„Znamy przepis na Pyszne.pl” – akcja Pyszne.pl i Stowarzyszenia Zdrowy Rower
29 września z okazji Dnia Kuriera i Przewoźnika Pyszne.pl szkoli swoich kurierów w centrali firmy we Wrocławiu. Celem akcji lidera rynku food delivery jest zwiększenie świadomości zasad bezpiecznego poruszania się jednośladami na drodze oraz zwrócenie uwagi opinii publicznej na bezpieczeństwo osób, które co dzień dostarczają posiłki milionom Polaków.
– Bezpieczeństwo, które zapewniamy naszym kurierom, dotyczy kilku obszarów. Po pierwsze jesteśmy jedyną platformą, która gwarantuje bezpieczeństwo zarobków: zatrudniamy w oparciu o umowę zlecenie, oferujemy stawkę godzinową i elastyczny grafik – kurierzy wiedzą, ile pieniędzy zarobią, niezależnie od liczby zamówień, za które otrzymują dodatkowe bonusy. Druga rzecz to pokrycie dodatkowego ubezpieczenia OC i NNW dla każdego kuriera, te koszty bierzemy całkowicie na siebie. Z trzeciej strony, dbamy o ich bezpieczeństwo w sensie fizycznym: nasi kurierzy są zobowiązani do jazdy w kasku, dostają go od nas w wyposażeniu wraz z kompletem dobrze widocznej na drodze odzieży przeciwdeszczowej i letniej – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
„Znamy przepisy na Pyszne.pl" to akcja organizowana przez platformę we współpracy ze Stowarzyszeniem Zdrowy Rower. Jego członkowie nie tylko promują rower jako ekologiczny i zdrowy środek transportu, ale także edukują społeczeństwo w zakresie bezpiecznego uczestnictwa w ruchu drogowym. Organizacja zasłynęła m.in. kampanią edukacyjną „150 cm dla roweru”, mającą pokazać, jak ważna jest odległość samochodu od wyprzedzanych rowerzystów.
– Poruszanie się po ulicach wśród samochodów i motocykli, biorąc pod uwagę godziny szczytu, korki oraz nieustające remonty, nie jest łatwe. Dzięki rozwijanej infrastrukturze czy rosnącej świadomości społecznej – tak w kwestiach zdrowia, jak i ekologii – rośnie liczba rowerzystów oraz użytkowników hulajnóg elektrycznych – mówi Piotr Łuczyński ze Stowarzyszenia Zdrowy Rower. – To z jednej strony dobra wiadomość w kraju, w którym jest najwięcej samochodów na 1000 mieszkańców w UE. Jednak stanowi to dodatkowe utrudnienie w poruszaniu się po drodze. Dlatego każda inicjatywa podnosząca świadomość uczestników ruchu drogowego jak niezwykle ważna.
Wśród tematów szkolenia znalazły się, m.in. zasady bezpiecznego użytkowania infrastruktury rowerowej i poruszania się po mieście, zagrożenia oraz problemy występujące na polskich drogach czy najczęstsze grzechy zarówno kierowców, jak i samych rowerzystów. Wydarzenie odbywa się w formie stacjonarnej oraz jest transmitowane online, aby każdy kurier mógł skorzystać z informacji przekazywanych przez ekspertów. Dodatkowo 29 września obchodzony jest Dzień Kawy. Z tej okazji do akcji została zaproszona dolnośląska rzemieślnicza palarnia kawy speciality ©, która przygotowała wyjątkowe Cold Brew z brazylijskich ziaren dla wszystkich uczestników spotkania.
W planach Pyszne.pl jest kontynuacja akcji „Znamy przepisy na Pyszne.pl” również w innych polskich miastach, jak np. Warszawie.
– Nasza usługa wspiera restauratorów, którzy nie posiadają własnej logistyki dowozów jedzenia. Jesteśmy w 36 miastach w Polsce, wykorzystując sprawdzony model dostaw rowerowych oraz na skuterach. W ten sposób jesteśmy w stanie utrzymać średni czas realizacji dowozów nieprzekraczający 40 minut. Bezpieczeństwo kurierów i kurierek jest dla nas niezwykle ważne, dlatego cieszymy się z dużego zainteresowania dodatkowymi szkoleniami. Pozwala to rozszerzać wiedzę, którą nasi dostawcy zdobywają podczas obowiązkowych szkoleń wprowadzających i okresowych, o praktyczne zagadnienia – komentuje Robert Schmidt, Country Manager Logistics Poland, Pyszne.pl, Scoober.
Firma zatrudnia obecnie blisko 2 000 kurierów i kurierek, obejmując zasięgiem dostaw aż
15 000 miejscowości w całej Polsce. Zespół Pyszne.pl odpowiedzialny za obsługę klienta, sprzedaż, logistykę i sprzęt składa się z ponad 450 osób.
Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.