Komunikaty PR

Endress+Hauser z bogatą ofertą Akademii Doskonalenia Umiejętności

2024-11-13  |  11:00

Endress+Hauser, lider branży kontrolno-pomiarowej, konsekwentnie realizuje swoją wizję firmy łączącej funkcję producenta sprzętu pomiarowego z partnerskim wsparciem na etapach jego doboru i użytkowania, dostarczając klientom praktyczną wiedzę i umiejętności. Aktualnie klienci mogą korzystać z szerokiej bazy tematycznych szkoleń i webinarów, a nawet możliwości mobilnej wystawy Showtruck prezentującej najnowsze rozwiązania technologiczne, oferowane przez firmę.

Oferta szkoleniowa Endress+Hauser rozwijana jest już od ponad 10 lat. W tym czasie skorzystali z niej inżynierowie reprezentujący polski przemysł, studenci krajowych uczelni technicznych czy specjaliści zainteresowani zagadnieniami z obszaru pomiarów i automatyki. Uczestnicy na przykładach konkretnych urządzeń poznają ich ogólną charakterystykę i główne założenia technologiczne, a następnie biorą udział w zajęciach praktycznych, pozwalających nauczyć się obsługi i diagnostyki sprzętu.

Jak zwiększyć swoje kompetencje? Dzięki ADU!

Szkolenia w ramach Akademii Doskonalenia Umiejętności prowadzone są przez doświadczonych inżynierów serwisu, a także przez Product oraz Industry Managerów odpowiedzialnych za konkretną linię produktową lub branżową. Odbywają się w nowoczesnym Showroomie we wrocławskiej siedzibie Endress+Hauser. Istnieje także możliwość realizacji szkoleń w siedzibie klienta. – Niezależnie od reprezentowanej branży, naszych klientów łączy dziś oczekiwanie profesjonalnego wsparcia w korzystaniu z nowoczesnych technologii. Ich pełne zrozumienie i wykorzystanie potencjału wymagają z reguły odpowiedniego przygotowania, które zapewniają właśnie nasi doświadczeni i doskonale znający dane produkty specjaliści. Takie spotkania są też dla obu stron cenną okazją do rozwijania partnerskiej współpracy, opartej na bezpośrednim kontakcie oraz wzajemnym zrozumieniu potrzeb i możliwości – podkreśla Mariusz Szwagrzyk, Dyrektor marketingu Endress+Hauser Polska.

Na miejscu, w terenie i online

Oprócz kilkudziesięciu organizowanych każdego roku sesji szkoleniowych, klienci zainteresowani ekspercką wiedzą i doświadczeniem, mogą korzystać z obecnie ponad 40 godzin nagrań webinarów, a w planach są już kolejne. Szczególnym uzupełnieniem programu szkoleniowego Akademii Doskonalenia Umiejętności jest zaś unikatowa mobilna wystawa Endress+Hauser Showtruck. Ulokowana w specjalnie do tego przystosowanej ciężarówce zawiera ponad 180 pracujących urządzeń kontrolno-pomiarowych oraz systemów sterowania i wizualizacji firmy oraz jej partnerów. Dzięki temu, na 45 metrach kwadratowych przez cały rok mogą być prowadzone kompleksowe szkolenia m.in. w zakładach przemysłowych klientów. – Elastyczność i sprawne reagowanie na zmieniające się potrzeby i oczekiwania rynku to dziś jeden z głównych warunków utrzymania konkurencyjności. Oferta dostarczana przez nas w ramach Akademii Doskonalenia Umiejętności jest przykładem takiego właśnie podejścia, dzięki czemu szkolenia i webinary cieszą się dużą i wciąż rosnącą popularnością. To dla nas powód do dużej satysfakcji i jednocześnie kontynuowania obranej strategii, by kształtować rynek aparatury kontrolno-pomiarowej nie tylko przez wysokiej jakości produkty, ale także transfer wiedzy i wspieranie rozwoju kadr odpowiedzialnych za wdrażanie nowych technologii. Z entuzjazmem bierzemy udział w ewolucji technologicznej, serdecznie zapraszając kolejnych specjalistów do skorzystania ze szkoleniowej oferty Akademii Doskonalenia Umiejętności – podsumowuje Mariusz Szwagrzyk.

Wszystkie informacje dotyczące Akademii Doskonalenia Umiejętności oraz możliwości skorzystania z jej oferty można znaleźć na stronie https://www.pl.endress.com/ADU 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zakup stali przez internet – jakie są zalety? Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:00

Zakup stali przez internet – jakie są zalety?

W dobie dynamicznego rozwoju cyfryzacji zakupy online stają się standardem również w branżach przemysłowych. Coraz więcej firm decyduje się na zakup stali przez internet,
Przemysł Fey z nową halą produkcyjną i biurowcem. Inwestycję zrealizowało WPIP Constructi
2024-11-21 | 11:45

Fey z nową halą produkcyjną i biurowcem. Inwestycję zrealizowało WPIP Constructi

Zakończyła się rozbudowa zakładu produkcyjnego firmy Fey, renomowanego producenta łóżek i materaców. Generalnym wykonawcą inwestycji, która polegała na budowie
Przemysł Wyzwania w logistyce paliw płynnych
2024-11-13 | 09:00

Wyzwania w logistyce paliw płynnych

W dniach 23-24 października w Uniejowie odbyła się Pierwsza Konferencja Logistyka Paliw Płynnych, organizowana wspólnie przez firmy Endress+Hauser i Merrid Controls. Ponad 160

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.