Endress+Hauser stawia na regiony i zwiększa udział w rynku
Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie aparatury kontrolno-pomiarowej dla przemysłu, ogłasza kolejny etap rozwoju na polskim rynku. Szwajcarska marka poszerza swoje pole działania, wprowadzając model sprzedażowy oparty na kanałach dystrybucyjnych. Projekt "Channel Partners" stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw, jednocześnie otwierając przed Endress+Hauser perspektywy zwiększenia udziału w rynku. Warto również podkreślić, że jest to pierwszy taki projekt tej marki w Europie.
Od 70 lat Endress+Hauser dostarcza zakładom przemysłowym rozwiązania techniczne do pomiarów ilościowych i jakościowych. Marka jest światowym liderem w technologii pomiaru przepływu, ciągle się rozwija i chce poszerzać swoje grono klientów w Polsce. W tym celu już niebawem firma będzie realizować zamówienia za pośrednictwem trzech regionalnych dystrybutorów. Jest to milowy krok, dzięki któremu Endress+Hauser może zaoferować szerszej grupie klientów nie tylko swoje innowacyjne produkty, ale też większy dostęp do wiedzy i szkoleń.
Obecnie klienci mogą zamawiać urządzenia Endress+Hauser przez bezpośrednie kanały sprzedaży – u przedstawicieli handlowych i poprzez portal My Endress+Hauser. Od początku 2024 roku zamówienia będzie można również realizować u następujących dystrybutorów: CP Trade Sp. z o.o., Elektryk Sp. z o.o. oraz Pneumatyka-Automatyka Sp.k.
Wybór partnerów do programu nie jest przypadkowy – są to firmy rodzinne, działające na polskim rynku od wielu lat., Doskonale znają swoich klientów, którym oferują odpowiednie wsparcie, zaplecze techniczne i powierzchnię magazynową, dzięki której wybrane urządzenia są dostępne od ręki.
Endress+Hauser mocniejszy w kluczowych regionach
Współpraca z regionalnymi dystrybutorami wiąże się ze zwiększeniem obecności Endress+Hauser nie tylko w poszczególnych regionach, lecz także na całym polskim rynku.
– Polski oddział Endress+Hauser jest pierwszym w Europie który zdecydował się wprowadzić ten kanał sprzedaży. Tym samym wzmacniamy swoją obecność w małych i średnich przedsiębiorstwach – zaznacza Maciej Sieczka, prezes Endress+Hauser Polska. – Dodatkowy model znacząco zwiększa liczbę produktów dostępnych od ręki. Realizacja zamówień stanie się bardziej elastyczna.
Nie tylko sprzedaż, ale i wiedza
Rozszerzenie sprzedaży o nowy kanał w postaci regionalnych dystrybutorów wiąże się również z korzyściami dla nich samych. Poszerzą bowiem swoje portfolio w zakresie automatyki przemysłowej i procesowej o produkty uznawanego dostawcy niedostępne u konkurentów. Ważnym elementem współpracy jest odpowiednie przeszkolenie zespołów sprzedaży regionalnych dystrybutorów, by mogli zapewnić kompleksowe wsparcie klienta w doborze optymalnych przyrządów pomiarowych i usług na takim samym poziomie jak eksperci z firmy Endress+Hauser. Wystawa mobilna – Showtruck – wraz z ekspertami E+H będzie regularnie odwiedzała wybrane lokalizacje.
– Nawiązując współpracę z kolejnymi partnerami, oferujemy im także dostęp do technologicznego doświadczenia E+H. Jest to duża wartość dla dystrybutorów, bo dzięki temu mogą poszerzać kompetencje techniczne swoich zespołów – mówi Anna Trojan, dyrektor ds. rozwoju kanałów sprzedaży Endress+Hauser Polska.
– Celem naszych działań jest poprawa efektywności energetycznej małych i dużych przedsiębiorstw poprzez oferowanie im najnowszych rozwiązań technologicznych. Rozpoczęcie współpracy z firmą Endress+Hauser Polska znakomicie wpisuje się w misję naszej firmy, by wciąż poszerzać zakres kompleksowej obsługi klientów. Wierzymy, że ta strategia jest sposobem na utrzymanie długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz wspólny rozwój. Chcemy się uczyć od najlepszych i oferować naszym partnerom najnowocześniejsze rozwiązania. Wierzę, że współpraca z Endress+Hauser wzmocni nas w szerokim zakresie – mówi Paulina Pilarczyk, Prezes Elektryk Sp. z o.o.

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.