Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rusza z kampanią: Poznaj prawdę o śmieciach
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Już 6 kwietnia Zakład Utylizacyjny w Gdańsku rozpocznie kampanię informacyjną, adresowaną do mieszkańców Gdańska: Dlaczego z „Szadółek” nie pachnie? Poznaj prawdę o śmieciach. Celem jest pokazanie, jak działa przedsiębiorstwo zajmujące się odpadami, w jaki sposób oddziałuje na najbliższe otoczenie oraz co w praktyce oznacza utylizacja odpadów.
Poprzez kampanię Zakład Utylizacyjny chce przedstawić, w jaki sposób służy miastu i mieszkańcom, oraz jak wpływa na najbliższe otoczenie. Pokazane zostaną źródła brzydkich zapachów oraz działania w kierunku ich minimalizacji. Projekt jest również przestrzenią do komunikowania inwestycji i pokazania horyzontu działań zakładu.
Głównym narzędziem komunikacyjnym kampanii będzie dedykowana strona internetowa: www.sasiedzi.zut.com.pl, na której mieszkańcy znajdą m.in. informacje na temat usług ZU, z których bezpośrednio mogą skorzystać, a także statystyki, informacje o działaniach Zakładu, podjętych inwestycjach oraz źródłach brzydkiego zapachu. Poprzez stronę będzie można wirtualnie zwiedzić ZU: sortownię, kompostownię, a także cały zakład. Zajmuje on aż 72 ha powierzchni, stąd wirtualne zwiedzanie ułatwi poznanie przedsiębiorstwa i poszczególnych procesów technologicznych, samodzielnie lub z przewodnikiem.
Kampani jest adresowana także do liderów opinii - radnych miejskich i dzielnicowych. ZU zachęca do osobistych odwiedzin, oczywiście z zachowaniem reguł bezpieczeństwa sanitarnego,
- O śmieciach rozmawiamy wtedy, kiedy zalegają nam w altanach lub brzydko pachną, temat ten jednak jest dużo szerszy, a biorąc pod uwagę ich ilość, stanowi jedno z największych wyzwań, z którym wszyscy musimy się mierzyć – mówi Iwona Bolt, rzecznik prasowy Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku. – Uznaliśmy, że budowanie świadomości społecznej o procesach technologicznych, które mają miejsce w naszym przedsiębiorstwie jest ważne z punktu widzenia bliskiego sąsiedztwa, ale również konsumenckich decyzji, które wpływają na ilość i jakość tego, co trafia do ZU i jest dalej przetwarzane.
Oprócz stale aktualizowanej strony internetowej oraz wizyt, w kampanii wykorzystane będą citylighty zlokalizowane na przystankach komunikacji miejskiej. Działaniom będzie towarzyszyła kampania w mediach społecznościowych.
O Zakładzie Utylizacyjnym
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. (ZU) realizuje zadania publiczne dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi w ramach zadań własnych Gminy Miasta Gdańsk. W ciągu roku zagospodarowuje 317 tys. ton odpadów od ponad 500 tys. mieszkańców z 4 gmin w sposób bezpieczny dla środowiska i ludzi prowadząc przy tym efektywny odzysk i recykling.
Spółka zajmuje się także między innymi wytwarzaniem energii elektrycznej z gazu składowiskowego, produkcją kompostu z odpadów biodegradowalnych czy sprzedażą surowców pozyskanych z odpadów komunalnych. W swoich działaniach kieruje się podnoszeniem świadomości społecznej oraz promocją zasad właściwego postępowania z odpadami.
Zakład Utylizacyjny rozpoczął działalność w lipcu 1992 r. w wyniku prywatyzacji przedsiębiorstwa komunalnego. Obecnie Zakład Utylizacyjny jest miejscem pracy dla 274 osób.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.