Komunikaty PR

PPG odnowiło Instytut Spraw Głuchych w Warszawie

2023-11-07  |  16:00
Biuro prasowe

PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że zrealizowała kolejny projekt COLORFUL COMMUNITIES®, w ramach którego kompleksowo wyremontowała siedzibę Instytutu Spraw Głuchych w Warszawie, przy ulicy Podchorążych 15/19 lok 38b. W trwający ponad 3 tygodnie remont zaangażowało się 20 wolontariuszy PPG. W ramach projektu odświeżono wszystkie wnętrza Instytutu oraz dostosowano je do potrzeb osób poruszających się na wózkach. Dodatkowo, stworzono kolorowe grafiki, które za pomocą swoich symboli odnoszą się do języka migowego. Oficjalne otwarcie wyremontowanej placówki odbyło się 6 listopada 2023 roku.

PPG przekazało na inwestycję 120 000 PLN. Podczas prac wykorzystano blisko 120 litrów farb marki TIKKURILA™ należącej do PPG, w tym produkty Tikkurila Optiva Clean Air, charakteryzujące się technologią oczyszczania powietrza. Wolontariusze PPG pomagali w pracach porządkowych, malowali ściany i drzwi oraz przygotowywali dekoracje w postaci kolorowych donic z kwiatami.

„Naszym celem jest zjednoczenie społeczności osób niesłyszących, stworzenie dla nich bezpiecznej przestrzeni, w której mogą samodzielnie wzrastać i rozwijać się zarówno prywatnie, jak i zawodowo” - powiedziała Małgorzata Talipska, Przewodnicząca Instytutu Spraw Głuchych. Dzięki firmie PPG i programowi Colorful Communities podniósł się standard naszego lokalu, przestrzenie nabrały kolorów, a my zyskaliśmy nowe możliwości”.

Prace remontowe objęły wszystkie pomieszczenia Instytutu, w tym: pokój terapeutyczny, salę ćwiczeń, studio nagrań, jadalnię, pokój do prac zarządu oraz sanitariaty.

„Instytut Spraw Głuchych przeszedł gruntowny remont. Teraz jego wnętrza mają więcej kolorów, a przy tym są bardziej funkcjonalne, co czyni to miejsce jeszcze bardziej komfortowym i dostępnym dla wszystkich. Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych wolontariuszy, z efektów ich pracy i cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć społeczność osób niesłyszących robiąc to, na czym znamy się najlepiej” - powiedziała Magdalena Salamucha, PPG director, Poland, Central Europe & Baltics, Ukraine and Moldova, Automotive Refinish.

„Remont Instytutu ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ wiąże się z bardzo ważną dla nas ideą różnorodności, równości i integracji, nie tylko w miejscu pracy, ale też w ujęciu szerszym, społecznym” – dodał Remigiusz Skąpski, PPG market director, Poland, Architectural Coatings.

Celem programu Colorful Communities jest ochrona i upiększanie otoczenia społeczności lokalnych sąsiadujących z jednostkami biznesowymi firmy na całym świecie (w Polsce 8 lokalizacji, w tym 4 fabryki). W tym celu PPG zapewnia wolontariuszy firmy, produkty oraz wsparcie finansowe. Od uruchomienia programu w 2015 roku, zrealizowano 500 projektów w prawie 50 krajach, w których udział wzięło blisko 25 000 pracowników-wolontariuszy PPG, i które swoim zasięgiem objęły ponad 8,2 miliona ludzi. Inwestycja PPG w projekt od początku jego powstania wyniosła łącznie 10 mln dolarów, w tym roku firma zdecydowała się przekazać do 2030 r. dodatkowe 5 mln dolarów na dalszy rozwój inicjatywy.

Dla PPG, jako globalnego lidera produkcji farb, lakierów i powłok specjalistycznych, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu są jednym z priorytetów. W 2022 roku firma zainwestowała 16,2 miliona dolarów, wspierając setki organizacji w ponad 35 krajach. Inwestując w edukację, PPG pomaga rozwijać wykwalifikowaną kadrę oraz przyszłych innowatorów w dziedzinach związanych z powłokami i produkcją. Ponadto firma daje swoim pracownikom możliwość zaangażowania w ważne dla nich sprawy poprzez wspieranie ich wysiłków w ramach wolontariatu oraz działań charytatywnych.

Więcej informacji o działaniach PPG można znaleźć na stronie internetowej: communities.ppg.com

 

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®

W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy, jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2022 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 17,7 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.

Logo PPG, We  protect  and  beautify the  world oraz Colorful Communities są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji Biuro prasowe
2025-08-11 | 05:00

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

W nowoczesnych zakładach przemysłowych proces mycia nie jest już pojedynczym etapem, lecz zintegrowaną częścią procesu produkcyjnego, który musi być w pełni
Przemysł Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali
2025-07-18 | 09:00

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowoczesna myjnia przemysłowa NOYEN Compact 600 – wysoka wydajność i elastyczność w jednym urządzeniu Firma NOYEN wprowadza nowoczesne systemy myjące do cenionej
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.