Wesprzyj Program Pajacyk punktami PAYBACK i podaruj dziecku posiłek
Do końca lutego trwa kampania promująca przekazywanie punktów PAYBACK na program dożywiania dzieci Pajacyk. Minimalna darowizna to zaledwie 100 punktów PAYBACK, a zebrane środki przeznaczone zostaną na ciepłe posiłki dla dzieci.
Pomaganie innym nie musi być trudne. Uczestnicy największego w Polsce, multipartnerskiego programu lojalnościowego PAYBACK mogą przekazywać zebrane przez siebie punkty PAYBACK, by wspierać działania programu Pajacyk. Program realizowany przez Polską Akcję Humanitarną już od 1998 roku pomaga niedożywionym dzieciom na terenie całego kraju.
Celem Pajacyka jest, by każde dziecko miało zapewniony codzienny, pełnowartościowy posiłek. Beneficjentami są głównie dzieci i młodzież ze środowisk defaworyzowanych. Teraz program wsparcia żywnościowego został rozszerzony również na dzieci z Ukrainy uczące się w szkołach, w których działa Pajacyk. Dzięki temu jeszcze więcej dzieci ma zapewniony ciepły posiłek.
– Przekazywanie punktów PAYBACK na program Pajacyk możliwe jest cały rok, ale szczególnie teraz zależy nam na tym, by dotrzeć z tą informacją do jak największego grona naszych uczestników. Po pierwsze, trwa akcja wygaszania punktów PAYBACK, więc warto zadbać o to, by żaden się nie zmarnował. Jednym z celów może być przelanie punktów PAYBACK właśnie na cele charytatywne. Po drugie, zimą nasze organizmy szczególnie potrzebują ciepłych i pełnowartościowych posiłków do prawidłowego funkcjonowania. A niestety nie wszystkie dzieci mają je zapewnione, z czym od wielu lat walczy Pajacyk – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.
Aby aktywnie wesprzeć organizację w realizacji jej zadań, nie trzeba wiele – wystarczy 100 punktów PAYBACK, które można przekazać w formie darowizny poprzez stronę payback.pl/pajacyk. W tym celu należy mieć założone konto i zarejestrowaną kartę PAYBACK. Każdy uczestnik Programu ma realną moc pomagania!
Coroczne wygaszanie punktów PAYBACK
Przypominamy, że z końcem lutego bieżącego roku punkty PAYBACK zebrane wcześniej, niż 3 lata temu ulegają wygaszeniu. To idealny moment, aby dać im drugie życie – na przykład wspierając wybraną instytucję charytatywną. Oprócz Pajacyka PAYBACK współpracuje także z TOPR, Akademią Przyszłości, Siemachą oraz Polami Nadziei. Razem z Polską Akcją Humanitarną włącza się także w pomoc Ukrainie, w ramach akcji SOS Ukraina.
Więcej informacji na temat corocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK można znaleźć pod adresem payback.pl/wygaszanie.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 350 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
- wymieniając punkty bezpośrednio na zakupy u partnerów Programu,
- wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,
- wymieniając na mile Miles & More,
- przekazując na cele charytatywne.
W samym 2022 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła blisko 130 milionów, a obrót podczas tych transakcji przekroczył równowartość 20 miliardów PLN.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.