Włącz się do akcji Brother | Razem wspieramy walkę z Covid-19
Warszawa, 29.04.2020 r. – Brother uruchamia akcję „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas”. Dealerzy, którzy od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r. kupią dedykowane biznesowi modele Brother z dystrybucji, przyczynią się do wsparcia walki z epidemią koronawirusa.
Każde sprzedane, w okresie od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r., urządzenie objęte akcją to realne wsparcie w walce z pandemią koronawirusa. Za każdy egzemplarz, który trafi do partnera handlowego Brother, firma przekaże darowiznę na rzecz instytucji angażujących się w pomoc osobom zarażonym wirusem. Wartość darowizny uzależniona jest od konkretnego modelu i kształtuje się następująco:
- DCPL5500DN – 160,00 zł,
- DCPL6600DW – 300,00 zł,
- MFCL5700DN – 200,00 zł,
- MFCL5750DW – 220,00 zł,
- MFCL6900DW – 420,00 zł,
- DCPL8410CDW – 200,00 zł,
- MFCL8690CDW – 220,00 zł,
- MFCL8900CDW – 380,00 zł,
- MFCL9570CDW – 500,00 zł.
Kwota darowizny jest kalkulowana na podstawie ilości sprzedanych modeli przez dystrybutora do partnera pomnożonych przez wartość wsparcia konkretnych urządzeń z wykluczeniem przetargów i cen specjalnych.
- Miło nam poinformować, że niespełna po dwóch tygodniach akcji „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas” udało nam się przekazać 60 740 zł do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. Jesteśmy szczególnie dumni, że we współpracy z naszymi partnerami i ich klientami możemy wspierać walkę z pandemią koronawirusa w Polsce. Akcja potrwa do 15 maja, a jej postępy można śledzić na naszej stronie www.brother.pl/koronawirus, gdzie co tydzień aktualizujemy zebraną sumę – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Więcej szczegółów na www.brother.pl/koronawirus
Informacje o firmie Brother
Firma Brother należy do grupy wiodących na świecie producentów wyspecjalizowanych w dziedzinie urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, posiadająca od dłuższego czasu pozycję światowego lidera w segmencie monochromatycznych wielofunkcyjnych urządzeń laserowych. Swoją działalność rozpoczęła w 1908 r. w Japonii, a w 2018 r. obchodziła 60-lecie działalności w Europie. Brother zatrudnia na całym świecie 25 000 pracowników. Firma Brother zbudowała swój sukces w Europie w oparciu o wysoką jakość, wyjątkowo korzystny wskaźnik cena/wartość, marketing, lokalną sieć dystrybucji i serwisu, wysoki poziom zaangażowania na rzecz ochrony środowiska oraz dostępność dla klienta. Brother oferuje zastrzeżone technologie, opracowywane, wytwarzane i dystrybuowane w stu procentach we własnym zakresie. Firma Brother posiada certyfikat ISO140001 i otrzymała prestiżowe międzynarodowe certyfikaty „der Blaue Engel” i „Eco Mark”. Brother Polska jest częścią Brother International Ltd. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie www.brother.pl
Dodatkowych informacji udzielają:
Katarzyna Idzkiewicz | Brother | + 48 22 44 16 321 | katarzyna.idzkiewicz@brother.pl
Adrianna Dzienis-Rudzińska | ITBC Communication | (+48) 512 868 998| Adrianna_dzienis@itbc.pl

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Burger King wchodzi do Zgorzelca
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.