Komunikaty PR

CADSOL dołącza do sieci dystrybutorów Universal Robots w Polsce

2020-10-06  |  11:50
Biuro prasowe

Warszawa, 6 października 2020 - Universal Robots (UR), najbardziej zaufany i najpopularniejszy na świecie producent cobotów, rozpoczął współpracę z nowym dystrybutorem w Polsce – CADSOL. Firma specjalizuje się w usługach i oprogramowaniu dla inżynierów.

 

CADSOL – od CAD do cobotów

Universal Robots poszukiwał dystrybutora, który pozwoliłby dotrzeć do nowych klientów o dużym potencjale jeśli chodzi o automatyzację z robotami współpracującymi. W większych przedsiębiorstwach coboty można wykorzystać do zadań, których wcześniej nie opłacało się automatyzować, m.in. do montażu, wykańczania powierzchni, obsługi maszyn, kontroli jakości, pick & place, pakowania czy paletyzacji.

 

„Zależy nam na wchodzeniu na nowe rynki i sukcesywnym podnoszeniu poziomu robotyzacji w Polsce. Współpraca z firmą związaną z oprogramowaniem PLM i CAx to dla nas szansa na dotarcie do dużych zakładów przemysłowych m.in z sektora motoryzacyjnego i lotniczego. Doświadczenie CADSOL jest w tym zakresie imponujące” – mówi Krzysztof Hajzyk, Channel Development Manager, Universal Robots.

 

CADSOL od blisko trzydziestu lat działa na polskim i europejskim rynku oprogramowania i usług dla przemysłu, obecnie w dwóch lokalizacjach – Raciborzu i Wrocławiu. Obserwując rosnące zapotrzebowanie na automatyzację i robotyzację, firma zidentyfikowała obszar, w którym może skutecznie wykorzystać aktualne kompetencje i dodatkowo wesprzeć klientów w doskonaleniu procesów produkcyjnych.

 

„Roboty współpracujące UR zrewolucjonizowały rynek, dając dostęp do robotyzacji także tam, gdzie nie była ona dotąd możliwa lub efektywna ekonomicznie. Naszym celem jest przeniesienie umiejętności analizy procesowej, wypracowanej podczas pracy w jedenastu gałęziach przemysłu, i zasygnalizowanie klientom, w jaki sposób ich biznes może skorzystać na wykorzystaniu cobotów Universal Robots i inwestycjom w automatyzację” – mówi Krzysztof Monczak, CTO, CADSOL.

 

CADSOL dołączył do grona dystrybutorów Universal Robots w Polsce 1 września. Pełna lista partnerów jest dostępna na stronie: www.universal-robots.com/pl/dystrybutorzy/. Globalna sieć partnerska UR obejmuje 700 partnerów – dystrybutorów i integratorów systemów, a firma sprzedała już ponad 48 000 cobotów na całym świecie.

 

O Universal Robots

Firma Universal Robots powstała w 2005 roku w celu rozpowszechnienia technologii robotów, tworząc niewielkie, łatwe w użyciu, przystępne cenowo oraz elastyczne i bezpieczne we współpracy roboty przemysłowe. Od 2008 r. kiedy został wprowadzony na rynek pierwszy robot współpracujący (cobot), firma rozwija się w szybkim tempie, a przyjazne użytkownikom coboty są obecnie sprzedawane na całym świecie. Firma, która jest częścią Teradyne Inc., ma swoją siedzibę w duńskim Odense, a jej przedstawicielstwa i oddziały mieszczą się w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Turcji, Meksyku, Czechach, Polsce, Chinach, Singapurze, Indiach, Japonii, Korei Południowej oraz na Tajwanie i we Włoszech. W 2019 r. przychód Universal Robots wyniósł 246 mln USD. Więcej informacji na www.universal-robots.com/pl/ oraz www.blog.universal-robots.com/

Więcej informacji: Zofia Bielska, Omega Communication, zbielska@communication.pl + 48 882 502 401

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji Biuro prasowe
2024-04-24 | 01:00

Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji

W ostatnich latach coraz częściej słyszymy o konieczności przejścia na odnawialne źródła energii. To nie tylko kwestia ekologii, ale także suwerenności energetycznej. W Polsce, ze
Przemysł Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń
2024-04-13 | 08:00

Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń

Polskie przedsiębiorstwa przetwarzające tworzywa sztuczne zwiększyły swoją zdolność do konkurowania. Świadczy o tym wzrost sub-indeksu MiU dla tej branży o 6,15 pkt. Jest to efekt m.in.
Przemysł Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych
2024-04-05 | 12:30

Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych

Wydarzenie: Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych Data: 23-24.04.2024 r. Miejsce: Windsor Hotel Jachranka Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.