Wesprzyj Program Pajacyk punktami PAYBACK i podaruj dziecku posiłek
Do końca lutego trwa kampania promująca przekazywanie punktów PAYBACK na program dożywiania dzieci Pajacyk. Minimalna darowizna to zaledwie 100 punktów PAYBACK, a zebrane środki przeznaczone zostaną na ciepłe posiłki dla dzieci.
Pomaganie innym nie musi być trudne. Uczestnicy największego w Polsce, multipartnerskiego programu lojalnościowego PAYBACK mogą przekazywać zebrane przez siebie punkty PAYBACK, by wspierać działania programu Pajacyk. Program realizowany przez Polską Akcję Humanitarną już od 1998 roku pomaga niedożywionym dzieciom na terenie całego kraju.
Celem Pajacyka jest, by każde dziecko miało zapewniony codzienny, pełnowartościowy posiłek. Beneficjentami są głównie dzieci i młodzież ze środowisk defaworyzowanych. Teraz program wsparcia żywnościowego został rozszerzony również na dzieci z Ukrainy uczące się w szkołach, w których działa Pajacyk. Dzięki temu jeszcze więcej dzieci ma zapewniony ciepły posiłek.
– Przekazywanie punktów PAYBACK na program Pajacyk możliwe jest cały rok, ale szczególnie teraz zależy nam na tym, by dotrzeć z tą informacją do jak największego grona naszych uczestników. Po pierwsze, trwa akcja wygaszania punktów PAYBACK, więc warto zadbać o to, by żaden się nie zmarnował. Jednym z celów może być przelanie punktów PAYBACK właśnie na cele charytatywne. Po drugie, zimą nasze organizmy szczególnie potrzebują ciepłych i pełnowartościowych posiłków do prawidłowego funkcjonowania. A niestety nie wszystkie dzieci mają je zapewnione, z czym od wielu lat walczy Pajacyk – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.
Aby aktywnie wesprzeć organizację w realizacji jej zadań, nie trzeba wiele – wystarczy 100 punktów PAYBACK, które można przekazać w formie darowizny poprzez stronę payback.pl/pajacyk. W tym celu należy mieć założone konto i zarejestrowaną kartę PAYBACK. Każdy uczestnik Programu ma realną moc pomagania!
Coroczne wygaszanie punktów PAYBACK
Przypominamy, że z końcem lutego bieżącego roku punkty PAYBACK zebrane wcześniej, niż 3 lata temu ulegają wygaszeniu. To idealny moment, aby dać im drugie życie – na przykład wspierając wybraną instytucję charytatywną. Oprócz Pajacyka PAYBACK współpracuje także z TOPR, Akademią Przyszłości, Siemachą oraz Polami Nadziei. Razem z Polską Akcją Humanitarną włącza się także w pomoc Ukrainie, w ramach akcji SOS Ukraina.
Więcej informacji na temat corocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK można znaleźć pod adresem payback.pl/wygaszanie.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 350 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
- wymieniając punkty bezpośrednio na zakupy u partnerów Programu,
- wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,
- wymieniając na mile Miles & More,
- przekazując na cele charytatywne.
W samym 2022 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła blisko 130 milionów, a obrót podczas tych transakcji przekroczył równowartość 20 miliardów PLN.

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.