Wesprzyj Program Pajacyk punktami PAYBACK i podaruj dziecku posiłek
Do końca lutego trwa kampania promująca przekazywanie punktów PAYBACK na program dożywiania dzieci Pajacyk. Minimalna darowizna to zaledwie 100 punktów PAYBACK, a zebrane środki przeznaczone zostaną na ciepłe posiłki dla dzieci.
Pomaganie innym nie musi być trudne. Uczestnicy największego w Polsce, multipartnerskiego programu lojalnościowego PAYBACK mogą przekazywać zebrane przez siebie punkty PAYBACK, by wspierać działania programu Pajacyk. Program realizowany przez Polską Akcję Humanitarną już od 1998 roku pomaga niedożywionym dzieciom na terenie całego kraju.
Celem Pajacyka jest, by każde dziecko miało zapewniony codzienny, pełnowartościowy posiłek. Beneficjentami są głównie dzieci i młodzież ze środowisk defaworyzowanych. Teraz program wsparcia żywnościowego został rozszerzony również na dzieci z Ukrainy uczące się w szkołach, w których działa Pajacyk. Dzięki temu jeszcze więcej dzieci ma zapewniony ciepły posiłek.
– Przekazywanie punktów PAYBACK na program Pajacyk możliwe jest cały rok, ale szczególnie teraz zależy nam na tym, by dotrzeć z tą informacją do jak największego grona naszych uczestników. Po pierwsze, trwa akcja wygaszania punktów PAYBACK, więc warto zadbać o to, by żaden się nie zmarnował. Jednym z celów może być przelanie punktów PAYBACK właśnie na cele charytatywne. Po drugie, zimą nasze organizmy szczególnie potrzebują ciepłych i pełnowartościowych posiłków do prawidłowego funkcjonowania. A niestety nie wszystkie dzieci mają je zapewnione, z czym od wielu lat walczy Pajacyk – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.
Aby aktywnie wesprzeć organizację w realizacji jej zadań, nie trzeba wiele – wystarczy 100 punktów PAYBACK, które można przekazać w formie darowizny poprzez stronę payback.pl/pajacyk. W tym celu należy mieć założone konto i zarejestrowaną kartę PAYBACK. Każdy uczestnik Programu ma realną moc pomagania!
Coroczne wygaszanie punktów PAYBACK
Przypominamy, że z końcem lutego bieżącego roku punkty PAYBACK zebrane wcześniej, niż 3 lata temu ulegają wygaszeniu. To idealny moment, aby dać im drugie życie – na przykład wspierając wybraną instytucję charytatywną. Oprócz Pajacyka PAYBACK współpracuje także z TOPR, Akademią Przyszłości, Siemachą oraz Polami Nadziei. Razem z Polską Akcją Humanitarną włącza się także w pomoc Ukrainie, w ramach akcji SOS Ukraina.
Więcej informacji na temat corocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK można znaleźć pod adresem payback.pl/wygaszanie.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 350 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
- wymieniając punkty bezpośrednio na zakupy u partnerów Programu,
- wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,
- wymieniając na mile Miles & More,
- przekazując na cele charytatywne.
W samym 2022 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła blisko 130 milionów, a obrót podczas tych transakcji przekroczył równowartość 20 miliardów PLN.
ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU
ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.