Ecolab zwiększa produkcję w Europie i wprowadza nowość dla sektora hotelarskiego
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na środki czystości Ecolab siedmiokrotnie zwiększa moce produkcyjne w Europie. Firma wprowadza też na polski rynek w pełni wirusobójczy preparat do dezynfekcji rąk przeznaczony dla branży HoReCa.
Sezon wakacyjny w pełni. Hotele i obiekty noclegowe robią wszystko, aby zagwarantować gościom bezpieczny i spokojny wypoczynek. Wiele obiektów poza wymaganym reżimem sanitarnym wprowadza dodatkowo własne, ponadstandardowe programy higieny. Rośnie więc zapotrzebowanie na profesjonalne i skuteczne środki czystości, zgodne z europejskimi normami bezpieczeństwa. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży hotelarskiej. Firma wprowadza na polski rynek nowy środek do dezynfekcji rąk. Skinman Soft Protect FF to opracowany zgodnie z normą EN 1500, w pełni wirusobójczy preparat w płynie do dezynfekcji rąk, wzbogacony witaminą E, gliceryną i pantenolem. Środek wykazuje działanie wirusobójcze (EN 14476) i ma udowodnioną skuteczność przeciw wirusom osłonkowym, w tym SARS-CoV-2. Produkt dotychczas dostępny był jedynie dla sektora szpitalnego. Nowość dla branży HoReCa oferowana jest w 20-litrowych kanistrach, co pomaga zmniejszyć ilość odpadów plastikowych o 64 procent w porównaniu do jednorazowych butelek o pojemności 100 ml. Ecolab przygotował też specjalny zestaw uzupełniający w postaci kranika do nalewania i sześciu litrowych butelek do napełniania, z etykietami do zapisywania daty otwarcia.
Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji
Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń
Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.