Nowy zakład produkcyjny Nobonobo
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Zakład, mieszczący się w Łodygowicach nieopodal Żywca, funkcjonuje od listopada 2019 r. Do nowej hali, której powierzchnia wynosi 2000 m2, przeniesiono całą produkcję. Na miejscu znalazły się stolarnia, szwalnia z działem cięcia, tapicernia oraz dział wyklejania pianek. Przy produkcji mebli sprzedawanych od ubiegłego roku pod marką Nobonobo pracuje obecnie 40 osób, a cała firma zatrudnia ich 50. Większa od dotychczasowej powierzchnia produkcyjna daje możliwość sprostania coraz liczniejszym zamówieniom. Miesięcznie fabryka może wyprodukować 500-600 sztuk mebli, przede wszystkim nowoczesnych sof, w których Nobonobo się specjalizuje.
–Ubiegły rok możemy zaliczyć do bardzo udanych pod względem handlowym. Z naszych podsumowań wynika, iż w 2019 r. nasza sprzedaż wzrosła o 15% w porównaniu do roku poprzedniego. To bardzo dużo dla marki istniejącej na rynku zaledwie 2,5 roku. – wyjaśnia Tomasz Matejczyk, który jest, wspólnie z Moniką Struską, właścicielem marki Nobonobo.
Rozpoczęcie produkcji w większym zakładzie to nie jedyne istotne zmiany jakie miały miejsce na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Firma sukcesywnie rozszerzała swoją sieć sprzedaży w Polsce, jak również weszła na nowe rynki zagraniczne. Od tego roku wysokiej jakości sofy, łóżka, fotele i krzesła oraz stoły są dostępne dla klientów w Bułgarii, Katarze i na Litwie. A obecnie firma prowadzi zaawansowane rozmowy z nowymi partnerami handlowymi w Austrii, Niemczech i Rosji. Także w minionym roku marka rozpoczęła rebranding, zmieniając nazwę z Inspirium, pod którą znana była od momentu powstania w roku 2017 Jednak najważniejszym wydarzeniem 2019 roku było objęcie funkcji Dyrektora Artystycznego przez Tomka Rygalika. Już na początku 2020 roku zaprezentowane zostaną nowe kolekcje mebli przygotowane przez tego uznanego polskiego projektanta.
Dokonania marki Nobonobo i jej coraz dynamiczniejszy rozwój zostały dostrzeżone przez świat biznesu. Firma w grudniu została nominowana do prestiżowej nagrody – Diamentów miesięcznika Forbes. Z kolei sofa Most został wyróżniona w konkursie Design dla Konesera magazynu Dobre Wnętrze w kategorii meble. www.nobonobo.pl

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.