Spójrz przez okulary KFC na wakacyjną Kalifornię
Lato to czas wyjątkowych podróży, zarówno po świecie, jak i tych kulinarnych. Do odkrywania nowych smaków, także podczas lata w mieście, zachęca KFC. W tym roku marka powraca z uwielbianymi przez fanów smakami słonecznej Kalifornii – w centrum nowego, sezonowego menu znajdzie się złocisty jak Golden Gate kurczak w pomarańczowym sosie. Dodatkowo, do każdego z boxów z oferty California Summer, marka KFC dodaje letni must have, czyli stylowe okulary przeciwsłoneczne. Oferta obowiązuje od 27.06.2023 r. do wyczerpania zapasów.
Coraz dłuższe dni, coraz więcej słońca i coraz więcej smaku. Brzmi jak przepis na idealne wakacje 2023. Każdy spragniony jest słonecznej pogody i radosnego klimatu, z czego z pewnością słynie położona nad oceanem Kalifornia. Taką atmosferę w Polsce zagwarantuje teraz marka KFC, która dzięki nowej, letniej ofercie zabierze fanów na zachodnie wybrzeże USA.
Specjalnie na wakacje marka KFC wprowadza szeroką gamę produktów inspirowanych rajską Kalifornią. Nowości w menu California Summer to: Hollywood Dream Burger, Malibu Twister oraz California Rice & Bites Orange ze złocistym kurczakiem. W nowej ofercie królować będzie sos pomarańczowy, który jest kwintesencją letnich smaków.
Dodatkowo, przy zakupie dowolnego boxa z oferty California Summer, KFC podaruje swoim fanom letni niezbędnik - wyjątkowe i niezwykle stylowe okulary przeciwsłoneczne, wyposażone w filtr UV 400. Będą one stanowić świetną pamiątkę z kulinarnych podróży po smakach Kalifornii i z pewnością doskonale uzupełnią tegoroczny, wakacyjny look. Ceny zestawów zaczynają się już od 19,99 zł, a promocja obowiązuje w resturacji i w dostawie.
Oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 27 czerwca 2023 r. do wyczerpania zapasów.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.