Po raz kolejny TOPBUILDER dla marki WIŚNIOWSKI
Brama ogrodzeniowa składana WIŚNIOWSKI zdobyła tytuł TOPBuilder 2024 w kategorii „Innowacja”. To pierwsza na rynku brama składana z napędem ze znakowaniem CE.
Jak każdego roku, gala TOP Builder gromadzi przedstawicieli branży budowlanej, producentów, architektów, ludzi nauki, finansów oraz organizacji środowiskowych. Także i tegoroczna edycja była świetną okazją do rozmów, ale i do zaprezentowania nowoczesnych rozwiązań, które zostały docenione przez Kapitułę Plebiscytu. Nagrodzone zostały zarówno produkty, akcesoria budowlane, jak i obiekty, projekty wzornicze oraz usługi. Wśród wyróżnionych znalazła się także marka WIŚNIOWSKI, która tytuł TOPBuilder zdobyła już po raz szósty.
Uwagę jury zwróciła brama ogrodzeniowa składana ze znakiem CE. Jej unikalna konstrukcja sprawia, że zajmuje mniej miejsca niż brama dwuskrzydłowa, natomiast otwiera się niemal dwukrotnie szybciej. To ogromny atut, zwłaszcza na wąskich i krótkich posesjach, z utrudnionym dojazdem, usytuowanych przy ruchliwych ulicach.
Jej cechą szczególną jest to, że jako jedyna na rynku posiada certyfikat CE. Konstruktorzy firmy WIŚNIOWSKI zadbali o innowacyjny w skali kraju system zabezpieczeń, który dzięki specjalnemu profilowi rurowemu (międzyskrzydłowe zabezpieczenie przed zgnieceniem) pozwala uniknąć potencjalnego ryzyka podczas kontaktu z przeszkodą.
- Marka WIŚNIOWSKI znana jest z innowacyjnego podejścia w kwestii bezpieczeństwa i wyznaczania trendów technicznych, dlatego tym bardziej cieszymy się, że nasze autorskie rozwiązanie zdobyło przychylność Kapituły. Nagroda Top Builder 2024 jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ jest to w pewnym sensie głos branży – mówiła Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI.
Brama ta jest też wysoce funkcjonalna dzięki systemowi fotokomórek, który powoduje unieruchomienie jej w momencie wykrycia przeszkody. Automatyczne otwieranie bramy składanej to także oszczędność czasu czy uniknięcie zmoknięcia lub przewiania. Co ważne, może być ona produkowana w pełnym zakresie szerokości: od 3 do nawet 6 metrów. Przy wyborze bramy wjazdowej liczy się także jej estetyka. Kolekcje CLASSIC, LUX i MODERN, w jakich dostępna jest brama ogrodzeniowa składana WIŚNIOWSKI, umożliwiają jej dopasowanie do pozostałych elementów ogrodzenia, a system Home Inclusive™ WIŚNIOWSKI pozwala na idealne skomponowanie kolorów struktur i wzorów bram, okien, drzwi i ogrodzeń.
Nagrodę w imieniu firmy odebrała Magda Strzykalska, Specjalista ds. Public Relations.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.