PPG odnowiło Instytut Spraw Głuchych w Warszawie
PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że zrealizowała kolejny projekt COLORFUL COMMUNITIES®, w ramach którego kompleksowo wyremontowała siedzibę Instytutu Spraw Głuchych w Warszawie, przy ulicy Podchorążych 15/19 lok 38b. W trwający ponad 3 tygodnie remont zaangażowało się 20 wolontariuszy PPG. W ramach projektu odświeżono wszystkie wnętrza Instytutu oraz dostosowano je do potrzeb osób poruszających się na wózkach. Dodatkowo, stworzono kolorowe grafiki, które za pomocą swoich symboli odnoszą się do języka migowego. Oficjalne otwarcie wyremontowanej placówki odbyło się 6 listopada 2023 roku.
PPG przekazało na inwestycję 120 000 PLN. Podczas prac wykorzystano blisko 120 litrów farb marki TIKKURILA™ należącej do PPG, w tym produkty Tikkurila Optiva Clean Air, charakteryzujące się technologią oczyszczania powietrza. Wolontariusze PPG pomagali w pracach porządkowych, malowali ściany i drzwi oraz przygotowywali dekoracje w postaci kolorowych donic z kwiatami.
„Naszym celem jest zjednoczenie społeczności osób niesłyszących, stworzenie dla nich bezpiecznej przestrzeni, w której mogą samodzielnie wzrastać i rozwijać się zarówno prywatnie, jak i zawodowo” - powiedziała Małgorzata Talipska, Przewodnicząca Instytutu Spraw Głuchych. Dzięki firmie PPG i programowi Colorful Communities podniósł się standard naszego lokalu, przestrzenie nabrały kolorów, a my zyskaliśmy nowe możliwości”.
Prace remontowe objęły wszystkie pomieszczenia Instytutu, w tym: pokój terapeutyczny, salę ćwiczeń, studio nagrań, jadalnię, pokój do prac zarządu oraz sanitariaty.
„Instytut Spraw Głuchych przeszedł gruntowny remont. Teraz jego wnętrza mają więcej kolorów, a przy tym są bardziej funkcjonalne, co czyni to miejsce jeszcze bardziej komfortowym i dostępnym dla wszystkich. Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych wolontariuszy, z efektów ich pracy i cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć społeczność osób niesłyszących robiąc to, na czym znamy się najlepiej” - powiedziała Magdalena Salamucha, PPG director, Poland, Central Europe & Baltics, Ukraine and Moldova, Automotive Refinish.
„Remont Instytutu ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ wiąże się z bardzo ważną dla nas ideą różnorodności, równości i integracji, nie tylko w miejscu pracy, ale też w ujęciu szerszym, społecznym” – dodał Remigiusz Skąpski, PPG market director, Poland, Architectural Coatings.
Celem programu Colorful Communities jest ochrona i upiększanie otoczenia społeczności lokalnych sąsiadujących z jednostkami biznesowymi firmy na całym świecie (w Polsce 8 lokalizacji, w tym 4 fabryki). W tym celu PPG zapewnia wolontariuszy firmy, produkty oraz wsparcie finansowe. Od uruchomienia programu w 2015 roku, zrealizowano 500 projektów w prawie 50 krajach, w których udział wzięło blisko 25 000 pracowników-wolontariuszy PPG, i które swoim zasięgiem objęły ponad 8,2 miliona ludzi. Inwestycja PPG w projekt od początku jego powstania wyniosła łącznie 10 mln dolarów, w tym roku firma zdecydowała się przekazać do 2030 r. dodatkowe 5 mln dolarów na dalszy rozwój inicjatywy.
Dla PPG, jako globalnego lidera produkcji farb, lakierów i powłok specjalistycznych, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu są jednym z priorytetów. W 2022 roku firma zainwestowała 16,2 miliona dolarów, wspierając setki organizacji w ponad 35 krajach. Inwestując w edukację, PPG pomaga rozwijać wykwalifikowaną kadrę oraz przyszłych innowatorów w dziedzinach związanych z powłokami i produkcją. Ponadto firma daje swoim pracownikom możliwość zaangażowania w ważne dla nich sprawy poprzez wspieranie ich wysiłków w ramach wolontariatu oraz działań charytatywnych.
Więcej informacji o działaniach PPG można znaleźć na stronie internetowej: communities.ppg.com
PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®
W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy, jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2022 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 17,7 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.
Logo PPG, We protect and beautify the world oraz Colorful Communities są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.