Castorama CastoPro partnerem Złotej Kielni
Castorama Polska została sponsorem tegorocznej edycji Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia”, obejmując patronatem programu CastoPro kategorię „Montaż suchej zabudowy”. W trakcie konkursu uczniowie branżowych szkół budowlanych wykażą się swoimi umiejętnościami w pracach wykończeniowych z wykorzystaniem płyt kartonowo-gipsowych. Turniej to wyjątkowa okazja dla młodych fachowców do sprawdzenia się w praktycznych konkurencjach.
Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję i po raz kolejny daje szansę aspirującym profesjonalistom sprawdzić swoje umiejętności w rzeczywistych warunkach pracy, zbliżonych do tych, z jakimi będą się spotykać w zawodowym życiu. Jego głównym celem jest kształcenie przyszłych specjalistów i promocja zawodów ogólno-budowlanych, które odgrywają kluczową rolę w polskiej gospodarce.
- Program Castorama CastoPro powstał z myślą o tym, by wspierać fachowców na każdym etapie ich pracy, dlatego dołączenie do partnerów Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” było dla nas naturalnym krokiem, mającym na celu wspieranie najmłodszego pokolenia budowlańców. Cieszymy się, że możemy być częścią Turnieju i wspólnie z NorGips przygotować zadanie konkursowe, które pozwoli młodym fachowcom zaprezentować swoje umiejętności i zdobyć cenne doświadczenie. - podkreśla Joel Mauries, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama Polska.
Castorama, jako opiekun kategorii „Montaż suchej zabudowy” we współpracy ze swoim partnerem, firmą NorGips, dostarcza uczestnikom turnieju „Złota Kielnia” narzędzia, materiały budowlane oraz stroje robocze. Finaliści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w wymagających, praktycznych zadaniach, które odzwierciedlają realia pracy w branży budowlanej oraz oczekiwania dzisiejszych klientów. Co więcej, zwycięstwo w tej kategorii zwalnia z pisemnej części państwowego egzaminu zawodowego, co jest ogromnym atutem na ścieżce kariery i rozwoju młodych fachowców.
- Złota Kielnia jest inicjatywą, której rynek młodych, przyszłych wykonawców bardzo potrzebuje. Wiedza teoretyczna połączona z praktyką daje szansę na zdobycie dobrej pracy i wykonywanie jej na najwyższym poziomie, co w przypadku montażu suchej zabudowy jest naprawdę ważne. Podczas tego wydarzenia odbywa się realna weryfikacja zdobytych przez uczniów umiejętności. Nasza firma, będąca niekwestionowanym liderem w sprzedaży płyt gipsowo-kartonowych, obecnym na rynku już od ponad 30 lat, czuje odpowiedzialność za wspieranie edukacji i promuje ją w swoich działaniach. Łącząc siły z dużym partnerem w projekcie CastoPro widzimy ogromny potencjał dla naszej branży i rozwoju kompetencji wykonawców na najwyższym poziomie. Wierzymy, że nasze produkty i wsparcie techniczne pomogą uczestnikom zarówno podczas konkursu, jak i w przyszłej pracy w swoim zawodzie - mówi Dariusz Bielecki, Kierownik działu DYI, NorGips.
Sieć szczególną uwagę poświęca młodym fachowcom na początku swojej drogi zawodowej, do których kieruje ofertę praktyk „Kierunek Castorama”. Jej celem jest umożliwienie uczniom szkół o profilu budowlanym i pokrewnym (szkoły branżowe, technika i licea zawodowe) pogłębienia wiedzy szkolnej i uzyskania praktycznych umiejętności, przez realizację programów nauczania w sklepach sieci. Tylko w 2023 roku w programie praktyk uczestniczyło aż 1 316 praktykantów odbywając łącznie blisko 200 tysięcy godzin praktyk w sklepach Castorama.
Marka Castorama od lat wspiera codzienną pracę fachowców, którzy licznie odwiedzają na co dzień ponad 100 sklepów marki. Od 2024 roku sieć rozwija ofertę kierowaną do Profesjonalistów, której kluczowym elementem jest program lojalnościowy CastoPro, kierowany do wykonawców i fachowców z szeroko pojętej branży remontowo-budowlanej, nie wyłączając ogrodników i brukarzy. Korzyści z CastoPro jest wiele. Jego członkowie, zgodnie z regulaminem, mogą korzystać z rabatów na produkty i usługi, co pozwala na duże oszczędności przy regularnych zakupach. Dzięki specjalnym zniżkom na cięcie i transport materiałów, program upraszcza również codzienne operacje logistyczne. CastoPro zapewnia także wygodne rozwiązanie w kwestii zwrotów – bez konieczności okazania paragonu. Dodatkowym udogodnieniem jest infolinia dla specjalistów, która przyspiesza uzyskanie niezbędnych informacji i wsparcia. Uczestnicy programu mają także pełny wgląd w historię zakupów, co ułatwia planowanie powtarzalnych zamówień oraz kontrolę wydatków. CastoPro wspiera także rozwój już obecnych na rynku profesjonalistów, oferując szkolenia produktowe. W 2024 roku w ramach Akademii CastoPro przeszkolono ponad 2000 fachowców
Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję. Eliminacje szkolne zostaną przeprowadzone do 2 grudnia 2024 roku. Następnie, 8 stycznia 2025 roku, odbędzie się Finał Okręgowy w sześciu ustalonych okręgach.
Finał Centralny Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” odbędzie się w dniach 11–14 lutego 2025 roku podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa „BUDMA 2025” na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Nim do niego dojdzie, w całej Polsce zostaną przeprowadzone eliminacje szkolne i okręgowe. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, których jednym ze sponsorów jest Castorama Polska.
Endress+Hauser z bogatą ofertą Akademii Doskonalenia Umiejętności
Wyzwania w logistyce paliw płynnych
Filtry wodne – ekologiczne rozwiązanie dla wyzwań nowych norm emisji pyłów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Europejscy rolnicy przeciw umowie UE i Mercosur. Obawiają się zalewu taniej żywności z Ameryki Południowej
Europejscy rolnicy sprzeciwiają się umowie między UE a krajami Mercosur w obecnie wynegocjowanym kształcie. Obawiają się, że unijny rynek zostanie zalany przez tanią żywność z Ameryki Południowej, ponieważ tamtejsi rolnicy w przypadku większości produktów nie muszą przestrzegać zasad zrównoważonego rozwoju, które z kolei podnoszą koszty produkcji we wspólnocie. Zdaniem prof. Łukasza Ambroziaka z IERiGŻ – PIB, choć umowa handlowa jako całość w wielu aspektach jest korzystna dla UE, to akurat produkcja rolno-spożywcza może na niej ucierpieć.
Infrastruktura
Zadyszka na rynku ładowania samochodów elektrycznych. Rozwój infrastruktury przyhamował
Bardzo powolny, ale stabilny wzrost na rynku samochodów elektrycznych – tak sytuację swojej branży oceniają firmy, które w niej działają. Zauważają także delikatną zadyszkę spowodowaną dość niską dynamiką rozwoju infrastruktury ładowania względem oczekiwań, co przekłada się na popyt aut. Elektromobilny biznes liczy na działania, które mogłyby pobudzić rynek.
Transport
Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
Sektor przemysłowy jest jednym z głównych emitentów CO2, a jego dekarbonizacja ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia unijnych celów neutralności klimatycznej. Dla przedsiębiorstw, zwłaszcza z branż energochłonnych, oznacza to jednak konieczność modernizacji zakładów i przeprojektowania procesów produkcyjnych. Kluczowe są m.in. ich automatyzacja, cyfryzacja i maksymalne skracanie łańcuchów dostaw, również wewnątrzzakładowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.