Komunikaty PR

STILL: 8xTAK dla charytatywnej sztafety

2023-09-26  |  14:05
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
Get More Services

ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl

Czterdzieścioro pracowników STILL Polska reprezentowało firmę w charytatywnym biegu Poland Business Run 2023, dodając kolejną pozycję do listy inicjatyw, w ramach których przedsiębiorstwo i jego przedstawiciele pomagają potrzebującym.

Fundacja Poland Business Run od 2012 roku organizuje bieg charytatywny, zyski z którego przeznaczane są na kompleksową pomoc osobom z niepełnosprawnościami narządów ruchu. Fundusze uzyskane z wpisowego drużyn za udział w sztafecie 5x4 km wydawane są na rehabilitację, protezy, nowoczesne wózki inwalidzkie i inne działania poszerzające spektrum aktywności, w które dzięki wsparciu Fundacji mogą angażować się beneficjenci programu.

W Poland Business Run 2023 wzięło udział 8 drużyn STILL Polska po 5 osób. Czterdziestka pracowników firmy zmobilizowała się, by 3 września pokonać dla dobrej sprawy łącznie 160 km. – Pomoc potrzebującym jest dla STILL Polska i pracowników naszej firmy naturalna. Jako przedsiębiorstwo wspieramy ważne inicjatywy zarówno rzeczowo, m.in. użyczając wózków widłowych do rozładunku darów czy lekarstw, jak i finansowo – choćby kupując pakiety startowe, jak miało to miejsce w przypadku Poland Business Run – mówi Agnieszka Grocholska, Dyrektorka Działu Personalnego STILL Polska. – Osoby zatrudnione w naszej firmie chętnie angażują i angażowały się w wolontariat, m.in. przy okazji wsparcia uchodźców z Ukrainy czy co roku w ramach akcji Szlachetna Paczka. Cieszę się, że w naszych szeregach znalazła się aż czterdziestka chętnych, by pobiec w Poland Business Run 2023. To dzięki nim mieliśmy okazję wesprzeć fundację aż ośmiokrotnie. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zechcieli się w ten sposób zaangażować i pomóc osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi – dodaje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Get More Services
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.