Komunikaty PR

Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rusza z kampanią: Poznaj prawdę o śmieciach

2021-04-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Już 6 kwietnia Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rozpocznie kampanię informacyjną, adresowaną do mieszkańców Gdańska: Dlaczego z „Szadółek” nie pachnie? Poznaj prawdę o śmieciach. Celem jest pokazanie, jak działa przedsiębiorstwo zajmujące się odpadami, w jaki sposób oddziałuje na najbliższe otoczenie oraz co w praktyce oznacza utylizacja odpadów. 

Poprzez kampanię Zakład Utylizacyjny chce przedstawić, w jaki sposób służy miastu i mieszkańcom, oraz jak wpływa na najbliższe otoczenie. Pokazane zostaną źródła brzydkich zapachów oraz działania w kierunku ich minimalizacji. Projekt jest również przestrzenią do komunikowania inwestycji i pokazania horyzontu działań zakładu. 

Głównym narzędziem komunikacyjnym kampanii będzie dedykowana strona internetowa: www.sasiedzi.zut.com.pl, na której mieszkańcy znajdą m.in. informacje na temat usług ZU, z których bezpośrednio mogą skorzystać, a także statystyki, informacje o działaniach Zakładu, podjętych inwestycjach oraz źródłach brzydkiego zapachu. Poprzez stronę będzie można wirtualnie zwiedzić ZU: sortownię, kompostownię, a także cały zakład. Zajmuje on aż 72 ha powierzchni, stąd wirtualne zwiedzanie ułatwi poznanie przedsiębiorstwa i poszczególnych procesów technologicznych, samodzielnie lub z przewodnikiem. 

Kampani jest adresowana także do liderów opinii - radnych miejskich i dzielnicowych. ZU zachęca do osobistych odwiedzin, oczywiście z zachowaniem reguł bezpieczeństwa sanitarnego, 

- O śmieciach rozmawiamy wtedy, kiedy zalegają nam w altanach lub brzydko pachną, temat ten jednak jest dużo szerszy, a biorąc pod uwagę ich ilość, stanowi jedno z największych wyzwań, z którym wszyscy musimy się mierzyć – mówi Iwona Bolt, rzecznik prasowy Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku. – Uznaliśmy, że budowanie świadomości społecznej o procesach technologicznych, które mają miejsce w naszym przedsiębiorstwie jest ważne z punktu widzenia bliskiego sąsiedztwa, ale również  konsumenckich decyzji, które wpływają na ilość i jakość tego, co trafia do ZU i jest dalej przetwarzane.

Oprócz stale aktualizowanej strony internetowej oraz wizyt, w kampanii wykorzystane będą citylighty zlokalizowane na przystankach komunikacji miejskiej. Działaniom będzie towarzyszyła kampania w mediach społecznościowych.

O Zakładzie Utylizacyjnym

Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. (ZU) realizuje zadania publiczne dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi w ramach zadań własnych Gminy Miasta Gdańsk. W ciągu roku zagospodarowuje 317 tys. ton odpadów od ponad 500 tys. mieszkańców z 4 gmin w sposób bezpieczny dla środowiska i ludzi prowadząc przy tym efektywny odzysk i recykling.  

Spółka zajmuje się także między innymi wytwarzaniem energii elektrycznej z gazu składowiskowego, produkcją kompostu z odpadów biodegradowalnych czy sprzedażą surowców pozyskanych z odpadów komunalnych. W swoich działaniach kieruje się podnoszeniem świadomości społecznej oraz promocją zasad właściwego postępowania z odpadami. 

Zakład Utylizacyjny rozpoczął działalność w lipcu 1992 r. w wyniku prywatyzacji przedsiębiorstwa komunalnego. Obecnie Zakład Utylizacyjny jest miejscem pracy dla 274 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.