Komunikaty PR

VIVO! Piła wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

2021-01-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

31 stycznia, pod hasłem „Finał z głową”, startuje 29. odsłona Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Największą ogólnopolską akcję prospołeczną wesprze także VIVO! Piła, podczas zbiórek prowadzonych w obiekcie, w najbliższą niedzielę. To jednak nie wszystko! W czasie charytatywnej aukcji online, którą przeprowadzi Regionalne Centrum Kultury – Fabryka Emocji, będzie można wylicytować zestawy rzeczowe, ufundowane przez pilskie centrum handlowe.

 Wielkimi krokami zbliża się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co roku efekty zbiórek, organizowanych w ramach przedsięwzięcia, są dowodem siły międzyludzkiej solidarności. Wśród zaangażowanych nie mogło zabraknąć też pilskiego VIVO!, które od początku swojej działalności chętnie wspiera akcję. - Zawsze z ogromną przyjemnością włączamy się we wszelkie przedsięwzięcia pomocowe. W tym roku połączyliśmy siły z naszym najemcą, marką Dekobal oraz z Regionalnym Centrum Kultury, aby wspólnie zagrać z WOŚP. Wierzymy, że działając razem uda nam się zebrać jeszcze większą kwotę na rzecz polskich szpitali – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.

W pilskim centrum handlowym WOŚP można wesprzeć w dniu Finału, poprzez indywidualne datki do puszek kwestarskich, w które będą wyposażeni obecni na miejscu wolontariusze 396. sztabu z RCK w Pile. Cegiełkę na cel akcji chętni dorzucą również do skarbonki znajdującej na specjalnym stanowisku, zlokalizowanym przy strefie food court. W ramach podziękowania za każdą wpłatę wynoszącą powyżej 20 zł darczyńcy otrzymają tu symboliczne upominki w postaci: słodyczy, świeczek, balonów, zabawek czy kubków.

Co więcej, VIVO! Piła przekazało także 10 zestawów gadżetów na licytację online, organizowaną przez Regionalne Centrum Kultury – Fabryka Emocji. W skład pakietów wchodzą: kubek, miód, maskotka oraz karta podarunkowa o wartości 40zł. - Ponownie, z radością, podjęliśmy wspólne działania z VIVO! i oczywiście mamy nadzieję, że efektami kolejnej udanej współpracy będą wymierne efekty w postaci rekordowej zbiórki dla WOŚP. Aby tak się stało, zachęcam wszystkich do wsparcia akcji w galerii, gdzie pojawią się nasi wolontariusze z 396. sztabu. Będzie można ich rozpoznać po identyfikatorach oraz puszkach kwestarskich. Gorąco zapraszam także do śledzenia i aktywnego udziału w naszej internetowej aukcji – mówi Stanisław Dąbek, Dyrektor RCK w Pile.

Transmisja z licytacji będzie dostępna na fanpage’u i kanale YouTube organizatora, a także w TV ASTA. Audycje na żywo startują 31 stycznia o godz. 15:00. Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Transport

Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów

Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.

Polityka

M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne

Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.