Komunikaty PR

„Znamy przepis na Pyszne.pl” – akcja Pyszne.pl i Stowarzyszenia Zdrowy Rower

2023-09-30  |  20:00
Biuro prasowe

29 września z okazji Dnia Kuriera i Przewoźnika Pyszne.pl szkoli swoich kurierów w centrali firmy we Wrocławiu. Celem akcji lidera rynku food delivery jest zwiększenie świadomości zasad bezpiecznego poruszania się jednośladami na drodze oraz zwrócenie uwagi opinii publicznej na bezpieczeństwo osób, które co dzień dostarczają posiłki milionom Polaków.

Bezpieczeństwo, które zapewniamy naszym kurierom, dotyczy kilku obszarów. Po pierwsze jesteśmy jedyną platformą, która gwarantuje bezpieczeństwo zarobków: zatrudniamy w oparciu o umowę zlecenie, oferujemy stawkę godzinową i elastyczny grafik – kurierzy wiedzą, ile pieniędzy zarobią, niezależnie od liczby zamówień, za które otrzymują dodatkowe bonusy. Druga rzecz to pokrycie dodatkowego ubezpieczenia OC i NNW dla każdego kuriera, te koszty bierzemy całkowicie na siebie. Z trzeciej strony, dbamy o ich bezpieczeństwo w sensie fizycznym: nasi kurierzy są zobowiązani do jazdy w kasku, dostają go od nas w wyposażeniu wraz z kompletem dobrze widocznej na drodze odzieży przeciwdeszczowej i letniej – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

„Znamy przepisy na Pyszne.pl" to akcja organizowana przez platformę we współpracy ze Stowarzyszeniem Zdrowy Rower. Jego członkowie nie tylko promują rower jako ekologiczny i zdrowy środek transportu, ale także edukują społeczeństwo w zakresie bezpiecznego uczestnictwa w ruchu drogowym. Organizacja zasłynęła m.in. kampanią edukacyjną „150 cm dla roweru”, mającą pokazać, jak ważna jest odległość samochodu od wyprzedzanych rowerzystów.

– Poruszanie się po ulicach wśród samochodów i motocykli, biorąc pod uwagę godziny szczytu, korki oraz nieustające remonty, nie jest łatwe. Dzięki rozwijanej infrastrukturze czy rosnącej świadomości społecznej – tak w kwestiach zdrowia, jak i ekologii – rośnie liczba rowerzystów oraz użytkowników hulajnóg elektrycznych – mówi Piotr Łuczyński ze Stowarzyszenia Zdrowy Rower. To z jednej strony dobra wiadomość w kraju, w którym jest najwięcej samochodów na 1000 mieszkańców w UE. Jednak stanowi to dodatkowe utrudnienie w poruszaniu się po drodze. Dlatego każda inicjatywa podnosząca świadomość uczestników ruchu drogowego jak niezwykle ważna.

Wśród tematów szkolenia znalazły się, m.in. zasady bezpiecznego użytkowania infrastruktury rowerowej i poruszania się po mieście, zagrożenia oraz problemy występujące na polskich drogach czy najczęstsze grzechy zarówno kierowców, jak i samych rowerzystów. Wydarzenie odbywa się w formie stacjonarnej oraz jest transmitowane online, aby każdy kurier mógł skorzystać z informacji przekazywanych przez ekspertów. Dodatkowo 29 września obchodzony jest Dzień Kawy. Z tej okazji do akcji została zaproszona dolnośląska rzemieślnicza palarnia kawy speciality ©, która przygotowała wyjątkowe Cold Brew z brazylijskich ziaren dla wszystkich uczestników spotkania.

W planach Pyszne.pl jest kontynuacja akcji „Znamy przepisy na Pyszne.pl” również w innych polskich miastach, jak np. Warszawie.

– Nasza usługa wspiera restauratorów, którzy nie posiadają własnej logistyki dowozów jedzenia. Jesteśmy w 36 miastach w Polsce, wykorzystując sprawdzony model dostaw rowerowych oraz na skuterach. W ten sposób jesteśmy w stanie utrzymać średni czas realizacji dowozów nieprzekraczający 40 minut. Bezpieczeństwo kurierów i kurierek jest dla nas niezwykle ważne, dlatego cieszymy się z dużego zainteresowania dodatkowymi szkoleniami. Pozwala to rozszerzać wiedzę, którą nasi dostawcy zdobywają podczas obowiązkowych szkoleń wprowadzających i okresowych, o praktyczne zagadnienia –  komentuje Robert Schmidt, Country Manager Logistics Poland, Pyszne.pl, Scoober.

Firma zatrudnia obecnie blisko 2 000 kurierów i kurierek, obejmując zasięgiem dostaw aż
15 000 miejscowości w całej Polsce. Zespół Pyszne.pl odpowiedzialny za obsługę klienta, sprzedaż, logistykę i sprzęt składa się z ponad 450 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Pierwsza Gwiazdka Samodzielności zaświeci dla wychowanków pieczy zastępczej Biuro prasowe
2024-11-26 | 09:40

Pierwsza Gwiazdka Samodzielności zaświeci dla wychowanków pieczy zastępczej

Nowy świąteczny projekt Fundacji Dobrych Inicjatyw Fundacja Dobrych Inicjatyw (FDI) zaprasza firmy oraz osoby prywatne do włączenia się w wyjątkowy projekt „Pierwsza Gwiazdka
Problemy społeczne 25.11 - MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ ELIMINACJI PRZEMOCY WOBEC KOBIET
2024-11-22 | 15:00

25.11 - MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ ELIMINACJI PRZEMOCY WOBEC KOBIET

Co roku 25 listopada obchodzimy Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet. W obliczu statystyk, które alarmują o skali przemocy fizycznej i psychicznej, trudno pozostać
Problemy społeczne Urodziny Kanga Foundation – nowoczesna dobroczynność w działaniu
2024-11-18 | 15:15

Urodziny Kanga Foundation – nowoczesna dobroczynność w działaniu

29 listopada w Gdańsku Kanga Foundation zaprasza Przyjaciół Fundacji na wyjątkową uroczystość urodzinową. To wydarzenie będzie okazją, by podsumować dotychczasowe sukcesy oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.