Castorama CastoPro partnerem Złotej Kielni
Castorama Polska została sponsorem tegorocznej edycji Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia”, obejmując patronatem programu CastoPro kategorię „Montaż suchej zabudowy”. W trakcie konkursu uczniowie branżowych szkół budowlanych wykażą się swoimi umiejętnościami w pracach wykończeniowych z wykorzystaniem płyt kartonowo-gipsowych. Turniej to wyjątkowa okazja dla młodych fachowców do sprawdzenia się w praktycznych konkurencjach.
Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję i po raz kolejny daje szansę aspirującym profesjonalistom sprawdzić swoje umiejętności w rzeczywistych warunkach pracy, zbliżonych do tych, z jakimi będą się spotykać w zawodowym życiu. Jego głównym celem jest kształcenie przyszłych specjalistów i promocja zawodów ogólno-budowlanych, które odgrywają kluczową rolę w polskiej gospodarce.
- Program Castorama CastoPro powstał z myślą o tym, by wspierać fachowców na każdym etapie ich pracy, dlatego dołączenie do partnerów Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” było dla nas naturalnym krokiem, mającym na celu wspieranie najmłodszego pokolenia budowlańców. Cieszymy się, że możemy być częścią Turnieju i wspólnie z NorGips przygotować zadanie konkursowe, które pozwoli młodym fachowcom zaprezentować swoje umiejętności i zdobyć cenne doświadczenie. - podkreśla Joel Mauries, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama Polska.
Castorama, jako opiekun kategorii „Montaż suchej zabudowy” we współpracy ze swoim partnerem, firmą NorGips, dostarcza uczestnikom turnieju „Złota Kielnia” narzędzia, materiały budowlane oraz stroje robocze. Finaliści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w wymagających, praktycznych zadaniach, które odzwierciedlają realia pracy w branży budowlanej oraz oczekiwania dzisiejszych klientów. Co więcej, zwycięstwo w tej kategorii zwalnia z pisemnej części państwowego egzaminu zawodowego, co jest ogromnym atutem na ścieżce kariery i rozwoju młodych fachowców.
- Złota Kielnia jest inicjatywą, której rynek młodych, przyszłych wykonawców bardzo potrzebuje. Wiedza teoretyczna połączona z praktyką daje szansę na zdobycie dobrej pracy i wykonywanie jej na najwyższym poziomie, co w przypadku montażu suchej zabudowy jest naprawdę ważne. Podczas tego wydarzenia odbywa się realna weryfikacja zdobytych przez uczniów umiejętności. Nasza firma, będąca niekwestionowanym liderem w sprzedaży płyt gipsowo-kartonowych, obecnym na rynku już od ponad 30 lat, czuje odpowiedzialność za wspieranie edukacji i promuje ją w swoich działaniach. Łącząc siły z dużym partnerem w projekcie CastoPro widzimy ogromny potencjał dla naszej branży i rozwoju kompetencji wykonawców na najwyższym poziomie. Wierzymy, że nasze produkty i wsparcie techniczne pomogą uczestnikom zarówno podczas konkursu, jak i w przyszłej pracy w swoim zawodzie - mówi Dariusz Bielecki, Kierownik działu DYI, NorGips.
Sieć szczególną uwagę poświęca młodym fachowcom na początku swojej drogi zawodowej, do których kieruje ofertę praktyk „Kierunek Castorama”. Jej celem jest umożliwienie uczniom szkół o profilu budowlanym i pokrewnym (szkoły branżowe, technika i licea zawodowe) pogłębienia wiedzy szkolnej i uzyskania praktycznych umiejętności, przez realizację programów nauczania w sklepach sieci. Tylko w 2023 roku w programie praktyk uczestniczyło aż 1 316 praktykantów odbywając łącznie blisko 200 tysięcy godzin praktyk w sklepach Castorama.
Marka Castorama od lat wspiera codzienną pracę fachowców, którzy licznie odwiedzają na co dzień ponad 100 sklepów marki. Od 2024 roku sieć rozwija ofertę kierowaną do Profesjonalistów, której kluczowym elementem jest program lojalnościowy CastoPro, kierowany do wykonawców i fachowców z szeroko pojętej branży remontowo-budowlanej, nie wyłączając ogrodników i brukarzy. Korzyści z CastoPro jest wiele. Jego członkowie, zgodnie z regulaminem, mogą korzystać z rabatów na produkty i usługi, co pozwala na duże oszczędności przy regularnych zakupach. Dzięki specjalnym zniżkom na cięcie i transport materiałów, program upraszcza również codzienne operacje logistyczne. CastoPro zapewnia także wygodne rozwiązanie w kwestii zwrotów – bez konieczności okazania paragonu. Dodatkowym udogodnieniem jest infolinia dla specjalistów, która przyspiesza uzyskanie niezbędnych informacji i wsparcia. Uczestnicy programu mają także pełny wgląd w historię zakupów, co ułatwia planowanie powtarzalnych zamówień oraz kontrolę wydatków. CastoPro wspiera także rozwój już obecnych na rynku profesjonalistów, oferując szkolenia produktowe. W 2024 roku w ramach Akademii CastoPro przeszkolono ponad 2000 fachowców
Turniej Budowlany „Złota Kielnia” wkracza w tym roku w swoją już 53. edycję. Eliminacje szkolne zostaną przeprowadzone do 2 grudnia 2024 roku. Następnie, 8 stycznia 2025 roku, odbędzie się Finał Okręgowy w sześciu ustalonych okręgach.
Finał Centralny Turnieju Budowlanego „Złota Kielnia” odbędzie się w dniach 11–14 lutego 2025 roku podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa „BUDMA 2025” na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Nim do niego dojdzie, w całej Polsce zostaną przeprowadzone eliminacje szkolne i okręgowe. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, których jednym ze sponsorów jest Castorama Polska.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.