Nowe kompaktowe wózki czołowe
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Firma STILL Polska wprowadza na rynek nową serię wózków elektrycznych. Należące do portfolio Classic Line pojazdy RCE 15-20 są zoptymalizowane pod kątem dostępności, kompaktowości oraz funkcjonowania w przedsiębiorstwach, w których intralogistyka ma charakter wspomagający podstawową działalność.
Firma STILL rozszerza Classic Line – standardowe, ekonomiczne portfolio charakteryzujące się dobrym stosunkiem jakości do ceny – o serię kompaktowych wózków elektrycznych o udźwigu nominalnym od 1,5 do 2 ton: RCE 15-20. Ze względu na wynoszący od 1565 mm promień skrętu i całkowitą szerokość od 1120 mm należące do niej pojazdy sprawdzają się w ciasnych przestrzeniach. Z łatwością mieszczą się bramach, naczepach i niewielkich magazynach. Kompaktowe i zwrotne, mogą być z sukcesami stosowane m.in. w marketach budowlanych, różnego rodzaju warsztatach lub w gospodarstwach rolnych – wszędzie tam, gdzie liczy się dobre zagospodarowanie powierzchni.
Stanowisko operatora RCE 15-20 zaprojektowano z myślą o intuicyjnej obsłudze wózka. Elementy sterujące – w tym dźwignie odpowiedzialne za kierowanie przemieszczaniami hydraulicznymi – są przejrzyście i wygodnie umieszczone w zasięgu ręki. Na dużym, kolorowym wyświetlaczu prezentowane są wszystkie kluczowe informacje. Duże okna i przemyślana konstrukcja profilu masztu gwarantują dobrą widoczność w każdym kierunku. W efekcie elektryczne wózki czołowe serii RCE 15-20 są bardzo proste w prowadzeniu – nawet z perspektywy niedoświadczonych operatorów. Co więcej, są one standardowo wyposażone w wydajne akumulatory litowo-jonowe. W przeciwieństwie do baterii kwasowo-ołowiowych mogą być one ładowane w dowolnym miejscu – bez konieczności tworzenia wentylowanej akumulatorowni. Boczne gniazdo szybkiego ładowania dodatkowo usprawnia ten proces, eliminując potrzebę wyciągania baterii, czyniąc go tym samym wygodniejszym i bezpieczniejszym.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.