Komunikaty PR

„Znamy przepis na Pyszne.pl” – akcja Pyszne.pl i Stowarzyszenia Zdrowy Rower

2023-09-30  |  20:00
Biuro prasowe

29 września z okazji Dnia Kuriera i Przewoźnika Pyszne.pl szkoli swoich kurierów w centrali firmy we Wrocławiu. Celem akcji lidera rynku food delivery jest zwiększenie świadomości zasad bezpiecznego poruszania się jednośladami na drodze oraz zwrócenie uwagi opinii publicznej na bezpieczeństwo osób, które co dzień dostarczają posiłki milionom Polaków.

Bezpieczeństwo, które zapewniamy naszym kurierom, dotyczy kilku obszarów. Po pierwsze jesteśmy jedyną platformą, która gwarantuje bezpieczeństwo zarobków: zatrudniamy w oparciu o umowę zlecenie, oferujemy stawkę godzinową i elastyczny grafik – kurierzy wiedzą, ile pieniędzy zarobią, niezależnie od liczby zamówień, za które otrzymują dodatkowe bonusy. Druga rzecz to pokrycie dodatkowego ubezpieczenia OC i NNW dla każdego kuriera, te koszty bierzemy całkowicie na siebie. Z trzeciej strony, dbamy o ich bezpieczeństwo w sensie fizycznym: nasi kurierzy są zobowiązani do jazdy w kasku, dostają go od nas w wyposażeniu wraz z kompletem dobrze widocznej na drodze odzieży przeciwdeszczowej i letniej – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

„Znamy przepisy na Pyszne.pl" to akcja organizowana przez platformę we współpracy ze Stowarzyszeniem Zdrowy Rower. Jego członkowie nie tylko promują rower jako ekologiczny i zdrowy środek transportu, ale także edukują społeczeństwo w zakresie bezpiecznego uczestnictwa w ruchu drogowym. Organizacja zasłynęła m.in. kampanią edukacyjną „150 cm dla roweru”, mającą pokazać, jak ważna jest odległość samochodu od wyprzedzanych rowerzystów.

– Poruszanie się po ulicach wśród samochodów i motocykli, biorąc pod uwagę godziny szczytu, korki oraz nieustające remonty, nie jest łatwe. Dzięki rozwijanej infrastrukturze czy rosnącej świadomości społecznej – tak w kwestiach zdrowia, jak i ekologii – rośnie liczba rowerzystów oraz użytkowników hulajnóg elektrycznych – mówi Piotr Łuczyński ze Stowarzyszenia Zdrowy Rower. To z jednej strony dobra wiadomość w kraju, w którym jest najwięcej samochodów na 1000 mieszkańców w UE. Jednak stanowi to dodatkowe utrudnienie w poruszaniu się po drodze. Dlatego każda inicjatywa podnosząca świadomość uczestników ruchu drogowego jak niezwykle ważna.

Wśród tematów szkolenia znalazły się, m.in. zasady bezpiecznego użytkowania infrastruktury rowerowej i poruszania się po mieście, zagrożenia oraz problemy występujące na polskich drogach czy najczęstsze grzechy zarówno kierowców, jak i samych rowerzystów. Wydarzenie odbywa się w formie stacjonarnej oraz jest transmitowane online, aby każdy kurier mógł skorzystać z informacji przekazywanych przez ekspertów. Dodatkowo 29 września obchodzony jest Dzień Kawy. Z tej okazji do akcji została zaproszona dolnośląska rzemieślnicza palarnia kawy speciality ©, która przygotowała wyjątkowe Cold Brew z brazylijskich ziaren dla wszystkich uczestników spotkania.

W planach Pyszne.pl jest kontynuacja akcji „Znamy przepisy na Pyszne.pl” również w innych polskich miastach, jak np. Warszawie.

– Nasza usługa wspiera restauratorów, którzy nie posiadają własnej logistyki dowozów jedzenia. Jesteśmy w 36 miastach w Polsce, wykorzystując sprawdzony model dostaw rowerowych oraz na skuterach. W ten sposób jesteśmy w stanie utrzymać średni czas realizacji dowozów nieprzekraczający 40 minut. Bezpieczeństwo kurierów i kurierek jest dla nas niezwykle ważne, dlatego cieszymy się z dużego zainteresowania dodatkowymi szkoleniami. Pozwala to rozszerzać wiedzę, którą nasi dostawcy zdobywają podczas obowiązkowych szkoleń wprowadzających i okresowych, o praktyczne zagadnienia –  komentuje Robert Schmidt, Country Manager Logistics Poland, Pyszne.pl, Scoober.

Firma zatrudnia obecnie blisko 2 000 kurierów i kurierek, obejmując zasięgiem dostaw aż
15 000 miejscowości w całej Polsce. Zespół Pyszne.pl odpowiedzialny za obsługę klienta, sprzedaż, logistykę i sprzęt składa się z ponad 450 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.