Komunikaty PR

Fey z nową halą produkcyjną i biurowcem. Inwestycję zrealizowało WPIP Constructi

2024-11-21  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt

Jakub Ziębka
Grupa WPIP

ul. Poznańska 31
62-020 Jasin
jakub.ziebka|wpip.pl| |jakub.ziebka|wpip.pl
+48 510 654 159
wpip.pl

Zakończyła się rozbudowa zakładu produkcyjnego firmy Fey, renomowanego producenta łóżek i materaców. Generalnym wykonawcą inwestycji, która polegała na budowie biurowca oraz hali produkcyjnej, było WPIP Construction.

Kompleks firmy Fey, będącej częścią niemieckiej grupy kapitałowej FEYBRI GmbH, zajmującej się m.in. produkcją łóżek kontynentalnych i tapicerowanych, materaców oraz stelaży, jest zlokalizowany w podchojnickich Topolach. W ramach rozbudowy zakład wzbogacił się o dwukondygnacyjny budynek biurowy (500 m kw.) oraz nową halę produkcyjną (4 tys. m kw.). Została ona wyposażona w instalację fotowoltaiczną o mocy 49 kW. Dzięki pracom zrealizowanym przez WPIP Construction, powierzchnia fabryki wzrosła z 13,5 do 18 tys. m kw. Do zadań generalnego wykonawcy należała także budowa infrastruktury zewnętrznej, m.in. miejsc parkingowych.

– Nasz najnowszy zakończony projekt pokazuje, że WPIP Construction jest firmą, która buduje szybko i sprawnie, jednocześnie kładąc nacisk na najwyższą jakość wykonania oraz oferując klientom kompleksową realizację inwestycji, z doradztwem w zakresie wdrażania optymalnych rozwiązań oraz wsparciem na każdym jej etapie – mówi Marek Mielnik, wiceprezes zarządu WPIP Construction, pełniący obowiązki prezesa zarządu. – Stawiamy również na partnerskie relacje, rozbudowa zakładu produkcyjnego w Chojnicach to kolejna już realizacja przygotowana dla firmy Fey.

– Podejmując decyzję o zwiększeniu powierzchni zakładu, chcieliśmy zapewnić załodze jeszcze lepsze warunki do pracy. Ponadto naszym priorytetem jest udoskonalanie jakości oferowanych produktów.  W nowej hali produkcyjnej będzie odbywało się ubieranie materacy, klejenie oraz tapicerowanie łóżek – dodaje Zbigniew Rogulski, dyrektor operacyjny w firmie Fey. – Rozwój rozumiemy jednak nie tylko jako inwestowanie w infrastrukturę, ale także ludzi. Dlatego planujemy wzmocnić nasz 450-osobowy zespół wykwalifikowanymi pracownikami, m.in. szwaczami i tapicerami. Chodzi o zatrudnienie ok. 50 osób.

Produkty Fey sprzedawane są na indywidualne zamówienie z maksimum 30-dniowym okresem realizacji klientom z Polski, Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Słowenii, Czech, Słowacji i Węgier. Korzystają z nich także hotele oraz jednostki pływające. W zakładzie w podchojnickich Topolach tygodniowo produkuje się  ok. 1,5 tys. łóżek tapicerowanych.

Uroczyste otwarcie nowej hali produkcyjnej oraz biurowca odbyło się 20 listopada. Uczestniczyli w nim m.in. przedstawiciele inwestora (Zbigniew Rogulski, dyrektor operacyjny, członek zarządu Fey, Przemysław Rafał, dyrektor finansowy, członek zarządu Fey), generalnego wykonawcy (Dariusz Stasik, właściciel Grupy WPIP, do której należy WPIP Construction, prezes zarządu WPIP S.A., Marek Mielnik, wiceprezes zarządu WPIP Construction, pełniący obowiązki prezesa zarządu) oraz władz samorządowych (starosta chojnicki Marek Szczepański, Zbigniew Szczepański, wójt gminy Chojnice oraz burmistrz Chojnic Arseniusz Finster).

Fey –  dostawca materaców oraz łóżek do wielu sieci meblowych w Polsce i w Europie, niesieciowych salonów oraz sklepów specjalistycznych. Spółka, która wcześniej występowała pod nazwą Fabryka Materaców Relaks, jest częścią niemieckiej grupy kapitałowej FEYBRI GmbH, której know-how i doświadczenie sięga 1926 r.

WPIP Construction – renomowany generalny wykonawca oraz projektant z ponad 30-letnim doświadczeniem, z dorobkiem kilkuset zrealizowanych inwestycji. Firma specjalizuje się w budowaniu i wyposażaniu obiektów zaawansowanych technologicznie, a także zrównoważonych, w których stosowane są rozwiązania spełniające wysokie standardy środowiskowe. Jedna ze spółek należących do Grupy WPIP.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa WPIP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zakup stali przez internet – jakie są zalety? Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:00

Zakup stali przez internet – jakie są zalety?

W dobie dynamicznego rozwoju cyfryzacji zakupy online stają się standardem również w branżach przemysłowych. Coraz więcej firm decyduje się na zakup stali przez internet,
Przemysł Endress+Hauser z bogatą ofertą Akademii Doskonalenia Umiejętności
2024-11-13 | 11:00

Endress+Hauser z bogatą ofertą Akademii Doskonalenia Umiejętności

Endress+Hauser, lider branży kontrolno-pomiarowej, konsekwentnie realizuje swoją wizję firmy łączącej funkcję producenta sprzętu pomiarowego z partnerskim wsparciem na etapach jego doboru
Przemysł Wyzwania w logistyce paliw płynnych
2024-11-13 | 09:00

Wyzwania w logistyce paliw płynnych

W dniach 23-24 października w Uniejowie odbyła się Pierwsza Konferencja Logistyka Paliw Płynnych, organizowana wspólnie przez firmy Endress+Hauser i Merrid Controls. Ponad 160

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.