Komunikaty PR

VIVO! Piła wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

2021-01-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

31 stycznia, pod hasłem „Finał z głową”, startuje 29. odsłona Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Największą ogólnopolską akcję prospołeczną wesprze także VIVO! Piła, podczas zbiórek prowadzonych w obiekcie, w najbliższą niedzielę. To jednak nie wszystko! W czasie charytatywnej aukcji online, którą przeprowadzi Regionalne Centrum Kultury – Fabryka Emocji, będzie można wylicytować zestawy rzeczowe, ufundowane przez pilskie centrum handlowe.

 Wielkimi krokami zbliża się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co roku efekty zbiórek, organizowanych w ramach przedsięwzięcia, są dowodem siły międzyludzkiej solidarności. Wśród zaangażowanych nie mogło zabraknąć też pilskiego VIVO!, które od początku swojej działalności chętnie wspiera akcję. - Zawsze z ogromną przyjemnością włączamy się we wszelkie przedsięwzięcia pomocowe. W tym roku połączyliśmy siły z naszym najemcą, marką Dekobal oraz z Regionalnym Centrum Kultury, aby wspólnie zagrać z WOŚP. Wierzymy, że działając razem uda nam się zebrać jeszcze większą kwotę na rzecz polskich szpitali – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.

W pilskim centrum handlowym WOŚP można wesprzeć w dniu Finału, poprzez indywidualne datki do puszek kwestarskich, w które będą wyposażeni obecni na miejscu wolontariusze 396. sztabu z RCK w Pile. Cegiełkę na cel akcji chętni dorzucą również do skarbonki znajdującej na specjalnym stanowisku, zlokalizowanym przy strefie food court. W ramach podziękowania za każdą wpłatę wynoszącą powyżej 20 zł darczyńcy otrzymają tu symboliczne upominki w postaci: słodyczy, świeczek, balonów, zabawek czy kubków.

Co więcej, VIVO! Piła przekazało także 10 zestawów gadżetów na licytację online, organizowaną przez Regionalne Centrum Kultury – Fabryka Emocji. W skład pakietów wchodzą: kubek, miód, maskotka oraz karta podarunkowa o wartości 40zł. - Ponownie, z radością, podjęliśmy wspólne działania z VIVO! i oczywiście mamy nadzieję, że efektami kolejnej udanej współpracy będą wymierne efekty w postaci rekordowej zbiórki dla WOŚP. Aby tak się stało, zachęcam wszystkich do wsparcia akcji w galerii, gdzie pojawią się nasi wolontariusze z 396. sztabu. Będzie można ich rozpoznać po identyfikatorach oraz puszkach kwestarskich. Gorąco zapraszam także do śledzenia i aktywnego udziału w naszej internetowej aukcji – mówi Stanisław Dąbek, Dyrektor RCK w Pile.

Transmisja z licytacji będzie dostępna na fanpage’u i kanale YouTube organizatora, a także w TV ASTA. Audycje na żywo startują 31 stycznia o godz. 15:00. Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.