Ecolab zwiększa produkcję w Europie i wprowadza nowość dla sektora hotelarskiego
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na środki czystości Ecolab siedmiokrotnie zwiększa moce produkcyjne w Europie. Firma wprowadza też na polski rynek w pełni wirusobójczy preparat do dezynfekcji rąk przeznaczony dla branży HoReCa.
Sezon wakacyjny w pełni. Hotele i obiekty noclegowe robią wszystko, aby zagwarantować gościom bezpieczny i spokojny wypoczynek. Wiele obiektów poza wymaganym reżimem sanitarnym wprowadza dodatkowo własne, ponadstandardowe programy higieny. Rośnie więc zapotrzebowanie na profesjonalne i skuteczne środki czystości, zgodne z europejskimi normami bezpieczeństwa. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży hotelarskiej. Firma wprowadza na polski rynek nowy środek do dezynfekcji rąk. Skinman Soft Protect FF to opracowany zgodnie z normą EN 1500, w pełni wirusobójczy preparat w płynie do dezynfekcji rąk, wzbogacony witaminą E, gliceryną i pantenolem. Środek wykazuje działanie wirusobójcze (EN 14476) i ma udowodnioną skuteczność przeciw wirusom osłonkowym, w tym SARS-CoV-2. Produkt dotychczas dostępny był jedynie dla sektora szpitalnego. Nowość dla branży HoReCa oferowana jest w 20-litrowych kanistrach, co pomaga zmniejszyć ilość odpadów plastikowych o 64 procent w porównaniu do jednorazowych butelek o pojemności 100 ml. Ecolab przygotował też specjalny zestaw uzupełniający w postaci kranika do nalewania i sześciu litrowych butelek do napełniania, z etykietami do zapisywania daty otwarcia.
tesa przedstawia tesa® 60418
Nowe kompaktowe wózki czołowe
Zakup stali przez internet – jakie są zalety?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.