Komunikaty PR

Wesprzyj Program Pajacyk punktami PAYBACK i podaruj dziecku posiłek

2023-02-16  |  08:30

Do końca lutego trwa kampania promująca przekazywanie punktów PAYBACK na program dożywiania dzieci Pajacyk. Minimalna darowizna to zaledwie 100 punktów PAYBACK, a zebrane środki przeznaczone zostaną na ciepłe posiłki dla dzieci.

Pomaganie innym nie musi być trudne. Uczestnicy największego w Polsce, multipartnerskiego programu lojalnościowego PAYBACK mogą przekazywać zebrane przez siebie punkty PAYBACK, by wspierać działania programu Pajacyk. Program realizowany przez Polską Akcję Humanitarną już od 1998 roku pomaga niedożywionym dzieciom na terenie całego kraju.

Celem Pajacyka jest, by każde dziecko miało zapewniony codzienny, pełnowartościowy posiłek. Beneficjentami są głównie dzieci i młodzież ze środowisk defaworyzowanych. Teraz program wsparcia żywnościowego został rozszerzony również na dzieci z Ukrainy uczące się w szkołach, w których działa Pajacyk. Dzięki temu jeszcze więcej dzieci ma zapewniony ciepły posiłek.

Przekazywanie punktów PAYBACK na program Pajacyk możliwe jest cały rok, ale szczególnie teraz zależy nam na tym, by dotrzeć z tą informacją do jak największego grona naszych uczestników. Po pierwsze, trwa akcja wygaszania punktów PAYBACK, więc warto zadbać o to, by żaden się nie zmarnował. Jednym z celów może być przelanie punktów PAYBACK właśnie na cele charytatywne. Po drugie, zimą nasze organizmy szczególnie potrzebują ciepłych i pełnowartościowych posiłków do prawidłowego funkcjonowania. A niestety nie wszystkie dzieci mają je zapewnione, z czym od wielu lat walczy Pajacyk – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.

Aby aktywnie wesprzeć organizację w realizacji jej zadań, nie trzeba wiele – wystarczy 100 punktów PAYBACK, które można przekazać w formie darowizny poprzez stronę payback.pl/pajacyk. W tym celu należy mieć założone konto i zarejestrowaną kartę PAYBACK. Każdy uczestnik Programu ma realną moc pomagania!

 

Coroczne wygaszanie punktów PAYBACK

Przypominamy, że z końcem lutego bieżącego roku punkty PAYBACK zebrane wcześniej, niż 3 lata temu ulegają wygaszeniu. To idealny moment, aby dać im drugie życie – na przykład wspierając wybraną instytucję charytatywną. Oprócz Pajacyka PAYBACK współpracuje także z TOPR, Akademią Przyszłości, Siemachą oraz Polami Nadziei. Razem z Polską Akcją Humanitarną włącza się także w pomoc Ukrainie, w ramach akcji SOS Ukraina.

Więcej informacji na temat corocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK można znaleźć pod adresem payback.pl/wygaszanie.

 


PAYBACK Polska 

Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.

Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.

Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 350 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

  • wymieniając punkty bezpośrednio na zakupy u partnerów Programu,
  • wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,
  • wymieniając na mile Miles & More,
  • przekazując na cele charytatywne.

 

W samym 2022 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła blisko 130 milionów, a obrót podczas tych transakcji przekroczył równowartość 20 miliardów PLN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu Biuro prasowe
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.