Cynkomet uruchamia nową, specjalistyczną linię produkcyjną
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Producent maszyn rolniczych z Czarnej Białostockiej rozszerza zakres produkcji. Firma wchodzi w segment specjalistycznych naczep i przyczep do przewozu ciężkich, ponadnormatywnych elementów, w tym maszyn rolniczych.
- Przewozy specjalne i ponadnormatywne to wyzwanie, które wymaga nie tylko odwagi, ale przede wszystkim specjalistycznego sprzętu, który zapewni bezpieczne i efektywne dostarczenie ładunków o znacznym rozmiarze i masie – mówi Tomasz Awłasewicz, dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego
Technologii Rolniczych Cynkometu. - Wykorzystujemy naszą wiedzę i długoletnie doświadczenie w zakresie produkcji maszyn rolniczych do stworzenia nowych produktów, jakimi są naczepy i przyczepy samochodowe, gwarantując, że są one dostosowane do rzeczywistych potrzeb i wyzwań przewozów ponadnormatywnych.
Przykładem takiej produkcji są dwie specjalne naczepy dłużycowe, które opracowano w Centrum Badawczo-Rozwojowym Cynkometu: niskopodłogowa NNR – 54 jest wyposażona w pokład ładunkowy o długości 14 metrów, a jej dopuszczalna masa całkowita to 54 tony, przy masie własnej 11,5 ton. Układ jezdny stanowią cztery osie o nośności 11-ton każda, w tym dwie tylne samosterujące. Naczepa wyposażona jest w dwa dwupoziomowe zaniżenia pokładów: -200/-400mm.
Z kolei naczepa –laweta SL-28M dysponuje pochylonym pokładem o ładowności 28 ton przy masie własnej 7 ton. Układ jezdny stanowią dwie 11- tonowe osie o podwyższonym skoku zawieszenia.
Wysokie standardy
Cynkomet ma tę przewagę nad konkurencją, że dysponuje dwiema nowoczesnymi cynkowniami ogniowymi, które zapewniają wszystkim produktom firmy wyjątkową trwałość i ochronę przed korozją.
- Również konstrukcje ram naczep i przyczep są poddawane procesowi cynkowania ogniowego, co sprawia, że są one odporne na działanie warunków atmosferycznych, a tym samym dłużej zachowują swoją formę – podkreśla dyrektor Awłasewicz.
Każda naczepa lub przyczepa jest projektowana i produkowana ściśle po potrzeby klienta, z uwzględnieniem jego specyfikacji. Wsparcie Cynkometu nie kończy się wraz z zakupem maszyny – firma oferuje również wsparcie posprzedażowe, serwis i doradztwo techniczne na każdym etapie jej eksploatacji.
A jak przebiega proces produkcyjny maszyn?
- Na początku inżynierowie Cynkometu opracowują projekt pojazdu,
uwzględniając specyfikacje klienta oraz normy i regulacje branżowe, kolejny etap to dobór odpowiednich materiałów, które zapewnią trwałość i wytrzymałość konstrukcji – opowiada Tomasz Awłasewicz. - Potem konstrukcje pojazdów są poddawane procesowi cynkowania ogniowego, a następnie montowane i wyposażane w specjalistyczne rozwiązania, takie jak hydrauliczne systemy podnoszenia, oświetlenie, systemy sterowania i wiele innych, według uzgodnionej z klientem specyfikacji.
Każdy produkt przechodzi też rygorystyczne testy i kontrole jakości, aby spełnić normy bezpieczeństwa i jakości. Gotowe naczepy są dostarczane klientom, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
- Liczymy na to, że nasze innowacyjne podejście do produkcji specjalistycznych naczep i przyczep zmieni standardy branży. Dzięki dwóm cynkowniom ogniowym i doświadczeniu w produkcji jesteśmy gotowi dostarczyć niezawodny sprzęt dla klientów na całym świecie – podkreśla dyrektor Awłasewicz.
Przemysł wraca do Europy i USA.
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych
Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.