Komunikaty PR

W najbliższy piątek pobijemy Zielony Rekord Polski

2021-04-28  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Już 30 kwietnia odbędzie się czwarta edycja Zielonego Rekordu Polski. Każdy może do niej dołączyć i ustanowić zupełnie nowy wynik. Wystarczy tego jednego dnia posadzić dowolną roślinę i opublikować zdjęcie przed i po w swoich mediach społecznościowych, oznaczając ją hasztagiem #ZielonyRekord2021. Tego roku liczy się nie tylko liczba roślin, lecz także ludzi zaangażowanych w bicie rekordu.

Organizator – startup społeczny Dotlenieni.org – chce inspirować ludzi do zmiany i systematycznie pracować nad nastawieniem Polaków do problemów ekologicznych.

Jak jakość powietrza wpływa na zdrowie?

W Polsce zanieczyszczenie powietrza jest jedną z najważniejszych kwestii poruszanych przez ekologów i lekarzy. Problem ten skutkuje coraz częstszymi diagnozami chorób układu krążenia, wylewów, niewydolności serca czy zmian miażdżycowych. Celem tej akcji jest zaangażowanie jak największej liczby osób do udziału w sadzeniu roślin i zazielenieniu świata. Wszystko to z myślą o poprawie jakości powietrza, którym oddychamy. Wspólne bicie rekordu ma edukować ludzi na temat istniejących zagrożeń i tworzyć dobre nawyki związane z dbaniem o środowisko naturalne.

Jak włączyć się w akcję? 

Ze względu na pandemię organizatorzy zrezygnowali w tym roku ze wspólnych nasadzeń. Każdy może przyłączyć się do akcji i posadzić dowolną roślinę we własnym ogródku czy domu. Aby zostać wliczonym w Zielony Rekord Polski, należy zrobić zdjęcie przed i po nasadzeniu oraz opublikować na Facebooku bądź Instagramie zdjęcie z hasztagiem #ZielonyRekord2021. Post powinien być publiczny i oznaczony wymienionym hasztagiem – z myślą o tym, aby organizatorzy mogli go zobaczyć i uwzględnić w trakcie liczenia wszystkich osób biorących finalnie udział w akcji.

– W tej edycji liczymy nie tylko liczbę nasadzeń, ale też ludzi, którzy włączą się w bicie rekordu. Jesteśmy przekonani, że zmiana zaczyna się od pojedynczego człowieka. Zachęcamy również całe rodziny, szkoły, przedszkola oraz firmy do udziału w akcji. Tylko wspólnymi siłami możemy wprowadzić realną zmianę w świadomości Polaków i wytworzyć nawyki, które pozytywnie wpłyną na środowisko naturalne – mówi Marek Kołkowski ze startupu społecznego Dotlenieni.org.

Ambasadorami akcji są: Bartek Królik, Viki Gabor, Beata Pawlikowska, Ptakova, Magda Swat i Polish Jungle. Więcej informacji o wydarzeniu znajdziecie na Facebooku – https://www.facebook.com/events/3876772439036767.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.