AkzoNobel z nową linią produktową dla profesjonalistów
AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, wprowadził na polski rynek Dulux Professional – nową markę oraz nową linię produktów dostosowanych do wymagań osób zawodowo zajmujących się malowaniem. Jednocześnie producent przygotował narzędzia, które mają ułatwić podnoszenie kompetencji oraz wspomóc profesjonalnych malarzy w rozwoju ich biznesów.
– Fachowi wykonawcy oceniani są przez pryzmat końcowego efektu remontu, to on jest ich wizytówką. Z myślą o Profesjonalnych Malarzach wprowadziliśmy więc specjalną linię produktów najwyższej jakości, które jednocześnie zapewniają komfort pracy i większą efektywność – głównie dzięki wysokiemu kryciu i wydajności. Ponadto farby z rodziny Rezisto zawierają zaawansowane technologie, dzięki którym doskonały efekt uzyskany przez Malarzy będzie trwał dłużej. Niewątpliwie przełoży się to na satysfakcję ich klientów – mówi Magdalena Piotrowska, Brand Manager Dulux Professional.
Dulux Professional to kompleksowa gama produktów przeznaczonych do malowania wnętrz oraz gruntowania. Aby ułatwić Malarzom wybór odpowiedniej farby, portfolio zostało podzielone na 2 kategorie.
Oferta premium: farby REZISTO – tworzą kategorię trwałych i plamoodpornych powłok. Mają też bardzo dużą siłę krycia.
- REZISTO 9 Mark Blocker dzięki innowacyjnej formule Scuff Shield Technology tworzy wyjątkowo trwałą powłokę o właściwościach tytanowych, odporną na powstawanie czarnych śladów i przetarć (ang. scuff). Produkt przeznaczony zarówno do realizacji projektów mieszkaniowych (np. przedpokoje, korytarze), jak i komercyjnych (np. ciągi komunikacyjne, miejsca użyteczności publicznej oraz pomieszczenia biurowe).
- REZISTO 1, 5 i 15 z technologią Stain Shield zapewniają ekstremalną odporność na tłuste plamy, szorowanie i mycie detergentami. Wykonane nim powłoki mogą być poddawane dezynfekcji. Ponadto produkt Rezisto 5 może być stosowany do pomieszczeń o zwiększonej wilgotności, np. łazienki.
Oferta standardowa to produkty, które zapewniają przede wszystkim doskonałe krycie i bardzo wysoką wydajność, co zwiększa efektywność pracy.
- CLASSIC 9 – emulsja lateksowa do ścian i sufitów. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością (do 18m2/l) oraz doskonałym kryciem. Tworzy powłoki o wysokich walorach dekoracyjnych. Przeznaczona do malowania powierzchni wykonanych z tynków cementowych, cementowo-wapiennych, gipsowych, płyt gipsowo-kartonowych oraz tapet papierowych i z włókna szklanego.
- COMPLEX WHITE 3 – biała emulsja lateksowa przeznaczona do najbardziej standardowych zadań malarskich wewnątrz pomieszczeń. Cechuje ją bardzo dobre krycie, wysoka wydajność (do 15m2/l) oraz przyjemny odcień bieli. Prawie nie zawiera lotnych związków organicznych, dzięki czemu ma neutralny zapach. Może być stosowana na tynki (cementowe i cementowo-wapienne), podłoża gipsowe, płyty kartonowo-gipsowe oraz tapety papierowe i z włókna szklanego.
- ULTRA BLACK 7 – wielozadaniowa farba lateksowa w kolorze głębokiej czerni. Przeznaczona jest zarówno do malowania powierzchni cementowych, cementowo-wapiennych oraz betonowych na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków, a także do malowania infrastruktury technicznej (rury, okablowanie, zabudowa klimatyzacji itp.) wewnątrz pomieszczeń, z wyłączeniem metalowych konstrukcji budowlanych. Po zastosowaniu gruntu Dulux Multiprimer, można stosować ją jako farbę nawierzchniową na metal, drewno, PCV oraz szkło. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością (do 20 m²/l na gładkim nienasiąkliwym podłożu) oraz bardzo dobrym kryciem.
Łatwa identyfikacja
Nowa linia Dulux Professional została zaopatrzona w specjalne etykiety, które ułatwiają dobór odpowiednich produktów zarówno pod kątem przeznaczenia, funkcjonalności, jak i efektu dekoracyjnego. W nazwie każdego produktu widnieje liczba, która określa stopień połysku. Granatowe kolory etykiet są zarezerwowane dla produktów z oferty standardowej, ciemnoszare dla farb Rezisto, a czarna dla Ultra Black 7. Ponadto farby matowe oznaczone są kolorem niebieskim, a satynowe fioletowym. Projekty etykiet zostały w pełni dostosowane do oczekiwań Profesjonalnych Malarzy.
Szeroki wachlarz kolorów
Farby dostępne są w ponad 15 tys. kolorów z mieszalnika, a ich kodyfikacja opiera się na specjalnie opracowanym systemie ACC (AkzoNobel Color Codification). Porządkuje on kolory według ich podstawowych właściwości – barwy, nasycenia i jasności. Takie dokładne zdefiniowanie i systematyczne oznaczenie pozwala każdorazowo uzyskać identyczny kolor farby. Ułatwia także zestawianie harmonizujących ze sobą barw o tej samej jaskości czy nasyceniu.
Nie tylko farby
Producent wspiera również rozwój kompetencji osób zajmujących się malowaniem zawodowo, oferując porady techniczne, filmy instruktażowe oraz szkolenia doskonalące ich umiejętności. Zapewnia także praktyczne narzędzia i porady biznesowe, sprawdzone i uznane przez profesjonalistów korzystających ze specjalistycznych marek AkzoNobel.
– Produkty Dulux od lat służą wykonawcom w Polsce, zdobywając ich uznanie. Postanowiliśmy pójść jeszcze dalej w naszej współpracy i wraz z dedykowaną linią produktów poprawiającą efektywność pracy, zaoferować kompleksowy pakiet usług – zwraca uwagę Magdalena Piotrowska. – Jest to pierwszy etap realizowanej przez AkzoNobel długoterminowej strategii wsparcia rozwoju rynku profesjonalnego w naszym kraju – dodaje.
Więcej na temat produktów Dulux Professional oraz skierowanych do wykonawców i sklepów rozwiązań, można dowiedzieć się na http://www.duluxprofessional.pl/.
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.