Komunikaty PR

„Znamy przepis na Pyszne.pl” – akcja Pyszne.pl i Stowarzyszenia Zdrowy Rower

2023-09-30  |  20:00
Biuro prasowe

29 września z okazji Dnia Kuriera i Przewoźnika Pyszne.pl szkoli swoich kurierów w centrali firmy we Wrocławiu. Celem akcji lidera rynku food delivery jest zwiększenie świadomości zasad bezpiecznego poruszania się jednośladami na drodze oraz zwrócenie uwagi opinii publicznej na bezpieczeństwo osób, które co dzień dostarczają posiłki milionom Polaków.

Bezpieczeństwo, które zapewniamy naszym kurierom, dotyczy kilku obszarów. Po pierwsze jesteśmy jedyną platformą, która gwarantuje bezpieczeństwo zarobków: zatrudniamy w oparciu o umowę zlecenie, oferujemy stawkę godzinową i elastyczny grafik – kurierzy wiedzą, ile pieniędzy zarobią, niezależnie od liczby zamówień, za które otrzymują dodatkowe bonusy. Druga rzecz to pokrycie dodatkowego ubezpieczenia OC i NNW dla każdego kuriera, te koszty bierzemy całkowicie na siebie. Z trzeciej strony, dbamy o ich bezpieczeństwo w sensie fizycznym: nasi kurierzy są zobowiązani do jazdy w kasku, dostają go od nas w wyposażeniu wraz z kompletem dobrze widocznej na drodze odzieży przeciwdeszczowej i letniej – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

„Znamy przepisy na Pyszne.pl" to akcja organizowana przez platformę we współpracy ze Stowarzyszeniem Zdrowy Rower. Jego członkowie nie tylko promują rower jako ekologiczny i zdrowy środek transportu, ale także edukują społeczeństwo w zakresie bezpiecznego uczestnictwa w ruchu drogowym. Organizacja zasłynęła m.in. kampanią edukacyjną „150 cm dla roweru”, mającą pokazać, jak ważna jest odległość samochodu od wyprzedzanych rowerzystów.

– Poruszanie się po ulicach wśród samochodów i motocykli, biorąc pod uwagę godziny szczytu, korki oraz nieustające remonty, nie jest łatwe. Dzięki rozwijanej infrastrukturze czy rosnącej świadomości społecznej – tak w kwestiach zdrowia, jak i ekologii – rośnie liczba rowerzystów oraz użytkowników hulajnóg elektrycznych – mówi Piotr Łuczyński ze Stowarzyszenia Zdrowy Rower. To z jednej strony dobra wiadomość w kraju, w którym jest najwięcej samochodów na 1000 mieszkańców w UE. Jednak stanowi to dodatkowe utrudnienie w poruszaniu się po drodze. Dlatego każda inicjatywa podnosząca świadomość uczestników ruchu drogowego jak niezwykle ważna.

Wśród tematów szkolenia znalazły się, m.in. zasady bezpiecznego użytkowania infrastruktury rowerowej i poruszania się po mieście, zagrożenia oraz problemy występujące na polskich drogach czy najczęstsze grzechy zarówno kierowców, jak i samych rowerzystów. Wydarzenie odbywa się w formie stacjonarnej oraz jest transmitowane online, aby każdy kurier mógł skorzystać z informacji przekazywanych przez ekspertów. Dodatkowo 29 września obchodzony jest Dzień Kawy. Z tej okazji do akcji została zaproszona dolnośląska rzemieślnicza palarnia kawy speciality ©, która przygotowała wyjątkowe Cold Brew z brazylijskich ziaren dla wszystkich uczestników spotkania.

W planach Pyszne.pl jest kontynuacja akcji „Znamy przepisy na Pyszne.pl” również w innych polskich miastach, jak np. Warszawie.

– Nasza usługa wspiera restauratorów, którzy nie posiadają własnej logistyki dowozów jedzenia. Jesteśmy w 36 miastach w Polsce, wykorzystując sprawdzony model dostaw rowerowych oraz na skuterach. W ten sposób jesteśmy w stanie utrzymać średni czas realizacji dowozów nieprzekraczający 40 minut. Bezpieczeństwo kurierów i kurierek jest dla nas niezwykle ważne, dlatego cieszymy się z dużego zainteresowania dodatkowymi szkoleniami. Pozwala to rozszerzać wiedzę, którą nasi dostawcy zdobywają podczas obowiązkowych szkoleń wprowadzających i okresowych, o praktyczne zagadnienia –  komentuje Robert Schmidt, Country Manager Logistics Poland, Pyszne.pl, Scoober.

Firma zatrudnia obecnie blisko 2 000 kurierów i kurierek, obejmując zasięgiem dostaw aż
15 000 miejscowości w całej Polsce. Zespół Pyszne.pl odpowiedzialny za obsługę klienta, sprzedaż, logistykę i sprzęt składa się z ponad 450 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2024-04-25 | 15:00

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU   W tym roku do Nagrody Korczaka wypłynęło wyjątkowo dużo zgłoszeń – 147 osoby i instytucje z całego kraju. Jak podkreśla Uczelnia Korczaka – organizator konkursu
Problemy społeczne ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
2024-04-22 | 11:00

ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ

Warszawa, 18 kwietnia 2024 Fundacja Nauka. To Lubię ogłosiła dzisiaj uruchomienie nowego programu edukacyjnego dla szkół podstawowych i średnich pt. „Łowcy
Problemy społeczne Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
2024-04-12 | 06:00

Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .

Szacuje się, że w Polsce żyje ponad 4 miliony osób z niepełnosprawnościami i ograniczeniami ruchowymi. Z tej liczby około 200.000 osób, to mieszkańcy Pomorza. Dlatego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.