Komunikaty PR

Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej

2021-04-09  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Pająk
My Way Media

Długosza
51-162 Wrocław
hello|mywaymedia.pl| |hello|mywaymedia.pl
+48 668 852 426
www.mywaymedia.pl

W marcu 2021 roku serwis Przelewy24 przy współpracy z Santander Consumer Bank wprowadził na rynek nową metodę płatności P24NOW - rozwiązanie „trzy w jednym” – limit odnawialny do 10 tys. zł, płatność odroczona do 54 dni i raty. Wybór sposobu spłaty jest możliwy każdorazowo przy płaceniu za zakupy P24NOW. Tym saym ciągła dostępność środków w wirtualnym portfelu zapewnia możliwość korzystania z nadarzających się okazji zakupowych oraz bezpieczeństwo w razie nieplanowanych, nieprzewidzianych wydatków.

Dziś zaprasza do poznania Oli i Tomka oraz ich rodzin w kampanii poświęconej P24NOW. Bohaterami jest para - Ola i Tomek oraz ich rodziny. W pięciu spotach zobaczymy krótkie historyjki opowiadające
o zakupach – tych spontanicznych i planowanych – i o tym jak nasi bohaterowie łatwo, bezstresowo
i bezpiecznie korzystają z nowej metody płatności.

- Płatności odroczone w ostatnim czasie cieszą się coraz większą popularnością. Zależało nam na tym, żeby dać klientowi dużą elastyczność jeśli chodzi o wybór sposobu płatności. Połączenie limitu odnawialnego, rat oraz płatności odroczonych to przyjazny, wygodny produkt, w którym klient decyduje w jakiej formie chce zapłacić za zakupy. Chcieliśmy, aby spoty pokazywały jak łatwe
i bezpieczne jest korzystanie z tej metody płatności i podkreślały, że to klient decyduje i wybiera dogodny dla siebie sposób spłaty, co jest jednym z benefitów tego produktu
– mówi Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.

Oprócz Oli i Tomka w kampanii widzimy również ich rodziców, co pokazuje, że P24NOW to metoda płatności przeznaczona dla szerokiej grupy docelowej. Zakupy, na jakie decydują się bohaterowie to ubrania, elektronika, kosmetyki, biżuteria, agd, a nawet kursy językowe. To pokazuje, że P24NOW sprawdza się w wielu branżach.

- Inspiracją dla spotów była estetyka filmów Wesa Andersona – odważna kolorystyka, nieco przerysowana scenografia, połączenie obrazu z animacją, wyraziści bohaterowie. Warto zwrócić też uwagę na sposób komunikacji – zdecydowaliśmy się na wpadającą w ucho rymowankę, której stałe elementy, w przystępny sposób opisujące   produkt, wybrzmiewają w każdym ze spotów, podkreślając to, co najważniejsze w produkcie łatwość użytkowania i wybór sposobu spłaty – wyjaśnia Magdalena Grablewska, Marketing Manager Przelewy24.

Kampania dostępna jest w Internecie od 6. kwietnia, natomiast 19. kwietnia pojawi się wybranych stacjach telewizyjnych.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja OldBoys&FreshMilk, która rozpoczęła współpracę w drodze konkursu. Odpowiada także za planowanie i zakup kampanii internetowej P24NOW.

- Cieszymy się, że pomimo funkcjonowania w wymagających czasach, udało nam się dzięki zaufaniu naszego Klienta i modelowej współpracy z nim,  stworzyć nieszablonowy  projekt, który ma szansę stać się zapamiętywalnym i wyróżniającym w przestrzeni reklamowej – dodaje Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający OldBoys&FreshMilk.

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=-0tsxKXapWM

Premiery kolejnych historii niebawem.

Media zaplanował Dom Mediowy OneHOUSE z kolei za produkcje spotów odpowiada Dom Produkcyjny Muchas Gracias.

Strona: https://www.p24now.pl/

Więcej informacji: https://www.przelewy24.pl/aktualnosci/p24now-historie-rodzinne-kampania-serwisu-przelewy24

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: My Way Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r. Biuro prasowe
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.