Komunikaty PR

Ecolab zwiększa produkcję w Europie i wprowadza nowość dla sektora hotelarskiego

2020-09-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na środki czystości Ecolab siedmiokrotnie zwiększa moce produkcyjne w Europie. Firma wprowadza też na polski rynek w pełni wirusobójczy preparat do dezynfekcji rąk przeznaczony dla branży HoReCa.

Sezon wakacyjny w pełni. Hotele i obiekty noclegowe robią wszystko, aby zagwarantować gościom bezpieczny i spokojny wypoczynek. Wiele obiektów poza wymaganym reżimem sanitarnym wprowadza dodatkowo własne, ponadstandardowe programy higieny. Rośnie więc zapotrzebowanie na profesjonalne i skuteczne środki czystości, zgodne z europejskimi normami bezpieczeństwa. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży hotelarskiej. Firma wprowadza na polski rynek nowy środek do dezynfekcji rąk. Skinman Soft Protect FF to opracowany zgodnie z normą EN 1500, w pełni wirusobójczy preparat w płynie do dezynfekcji rąk, wzbogacony witaminą E, gliceryną i pantenolem. Środek wykazuje działanie wirusobójcze (EN 14476) i ma udowodnioną skuteczność przeciw wirusom osłonkowym, w tym SARS-CoV-2. Produkt dotychczas dostępny był jedynie dla sektora szpitalnego. Nowość dla branży HoReCa oferowana jest w 20-litrowych kanistrach, co pomaga zmniejszyć ilość odpadów plastikowych o 64 procent w porównaniu do jednorazowych butelek o pojemności 100 ml. Ecolab przygotował też specjalny zestaw uzupełniający w postaci kranika do nalewania i sześciu litrowych butelek do napełniania, z etykietami do zapisywania daty otwarcia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Na prefabrykacji zyskują projektanci, wykonawcy i użytkownicy budynków Biuro prasowe
2020-10-16 | 10:45

Na prefabrykacji zyskują projektanci, wykonawcy i użytkownicy budynków

W zakładzie prefabrykacji STEICO w Czarnkowie działają już III linie produkcyjne. Powstające na nich elementy w postaci gotowych modułów upraszczają prace na placu budowy i
Przemysł APA Group otrzymała tytuł Lidera technologii w Konkursie Diamenty Top Industry
2020-10-16 | 01:00

APA Group otrzymała tytuł "Lidera technologii" w Konkursie Diamenty Top Industry

APA Group otrzymała tytuł "Lidera technologii" w Konkursie Diamenty Top Industry.  Top Industry Summit to konferencja, która zyskała status jednego z najbardziej
Przemysł Aplikacja etykiet z weryfikacją poprawności danych i obsługą złego znakowania
2020-10-15 | 09:00

Aplikacja etykiet z weryfikacją poprawności danych i obsługą złego znakowania

Jakie kroki należy podjąć, aby skutecznie zautomatyzować znakowanie produktów z jednoczesną weryfikacją poprawności tego procesu? To pytanie zadaje sobie wielu kierowników

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Ochrona środowiska

Grupa PGE rezygnuje z węgla. Do 2030 roku zainwestuje 75 mld zł w odnawialne źródła energii

PGE to gigant polskiej energetyki, którego portfel w tej chwili w 80 proc. jest oparty na węglu kamiennym i brunatnym. Grupa właśnie ogłosiła, że zamierza sukcesywnie z niego rezygnować na rzecz odnawialnych źródeł energii. Do 2030 roku udział OZE w jej portfelu ma już wynieść 50 proc., głównie dzięki inwestycjom w farmy wiatrowe na Bałtyku i fotowoltaikę. Równolegle zainwestuje też w stopniową dekarbonizację ciepłownictwa i rozwój magazynów energii. W efekcie Grupa Kapitałowa PGE osiągnie neutralność klimatyczną w 2050 roku, czyli nie będzie emitować już ani grama CO2 – wynika z nowej strategii PGE.

Firma

Pracownicy objęci prywatną opieką medyczną o połowę krócej przebywają na zwolnieniu lekarskim. Dla pracodawcy to wymierne korzyści finansowe

1005 zł na jednego pracownika w skali roku – tyle oszczędności może przynieść finansowanie dobrej opieki zdrowotnej przez pracodawcę – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2020”. Zatrudnieni, którzy mają szybszy i łatwiejszy dostęp do specjalistów, rzadziej korzystają ze zwolnień lekarskich i wykazują się większą efektywnością w pracy. – Nasz raport pokazuje, że inwestycja w zdrowie pracowników opłaca się obu stronom, zarówno zatrudnionym, jak i pracodawcom – mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover Polska. Najczęstsze problemy zdrowotne, z którymi borykają się osoby czynne zawodowo, to nadciśnienie, wysoki poziom cholesterolu, bóle pleców i otyłość.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Pandemia zmienia modele biznesowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Ekologiczne inwestycje zdominują rynek

Mimo pandemii w pierwszej połowie tego roku rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce notował bardzo dobre wyniki. Kryzys i niepewność gospodarcza wpłyną jednak na całoroczny wynik i mniejszy wolumen transakcji inwestycyjnych. Koronawirus zmienił sposób, w jaki projektowane, budowane i wyposażane są budynki biurowe, handlowe i magazynowe. Głównym trendem na rynku pozostaje ekologia – wynika z raportu innogy Polska. Zielone certyfikaty stają się powoli standardem, którego oczekują najemcy nieruchomości.

 

Handel

W Polsce spada jakość obsługi klientów. Najwięcej uwag konsumentów dotyczy kompetencji pracowników i długich kolejek

Po dekadzie wzrostów od trzech lat jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada – wynika z cyklicznych badań przeprowadzanych przez Polski Program Jakości Obsługi. W ocenie 1/5 klientów jej jakość jest niezadowalająca. Najczęściej narzekamy m.in. na długi czas obsługi, kolejki i niskie kompetencje pracowników. Złe oceny wynikają też z faktu, że część firm nie nadąża za stale rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. W tym roku wpłynęła na nie także pandemia COVID-19, która sprawiła, że zaczęli oni przykładać większą wagę do higieny i bezpieczeństwa.