Wesprzyj Program Pajacyk punktami PAYBACK i podaruj dziecku posiłek
Do końca lutego trwa kampania promująca przekazywanie punktów PAYBACK na program dożywiania dzieci Pajacyk. Minimalna darowizna to zaledwie 100 punktów PAYBACK, a zebrane środki przeznaczone zostaną na ciepłe posiłki dla dzieci.
Pomaganie innym nie musi być trudne. Uczestnicy największego w Polsce, multipartnerskiego programu lojalnościowego PAYBACK mogą przekazywać zebrane przez siebie punkty PAYBACK, by wspierać działania programu Pajacyk. Program realizowany przez Polską Akcję Humanitarną już od 1998 roku pomaga niedożywionym dzieciom na terenie całego kraju.
Celem Pajacyka jest, by każde dziecko miało zapewniony codzienny, pełnowartościowy posiłek. Beneficjentami są głównie dzieci i młodzież ze środowisk defaworyzowanych. Teraz program wsparcia żywnościowego został rozszerzony również na dzieci z Ukrainy uczące się w szkołach, w których działa Pajacyk. Dzięki temu jeszcze więcej dzieci ma zapewniony ciepły posiłek.
– Przekazywanie punktów PAYBACK na program Pajacyk możliwe jest cały rok, ale szczególnie teraz zależy nam na tym, by dotrzeć z tą informacją do jak największego grona naszych uczestników. Po pierwsze, trwa akcja wygaszania punktów PAYBACK, więc warto zadbać o to, by żaden się nie zmarnował. Jednym z celów może być przelanie punktów PAYBACK właśnie na cele charytatywne. Po drugie, zimą nasze organizmy szczególnie potrzebują ciepłych i pełnowartościowych posiłków do prawidłowego funkcjonowania. A niestety nie wszystkie dzieci mają je zapewnione, z czym od wielu lat walczy Pajacyk – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.
Aby aktywnie wesprzeć organizację w realizacji jej zadań, nie trzeba wiele – wystarczy 100 punktów PAYBACK, które można przekazać w formie darowizny poprzez stronę payback.pl/pajacyk. W tym celu należy mieć założone konto i zarejestrowaną kartę PAYBACK. Każdy uczestnik Programu ma realną moc pomagania!
Coroczne wygaszanie punktów PAYBACK
Przypominamy, że z końcem lutego bieżącego roku punkty PAYBACK zebrane wcześniej, niż 3 lata temu ulegają wygaszeniu. To idealny moment, aby dać im drugie życie – na przykład wspierając wybraną instytucję charytatywną. Oprócz Pajacyka PAYBACK współpracuje także z TOPR, Akademią Przyszłości, Siemachą oraz Polami Nadziei. Razem z Polską Akcją Humanitarną włącza się także w pomoc Ukrainie, w ramach akcji SOS Ukraina.
Więcej informacji na temat corocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK można znaleźć pod adresem payback.pl/wygaszanie.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 350 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
- wymieniając punkty bezpośrednio na zakupy u partnerów Programu,
- wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,
- wymieniając na mile Miles & More,
- przekazując na cele charytatywne.
W samym 2022 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła blisko 130 milionów, a obrót podczas tych transakcji przekroczył równowartość 20 miliardów PLN.
Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.