Endress+Hauser z bogatą ofertą Akademii Doskonalenia Umiejętności
Endress+Hauser, lider branży kontrolno-pomiarowej, konsekwentnie realizuje swoją wizję firmy łączącej funkcję producenta sprzętu pomiarowego z partnerskim wsparciem na etapach jego doboru i użytkowania, dostarczając klientom praktyczną wiedzę i umiejętności. Aktualnie klienci mogą korzystać z szerokiej bazy tematycznych szkoleń i webinarów, a nawet możliwości mobilnej wystawy Showtruck prezentującej najnowsze rozwiązania technologiczne, oferowane przez firmę.
Oferta szkoleniowa Endress+Hauser rozwijana jest już od ponad 10 lat. W tym czasie skorzystali z niej inżynierowie reprezentujący polski przemysł, studenci krajowych uczelni technicznych czy specjaliści zainteresowani zagadnieniami z obszaru pomiarów i automatyki. Uczestnicy na przykładach konkretnych urządzeń poznają ich ogólną charakterystykę i główne założenia technologiczne, a następnie biorą udział w zajęciach praktycznych, pozwalających nauczyć się obsługi i diagnostyki sprzętu.
Jak zwiększyć swoje kompetencje? Dzięki ADU!
Szkolenia w ramach Akademii Doskonalenia Umiejętności prowadzone są przez doświadczonych inżynierów serwisu, a także przez Product oraz Industry Managerów odpowiedzialnych za konkretną linię produktową lub branżową. Odbywają się w nowoczesnym Showroomie we wrocławskiej siedzibie Endress+Hauser. Istnieje także możliwość realizacji szkoleń w siedzibie klienta. – Niezależnie od reprezentowanej branży, naszych klientów łączy dziś oczekiwanie profesjonalnego wsparcia w korzystaniu z nowoczesnych technologii. Ich pełne zrozumienie i wykorzystanie potencjału wymagają z reguły odpowiedniego przygotowania, które zapewniają właśnie nasi doświadczeni i doskonale znający dane produkty specjaliści. Takie spotkania są też dla obu stron cenną okazją do rozwijania partnerskiej współpracy, opartej na bezpośrednim kontakcie oraz wzajemnym zrozumieniu potrzeb i możliwości – podkreśla Mariusz Szwagrzyk, Dyrektor marketingu Endress+Hauser Polska.
Na miejscu, w terenie i online
Oprócz kilkudziesięciu organizowanych każdego roku sesji szkoleniowych, klienci zainteresowani ekspercką wiedzą i doświadczeniem, mogą korzystać z obecnie ponad 40 godzin nagrań webinarów, a w planach są już kolejne. Szczególnym uzupełnieniem programu szkoleniowego Akademii Doskonalenia Umiejętności jest zaś unikatowa mobilna wystawa Endress+Hauser Showtruck. Ulokowana w specjalnie do tego przystosowanej ciężarówce zawiera ponad 180 pracujących urządzeń kontrolno-pomiarowych oraz systemów sterowania i wizualizacji firmy oraz jej partnerów. Dzięki temu, na 45 metrach kwadratowych przez cały rok mogą być prowadzone kompleksowe szkolenia m.in. w zakładach przemysłowych klientów. – Elastyczność i sprawne reagowanie na zmieniające się potrzeby i oczekiwania rynku to dziś jeden z głównych warunków utrzymania konkurencyjności. Oferta dostarczana przez nas w ramach Akademii Doskonalenia Umiejętności jest przykładem takiego właśnie podejścia, dzięki czemu szkolenia i webinary cieszą się dużą i wciąż rosnącą popularnością. To dla nas powód do dużej satysfakcji i jednocześnie kontynuowania obranej strategii, by kształtować rynek aparatury kontrolno-pomiarowej nie tylko przez wysokiej jakości produkty, ale także transfer wiedzy i wspieranie rozwoju kadr odpowiedzialnych za wdrażanie nowych technologii. Z entuzjazmem bierzemy udział w ewolucji technologicznej, serdecznie zapraszając kolejnych specjalistów do skorzystania ze szkoleniowej oferty Akademii Doskonalenia Umiejętności – podsumowuje Mariusz Szwagrzyk.
Wszystkie informacje dotyczące Akademii Doskonalenia Umiejętności oraz możliwości skorzystania z jej oferty można znaleźć na stronie https://www.pl.endress.com/ADU

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.