Włącz się do akcji Brother | Razem wspieramy walkę z Covid-19
Warszawa, 29.04.2020 r. – Brother uruchamia akcję „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas”. Dealerzy, którzy od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r. kupią dedykowane biznesowi modele Brother z dystrybucji, przyczynią się do wsparcia walki z epidemią koronawirusa.
Każde sprzedane, w okresie od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r., urządzenie objęte akcją to realne wsparcie w walce z pandemią koronawirusa. Za każdy egzemplarz, który trafi do partnera handlowego Brother, firma przekaże darowiznę na rzecz instytucji angażujących się w pomoc osobom zarażonym wirusem. Wartość darowizny uzależniona jest od konkretnego modelu i kształtuje się następująco:
- DCPL5500DN – 160,00 zł,
- DCPL6600DW – 300,00 zł,
- MFCL5700DN – 200,00 zł,
- MFCL5750DW – 220,00 zł,
- MFCL6900DW – 420,00 zł,
- DCPL8410CDW – 200,00 zł,
- MFCL8690CDW – 220,00 zł,
- MFCL8900CDW – 380,00 zł,
- MFCL9570CDW – 500,00 zł.
Kwota darowizny jest kalkulowana na podstawie ilości sprzedanych modeli przez dystrybutora do partnera pomnożonych przez wartość wsparcia konkretnych urządzeń z wykluczeniem przetargów i cen specjalnych.
- Miło nam poinformować, że niespełna po dwóch tygodniach akcji „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas” udało nam się przekazać 60 740 zł do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. Jesteśmy szczególnie dumni, że we współpracy z naszymi partnerami i ich klientami możemy wspierać walkę z pandemią koronawirusa w Polsce. Akcja potrwa do 15 maja, a jej postępy można śledzić na naszej stronie www.brother.pl/koronawirus, gdzie co tydzień aktualizujemy zebraną sumę – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Więcej szczegółów na www.brother.pl/koronawirus
Informacje o firmie Brother
Firma Brother należy do grupy wiodących na świecie producentów wyspecjalizowanych w dziedzinie urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, posiadająca od dłuższego czasu pozycję światowego lidera w segmencie monochromatycznych wielofunkcyjnych urządzeń laserowych. Swoją działalność rozpoczęła w 1908 r. w Japonii, a w 2018 r. obchodziła 60-lecie działalności w Europie. Brother zatrudnia na całym świecie 25 000 pracowników. Firma Brother zbudowała swój sukces w Europie w oparciu o wysoką jakość, wyjątkowo korzystny wskaźnik cena/wartość, marketing, lokalną sieć dystrybucji i serwisu, wysoki poziom zaangażowania na rzecz ochrony środowiska oraz dostępność dla klienta. Brother oferuje zastrzeżone technologie, opracowywane, wytwarzane i dystrybuowane w stu procentach we własnym zakresie. Firma Brother posiada certyfikat ISO140001 i otrzymała prestiżowe międzynarodowe certyfikaty „der Blaue Engel” i „Eco Mark”. Brother Polska jest częścią Brother International Ltd. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie www.brother.pl
Dodatkowych informacji udzielają:
Katarzyna Idzkiewicz | Brother | + 48 22 44 16 321 | katarzyna.idzkiewicz@brother.pl
Adrianna Dzienis-Rudzińska | ITBC Communication | (+48) 512 868 998| Adrianna_dzienis@itbc.pl
Pierwsza Gwiazdka Samodzielności zaświeci dla wychowanków pieczy zastępczej
25.11 - MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ ELIMINACJI PRZEMOCY WOBEC KOBIET
Urodziny Kanga Foundation – nowoczesna dobroczynność w działaniu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.