właśnie chodzi, aby dzielić się dobrem – dodaje.
Akcja TIM Mikołajów to jedna z wielu inicjatyw społecznych TIM SA, realizowanych w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu spółki – TIM pro. Ideą, która przyświeca firmie, jest wspieranie lokalnych społeczności w obszarach prozdrowotnych, proekologicznych, oświatowych i edukacyjnych, kulturalnych oraz pomocowych.
Partnerzy i beneficjenci
Partnerzy i beneficjenci TIM-u Mikołajów 2022 zostali wymienieni na stronie akcji.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Burger King wchodzi do Zgorzelca
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.