STILL: 8xTAK dla charytatywnej sztafety
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Czterdzieścioro pracowników STILL Polska reprezentowało firmę w charytatywnym biegu Poland Business Run 2023, dodając kolejną pozycję do listy inicjatyw, w ramach których przedsiębiorstwo i jego przedstawiciele pomagają potrzebującym.
Fundacja Poland Business Run od 2012 roku organizuje bieg charytatywny, zyski z którego przeznaczane są na kompleksową pomoc osobom z niepełnosprawnościami narządów ruchu. Fundusze uzyskane z wpisowego drużyn za udział w sztafecie 5x4 km wydawane są na rehabilitację, protezy, nowoczesne wózki inwalidzkie i inne działania poszerzające spektrum aktywności, w które dzięki wsparciu Fundacji mogą angażować się beneficjenci programu.
W Poland Business Run 2023 wzięło udział 8 drużyn STILL Polska po 5 osób. Czterdziestka pracowników firmy zmobilizowała się, by 3 września pokonać dla dobrej sprawy łącznie 160 km. – Pomoc potrzebującym jest dla STILL Polska i pracowników naszej firmy naturalna. Jako przedsiębiorstwo wspieramy ważne inicjatywy zarówno rzeczowo, m.in. użyczając wózków widłowych do rozładunku darów czy lekarstw, jak i finansowo – choćby kupując pakiety startowe, jak miało to miejsce w przypadku Poland Business Run – mówi Agnieszka Grocholska, Dyrektorka Działu Personalnego STILL Polska. – Osoby zatrudnione w naszej firmie chętnie angażują i angażowały się w wolontariat, m.in. przy okazji wsparcia uchodźców z Ukrainy czy co roku w ramach akcji Szlachetna Paczka. Cieszę się, że w naszych szeregach znalazła się aż czterdziestka chętnych, by pobiec w Poland Business Run 2023. To dzięki nim mieliśmy okazję wesprzeć fundację aż ośmiokrotnie. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zechcieli się w ten sposób zaangażować i pomóc osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi – dodaje.
Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.