Komunikaty PR

XIII edycja programu „Dobre Działania” rozstrzygnięta

2024-12-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka@soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Marka Diamant po raz kolejny nagrodziła inicjatywy, które m.in. aktywizują lokalną społeczność, integrują wspólnoty oraz wzmacniają rozpoznawalność regionu. Po rozstrzygnięciu trzynastej edycji „Dobrych Działań” dofinansowanie otrzymali: Ochotnicza Straż Pożarna w Szyjkach, Fundacja Jak miło! z Malina, Uczniowski Klub Sportowy JU-JITSU i JUDO z Miejskiej Górki oraz XV Liceum Ogólnokształcące im. prof. Wiktora Degi w Poznaniu. 

Do każdej z dotychczasowych edycji programu „Dobre Działania” zgłosiło się kilkaset instytucji i osób prywatnych, które wnioskowały o granty w wysokości 3 tys. złotych. Od 2021 r. taką kwotą producent cukru Diamant wspiera inicjatywy, które są użyteczne, pomysłowe, przyczyniają się do rozwoju regionu, odpowiadają na konkretne potrzeby mieszkańców oraz aktywizują społeczność z różnych grup wiekowych.

Granty już trafiły do uczestników XIII edycji programu. Po raz kolejny  wsparliśmy inicjatywy, które mają pozytywny wpływ na lokalne społeczności. W tej edycji wyróżniliśmy projekty angażujące mieszkańców – poprzez sport, edukację i integrację osób z niepełnosprawnością. Dodatkowo, przeznaczyliśmy środki na wyposażenie strażaków z Szyjek, by mogli skuteczniej zadbać o bezpieczeństwo. Gratulujemy zwycięzcom i cieszymy się, że mamy możliwość wspierania działań, które przynoszą trwałe, pozytywne zmiany – podsumowuje Kamila Sikorska, Marketing Manager marki Diamant w Pfeifer & Langen Polska.

W XII edycji programu, granty zostaną przeznaczone na:

Zapewnienie bezpieczeństwa strażakom OSP Szyjki
Ochotnicza Straż Pożarna w Szyjkach zamierza poprawić bezpieczeństwo swoich strażaków podczas akcji ratunkowych. Dzięki dofinansowaniu jednostka będzie mogła zakupić specjalistyczne kominiarki ochronne oraz rękawice techniczne. Nowy sprzęt pozwoli skuteczniej chronić twarz i szyję przed poparzeniami, a rękawice ułatwią działania ratunkowe przy wypadkach drogowych. W obecnym wyposażeniu strażaków z Szyjek brakuje odpowiedniej liczby elementów odzieży ochronnej, co naraża ich na ryzyko. Dzięki grantowi od marki Diamant OSP Szyjki będzie mogła zapewnić swoim ratownikom lepszą ochronę, oraz większą sprawność w niesieniu pomocy.

Edukacyjnego robota do programowania i kodowania Clementoni Doc dla Fundacji Jak miło! z Malina

Fundacja „Jak miło!” planuje zakup edukacyjnych robotów Clementoni Doc oraz organizację warsztatów z programowania i kodowania dla przedszkolaków. Zajęcia poprowadzi profesjonalny programista, a mali uczestnicy będą mieli okazję rozwijać logiczne myślenie i umiejętności rozwiązywania problemów, ucząc się liter, liczb i kolorów. Dzięki zabawie z robotami dzieci odkryją świat robotyki edukacyjnej, który inspiruje do kreatywnego myślenia. Koszt jednego robota to około 200 zł, co pozwala na zakup kilku urządzeń i realizację kilku sesji warsztatowych, aby jak najwięcej dzieci mogło korzystać z tego cennego doświadczenia.

Zakup sprzętu dla zawodników klubu i wsparcie w organizacji wyjazdów na zawody międzynarodowe

Uczniowski Klub Sportowy JU-JITSU i JUDO z Miejskiej Górki przeznaczy grant na rozwój sportowy swoich zawodników, szczególnie młodzieży. Pozyskane środki pozwolą na zakup nowego sprzętu, co podniesie jakość treningów i zwiększy szanse na osiąganie lepszych wyników. Dodatkowo, część funduszy zostanie przeznaczona na pokrycie kosztów wyjazdu dla zawodników, którzy zakwalifikują się na międzynarodowe zawody, takie jak Mistrzostwa Świata czy Europy. Klub wierzy, że wsparcie finansowe umożliwi młodym sportowcom pełne rozwinięcie ich talentów i ambicji.

Koziobloksy: historyczny vibe na słodko czyli twórcza integracja dzieci z niepełnosprawnością

Koziobloksy: historyczny vibe na słodko” to inicjatywa, która łączy pasję do historii, technologii i słodyczy. Dwunastu licealistów z Poznania przygotuje jednodniowe warsztaty dla ośmiorga dzieci z niepełnosprawnością. Warsztaty rozpoczną się pod poznańskim Ratuszem, gdzie uczestnicy poznają historię słynnych koziołków. Następnie dzieci odwiedzą Muzeum Czekolady, aby tworzyć własne słodkie wersje koziołków, a potem przejdą do pracowni komputerowej, gdzie w Minecraft Education zaprojektują cyfrowe budowle inspirowane Poznaniem. Zwieńczeniem warsztatów będzie wspólne budowanie legendy o koziołkach z klocków LEGO. Warsztaty mają nie tylko rozwijać kreatywność i umiejętności techniczne, ale także budować przyjaźnie, które przetrwają dłużej niż cyfrowe mury ratusza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu Biuro prasowe
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.