Meble polskiej marki TYLKO w kultowym londyńskim Moco Museum
Meble polskiej marki TYLKO, uwielbianej przez miłośników zrównoważonego designu, dostępne są od sierpnia br. w najbardziej prestiżowej lokalizacji Moco Museum przy Oxford Street. Polskie meble znajdują się wśród prac kultowych artystek i artystów, takich jak Marina Abramović, Andy Warhol, Yayoi Kusama, Jean-Michel Basquiat czy Keith Haring. To pierwsza tego typu kompleksowa przestrzeń przygotowana we współpracy Moco Museum i zespołu TYLKO.
Modern Contemporary (Moco) Museum to niezależne muzeum z inspirującą sztuką nowoczesną, współczesną i street art, zlokalizowane w Amsterdamie, Barcelonie i Londynie. W kolekcji Moco znajdują się prace tak wybitnych artystek i artystów jak Marina Abramović, Andy Warhol, Yayoi Kusama, Jean-Michel Basquiat czy Keith Haring i wielu innych twórczyń i twórców, skłaniających do refleksji nad współczesnym społeczeństwem.
To właśnie wśród ich dzieł, w przestrzeni Moco Store, stanęły meble TYLKO, przygotowane przez zespół marki. TYLKO od samego początku stawia na pełną customizację rozwiązań, która w przestrzeniach Moco Museum znalazła swoje wyjątkowe ucieleśnienie. Meble i ich aranżacja zostały przygotowane specjalnie dla Moco Store, aby sprostać niełatwym wymaganiom ekspozycyjnym instytucji. 17 mebli TYLKO wypełnia butik muzealny, tworząc wyjątkową atmosferę i funkcjonalną wygodę.
Prestiżowa lokalizacja przy słynnym Marble Arch, nieopodal Oxford Street to idealne tło dla mebli polskiej marki, projektowanych w duchu zrównoważonego designu. Dla Moco Museum to trzecia lokalizacja, ale na pewno najbardziej wyjątkowa. Muzea odwiedza rocznie ponad 5 milionów osób, co przekłada się na ogromną ekspozycję prezentowanych dzieł artystów, a także i samych wnętrz budynków.
Moco Museum przy Marble Arch to pierwszy koncept, w którym oprócz pamiątek i sztuki można kupić mebel TYLKO i postawić go u siebie w mieszkaniu - w designerskim kolorze reisinger pink lub też spokojniejszym, wybranym z palety kilkudziesięciu dostępnych na zamówienie kolorów, wyłącznie na tylko.com.
--
fot. Ed Reeve
PETRONAS na targach Lubricant Expo Europe
Siatki kompozytowe – jakie zastosowanie znajdują w budownictwie?
Trwa odliczanie do Evertiq Expo – największego święta branży elektronicznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt
W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.
Prawo
Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania
Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.
Transport
Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar
Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.