Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej
My Way Media
Długosza
51-162 Wrocław
hello|mywaymedia.pl| |hello|mywaymedia.pl
+48 668 852 426
www.mywaymedia.pl
W marcu 2021 roku serwis Przelewy24 przy współpracy z Santander Consumer Bank wprowadził na rynek nową metodę płatności P24NOW - rozwiązanie „trzy w jednym” – limit odnawialny do 10 tys. zł, płatność odroczona do 54 dni i raty. Wybór sposobu spłaty jest możliwy każdorazowo przy płaceniu za zakupy P24NOW. Tym saym ciągła dostępność środków w wirtualnym portfelu zapewnia możliwość korzystania z nadarzających się okazji zakupowych oraz bezpieczeństwo w razie nieplanowanych, nieprzewidzianych wydatków.
Dziś zaprasza do poznania Oli i Tomka oraz ich rodzin w kampanii poświęconej P24NOW. Bohaterami jest para - Ola i Tomek oraz ich rodziny. W pięciu spotach zobaczymy krótkie historyjki opowiadające
o zakupach – tych spontanicznych i planowanych – i o tym jak nasi bohaterowie łatwo, bezstresowo
i bezpiecznie korzystają z nowej metody płatności.
- Płatności odroczone w ostatnim czasie cieszą się coraz większą popularnością. Zależało nam na tym, żeby dać klientowi dużą elastyczność jeśli chodzi o wybór sposobu płatności. Połączenie limitu odnawialnego, rat oraz płatności odroczonych to przyjazny, wygodny produkt, w którym klient decyduje w jakiej formie chce zapłacić za zakupy. Chcieliśmy, aby spoty pokazywały jak łatwe
i bezpieczne jest korzystanie z tej metody płatności i podkreślały, że to klient decyduje i wybiera dogodny dla siebie sposób spłaty, co jest jednym z benefitów tego produktu – mówi Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.
Oprócz Oli i Tomka w kampanii widzimy również ich rodziców, co pokazuje, że P24NOW to metoda płatności przeznaczona dla szerokiej grupy docelowej. Zakupy, na jakie decydują się bohaterowie to ubrania, elektronika, kosmetyki, biżuteria, agd, a nawet kursy językowe. To pokazuje, że P24NOW sprawdza się w wielu branżach.
- Inspiracją dla spotów była estetyka filmów Wesa Andersona – odważna kolorystyka, nieco przerysowana scenografia, połączenie obrazu z animacją, wyraziści bohaterowie. Warto zwrócić też uwagę na sposób komunikacji – zdecydowaliśmy się na wpadającą w ucho rymowankę, której stałe elementy, w przystępny sposób opisujące produkt, wybrzmiewają w każdym ze spotów, podkreślając to, co najważniejsze w produkcie łatwość użytkowania i wybór sposobu spłaty – wyjaśnia Magdalena Grablewska, Marketing Manager Przelewy24.
Kampania dostępna jest w Internecie od 6. kwietnia, natomiast 19. kwietnia pojawi się wybranych stacjach telewizyjnych.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja OldBoys&FreshMilk, która rozpoczęła współpracę w drodze konkursu. Odpowiada także za planowanie i zakup kampanii internetowej P24NOW.
- Cieszymy się, że pomimo funkcjonowania w wymagających czasach, udało nam się dzięki zaufaniu naszego Klienta i modelowej współpracy z nim, stworzyć nieszablonowy projekt, który ma szansę stać się zapamiętywalnym i wyróżniającym w przestrzeni reklamowej – dodaje Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający OldBoys&FreshMilk.
Spot: https://www.youtube.com/watch?v=-0tsxKXapWM
Premiery kolejnych historii niebawem.
Media zaplanował Dom Mediowy OneHOUSE z kolei za produkcje spotów odpowiada Dom Produkcyjny Muchas Gracias.
Strona: https://www.p24now.pl/
Więcej informacji: https://www.przelewy24.pl/aktualnosci/p24now-historie-rodzinne-kampania-serwisu-przelewy24

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.