Komunikaty PR

AkzoNobel z nową linią produktową dla profesjonalistów

2020-12-14  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania DP_IP ( 0.71 MB )

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, wprowadził na polski rynek Dulux Professional – nową markę oraz nową linię produktów dostosowanych do wymagań osób zawodowo zajmujących się malowaniem. Jednocześnie producent przygotował narzędzia, które mają ułatwić podnoszenie kompetencji oraz wspomóc profesjonalnych malarzy w rozwoju ich biznesów.

Fachowi wykonawcy oceniani są przez pryzmat końcowego efektu remontu, to on jest ich wizytówką. Z myślą o Profesjonalnych Malarzach wprowadziliśmy więc specjalną linię produktów najwyższej jakości, które jednocześnie zapewniają komfort pracy i większą efektywność – głównie dzięki wysokiemu kryciu i wydajności. Ponadto farby z rodziny Rezisto zawierają zaawansowane technologie, dzięki którym doskonały efekt uzyskany przez Malarzy będzie trwał dłużej. Niewątpliwie przełoży się to na satysfakcję ich klientów – mówi Magdalena Piotrowska, Brand Manager Dulux Professional.

Dulux Professional to kompleksowa gama produktów przeznaczonych do malowania wnętrz oraz gruntowania. Aby ułatwić Malarzom wybór odpowiedniej farby, portfolio zostało podzielone na 2 kategorie.

Oferta premium: farby REZISTO – tworzą kategorię trwałych i plamoodpornych powłok. Mają też bardzo dużą siłę krycia.

  • REZISTO 9 Mark Blocker dzięki innowacyjnej formule Scuff Shield Technology tworzy wyjątkowo trwałą powłokę o właściwościach tytanowych, odporną na powstawanie czarnych śladów i przetarć (ang. scuff). Produkt przeznaczony zarówno do realizacji projektów mieszkaniowych (np. przedpokoje, korytarze), jak i komercyjnych (np. ciągi komunikacyjne, miejsca użyteczności publicznej oraz pomieszczenia biurowe).

 

  • REZISTO 1, 5 i 15 z technologią Stain Shield zapewniają ekstremalną odporność na tłuste plamy, szorowanie i mycie detergentami. Wykonane nim powłoki mogą być poddawane dezynfekcji. Ponadto produkt Rezisto 5 może być stosowany do pomieszczeń o zwiększonej wilgotności, np. łazienki.

 

Oferta standardowa to produkty, które zapewniają przede wszystkim doskonałe krycie i bardzo wysoką wydajność, co zwiększa efektywność pracy.

  • CLASSIC 9 – emulsja lateksowa do ścian i sufitów. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością (do 18m2/l) oraz doskonałym kryciem. Tworzy powłoki o wysokich walorach dekoracyjnych. Przeznaczona do malowania powierzchni wykonanych z tynków cementowych, cementowo-wapiennych, gipsowych, płyt gipsowo-kartonowych oraz tapet papierowych i z włókna szklanego.

 

  • COMPLEX WHITE 3 – biała emulsja lateksowa przeznaczona do najbardziej standardowych zadań malarskich wewnątrz pomieszczeń. Cechuje ją bardzo dobre krycie, wysoka wydajność (do 15m2/l) oraz przyjemny odcień bieli. Prawie nie zawiera lotnych związków organicznych, dzięki czemu ma neutralny zapach. Może być stosowana na tynki (cementowe i cementowo-wapienne), podłoża gipsowe, płyty kartonowo-gipsowe oraz tapety papierowe i z włókna szklanego.

 

  • ULTRA BLACK 7 – wielozadaniowa farba lateksowa w kolorze głębokiej czerni. Przeznaczona jest zarówno do malowania powierzchni cementowych, cementowo-wapiennych oraz betonowych na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków, a także do malowania infrastruktury technicznej (rury, okablowanie, zabudowa klimatyzacji itp.) wewnątrz pomieszczeń, z wyłączeniem metalowych konstrukcji budowlanych. Po zastosowaniu gruntu Dulux Multiprimer, można stosować ją jako farbę nawierzchniową na metal, drewno, PCV oraz szkło. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością (do 20 m²/l na gładkim nienasiąkliwym podłożu) oraz bardzo dobrym kryciem.

 

Łatwa identyfikacja

Nowa linia Dulux Professional została zaopatrzona w specjalne etykiety, które ułatwiają dobór odpowiednich produktów zarówno pod kątem przeznaczenia, funkcjonalności, jak i efektu dekoracyjnego. W nazwie każdego produktu widnieje liczba, która określa stopień połysku. Granatowe kolory etykiet są zarezerwowane dla produktów z oferty standardowej, ciemnoszare dla farb Rezisto, a czarna dla Ultra Black 7. Ponadto farby matowe oznaczone są kolorem niebieskim, a satynowe fioletowym. Projekty etykiet zostały w pełni dostosowane do oczekiwań Profesjonalnych Malarzy.

 

Szeroki wachlarz kolorów

Farby dostępne są w ponad 15 tys. kolorów z mieszalnika, a ich kodyfikacja opiera się na specjalnie opracowanym systemie ACC (AkzoNobel Color Codification). Porządkuje on kolory według ich podstawowych właściwości – barwy, nasycenia i jasności. Takie dokładne zdefiniowanie i systematyczne oznaczenie pozwala każdorazowo uzyskać identyczny kolor farby. Ułatwia także zestawianie harmonizujących ze sobą barw o tej samej jaskości czy nasyceniu.

 

Nie tylko farby

Producent wspiera również rozwój kompetencji osób zajmujących się malowaniem zawodowo, oferując porady techniczne, filmy instruktażowe oraz szkolenia doskonalące ich umiejętności. Zapewnia także praktyczne narzędzia i porady biznesowe, sprawdzone i uznane przez profesjonalistów korzystających ze specjalistycznych marek AkzoNobel.

Produkty Dulux od lat służą wykonawcom w Polsce, zdobywając ich uznanie. Postanowiliśmy pójść jeszcze dalej w naszej współpracy i wraz z dedykowaną linią produktów poprawiającą efektywność pracy, zaoferować kompleksowy pakiet usług – zwraca uwagę Magdalena Piotrowska. – Jest to pierwszy etap realizowanej przez AkzoNobel długoterminowej strategii wsparcia rozwoju rynku profesjonalnego w naszym kraju – dodaje.

Więcej na temat produktów Dulux Professional oraz skierowanych do wykonawców i sklepów rozwiązań, można dowiedzieć się na http://www.duluxprofessional.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane? Biuro prasowe
2025-03-18 | 12:40

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zwyżki nożycowe to jeden z kilku typów podnośników koszowych. Cechują się one bardzo kompaktową konstrukcją, dlatego sprawdzają się przy pracach, w których
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie
Przemysł Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
2024-12-27 | 17:30

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Adaptico to firma z siedzibą w Katowicach, która zajmuje się dystrybucją produktów i systemów zwiększających bezpieczeństwo w zakładach pracy. Firma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.