Program "Living Heritage" firmy Dassault Systèmes
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Firma Dassault Systèmes ogłosiła kolejną odsłonę kampanii “The Only Progress is Human”, skoncentrowaną na tematach dziedzictwa i przyszłości. "Living Heritage" to program dla studentów, który umożliwia obecnym i przyszłym pokoleniom poznanie sześciu obiektów Światowego Dziedzictwa UNESCO w formie, w jakiej mogły one istnieć w przeszłości, jednocześnie pielęgnując umiejętności wprowadzania innowacji dla bardziej zrównoważonego świata.
W projekcie "Living heritage" 32 studentów w sześciu zespołach z Niemiec, Indii, Japonii, Meksyku, Holandii i USA wykorzystało platformę 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes, aby wirtualnie odtworzyć Koloseum, Wiszące Ogrody Babilonu, Świątynię Słońca w Konark, Pompeje, Porta Nigra i Zamek Shuri. Zespoły były prowadzone przez mentorów z Dassault Systèmes i wspierane przez program 3DEXPERIENCE Edu, który za pomocą rozwiązań Dassault Systèmes każdego roku pomaga siedmiu milionom studentów rozwijać pożądane w przemyśle umiejętności. Studenci szybko zaadaptowali te same zintegrowane aplikacje do modelowania, symulacji, zbierania informacji i współpracy, które są używane przez branżę przemysłową na całym świecie i stworzyli zgodne z nauką, oparte o dane wirtualne bliźniaki miejsc, które otwierają nowe możliwości zrozumienia ich struktury.
Wirtualne bliźniaki reprezentują zarówno to, co widoczne, jak i niewidoczne, umożliwiając wgląd w projekt każdej konstrukcji. Pozwalają zobaczyć to, co zostało częściowo lub całkowicie utracone lub uszkodzone z biegiem czasu, oraz zrozumieć, w jaki sposób projekt wpłynął na historię i jak może wpłynąć na przyszłe projekty. Uczniowie, wyposażeni w nową wiedzę techniczną i know-how zdobyte w ramach programu, mogą wykorzystać swoje umiejętności po wejściu na rynek pracy, a wirtualne bliźniaki mogą być wykorzystywane przez innych do nauczania, studiowania i samodoskonalenia.
"Dassault Systèmes jest firmą bazującą na osiągnięciach naukowych i konsekwentnie realizującą wytyczone cele. Od 40 lat jesteśmy katalizatorem ludzkiego postępu. Nasza pasja i kreatywność pozwoliły światu wirtualnemu ulepszyć i rozszerzyć możliwości świata rzeczywistego, budując mosty między pokoleniami” - powiedziała Victoire de Margerie, Vice President, Corporate Equity, Marketing & Communications, Dassault Systèmes. „Living Heritage" to celebracja tego wspólnego dziedzictwa. Zaprasza nas do zbadania, w jaki sposób dzisiejsze rozwiązania mogą umożliwić lepsze zrozumienie przeszłości - otwierając możliwości uczenia się i pomagając następnym pokoleniom wytyczać drogę do lepszej przyszłości. Od czterech dekad jesteśmy silnym partnerem środowisk akademickich. Zawsze zadziwia nas kreatywność studentów, którzy korzystają z naszej platformy 3DEXPERIENCE."
Zapoczątkowany w 2020 roku program "The Only Progress is Human" obejmuje serię "aktów" mających na celu zwiększenie świadomości wyzwań społecznych i środowiskowych oraz zainspirowanie do wykorzystania wirtualnych światów w celu stymulowania zrównoważonych innowacji. Oprócz "Living Heritage", akty te obejmują także "Virtual Harmony" - wyjątkowe doświadczenie muzyczno-wizualne demonstrujące, jak światy wirtualne mogą zmienić sposób, w jaki przeżywamy emocje, oraz "Water for Life" - zestaw inicjatyw mających pomóc przemysłowi w zrównoważonej konsumpcji i ochronie najcenniejszego zasobu na świecie.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.