Endress+Hauser stawia na regiony i zwiększa udział w rynku
Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie aparatury kontrolno-pomiarowej dla przemysłu, ogłasza kolejny etap rozwoju na polskim rynku. Szwajcarska marka poszerza swoje pole działania, wprowadzając model sprzedażowy oparty na kanałach dystrybucyjnych. Projekt "Channel Partners" stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw, jednocześnie otwierając przed Endress+Hauser perspektywy zwiększenia udziału w rynku. Warto również podkreślić, że jest to pierwszy taki projekt tej marki w Europie.
Od 70 lat Endress+Hauser dostarcza zakładom przemysłowym rozwiązania techniczne do pomiarów ilościowych i jakościowych. Marka jest światowym liderem w technologii pomiaru przepływu, ciągle się rozwija i chce poszerzać swoje grono klientów w Polsce. W tym celu już niebawem firma będzie realizować zamówienia za pośrednictwem trzech regionalnych dystrybutorów. Jest to milowy krok, dzięki któremu Endress+Hauser może zaoferować szerszej grupie klientów nie tylko swoje innowacyjne produkty, ale też większy dostęp do wiedzy i szkoleń.
Obecnie klienci mogą zamawiać urządzenia Endress+Hauser przez bezpośrednie kanały sprzedaży – u przedstawicieli handlowych i poprzez portal My Endress+Hauser. Od początku 2024 roku zamówienia będzie można również realizować u następujących dystrybutorów: CP Trade Sp. z o.o., Elektryk Sp. z o.o. oraz Pneumatyka-Automatyka Sp.k.
Wybór partnerów do programu nie jest przypadkowy – są to firmy rodzinne, działające na polskim rynku od wielu lat., Doskonale znają swoich klientów, którym oferują odpowiednie wsparcie, zaplecze techniczne i powierzchnię magazynową, dzięki której wybrane urządzenia są dostępne od ręki.
Endress+Hauser mocniejszy w kluczowych regionach
Współpraca z regionalnymi dystrybutorami wiąże się ze zwiększeniem obecności Endress+Hauser nie tylko w poszczególnych regionach, lecz także na całym polskim rynku.
– Polski oddział Endress+Hauser jest pierwszym w Europie który zdecydował się wprowadzić ten kanał sprzedaży. Tym samym wzmacniamy swoją obecność w małych i średnich przedsiębiorstwach – zaznacza Maciej Sieczka, prezes Endress+Hauser Polska. – Dodatkowy model znacząco zwiększa liczbę produktów dostępnych od ręki. Realizacja zamówień stanie się bardziej elastyczna.
Nie tylko sprzedaż, ale i wiedza
Rozszerzenie sprzedaży o nowy kanał w postaci regionalnych dystrybutorów wiąże się również z korzyściami dla nich samych. Poszerzą bowiem swoje portfolio w zakresie automatyki przemysłowej i procesowej o produkty uznawanego dostawcy niedostępne u konkurentów. Ważnym elementem współpracy jest odpowiednie przeszkolenie zespołów sprzedaży regionalnych dystrybutorów, by mogli zapewnić kompleksowe wsparcie klienta w doborze optymalnych przyrządów pomiarowych i usług na takim samym poziomie jak eksperci z firmy Endress+Hauser. Wystawa mobilna – Showtruck – wraz z ekspertami E+H będzie regularnie odwiedzała wybrane lokalizacje.
– Nawiązując współpracę z kolejnymi partnerami, oferujemy im także dostęp do technologicznego doświadczenia E+H. Jest to duża wartość dla dystrybutorów, bo dzięki temu mogą poszerzać kompetencje techniczne swoich zespołów – mówi Anna Trojan, dyrektor ds. rozwoju kanałów sprzedaży Endress+Hauser Polska.
– Celem naszych działań jest poprawa efektywności energetycznej małych i dużych przedsiębiorstw poprzez oferowanie im najnowszych rozwiązań technologicznych. Rozpoczęcie współpracy z firmą Endress+Hauser Polska znakomicie wpisuje się w misję naszej firmy, by wciąż poszerzać zakres kompleksowej obsługi klientów. Wierzymy, że ta strategia jest sposobem na utrzymanie długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz wspólny rozwój. Chcemy się uczyć od najlepszych i oferować naszym partnerom najnowocześniejsze rozwiązania. Wierzę, że współpraca z Endress+Hauser wzmocni nas w szerokim zakresie – mówi Paulina Pilarczyk, Prezes Elektryk Sp. z o.o.

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.