Komunikaty PR

QR-kodowe zgłoszenia serwisowe STILL Polska

2024-06-10  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
More&More Marketing

ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl

Dzięki ogólnopolskiemu wdrożeniu systemu zarządzania siecią techników serwisu Fieldworker firma STILL Polska umożliwia klientom zgłaszanie potrzeb serwisowych przez skanowanie kodu QR – bez konieczności instalowania jakichkolwiek aplikacji.

Firma STILL Polska zakończyła proces ogólnopolskiego wdrożenia systemu Fieldworker służącego optymalizacji pracy techników serwisu. Cyfryzacja listy bieżących zleceń i zapewnienie wszystkim zainteresowanym szybkiego dostępu do informacji o przyjętych zgłoszeniach i przypisanych zadaniach pozwoliły m.in. skrócić trasy dojazdów i ograniczyć liczbą tzw. pustych przebiegów. Przyniosły także udogodnienia dla klientów w zakresie szybkości i wygody zgłaszania usterek.

Zgłoszenia serwisowe przez kod QR

Co kluczowe z punktu widzenia użytkowników wózków widłowych STILL, dzięki wprowadzeniu centralnej cyfrowej bazy zleceń serwisowych uproszczono i zdigitalizowano proces ich zgłaszania. – Odkąd wdrożyliśmy system, na wszystkich wózkach trafiających do klientów STILL Polska znajduje się kod QR ułatwiający szybkie przekazanie zgłoszenia serwisowego – tłumaczy Paweł Bilejczyk, CEO i Co-founder Fieldworker. By przesłać szybką prośbę o serwis, wystarczy telefon z dostępem do Internetu i funkcją skanowania kodów QR. Nie trzeba instalować żadnych aplikacji. Po zeskanowaniu kodu użytkownik jest przenoszony na wypełnioną wstępnie stronę zgłoszenia serwisowego. Po jej uzupełnieniu brakującymi danymi informacja trafia bezpośrednio do systemu, a stamtąd do najodpowiedniejszego technika serwisu STILL Polska. Jeśli usterkę zgłasza pracownik biura, ten sam proces można przejść bez konieczności skanowania kodu. Wówczas informację o numerze seryjnym pojazdu wprowadza się ręcznie.

Szybsza reakcja dzięki cyfryzacji

– Ważnym elementem naszej relacji z klientami jest zapewnienie płynnego funkcjonowania ich flot intralogistycznych, Robimy to w oparciu o rozbudowaną i rozproszoną po całym kraju sieć wysoce wykwalifikowanych techników serwisu – mówi Grzegorz Iwanowski, Dyrektor ds. Serwisu Klientów Strategicznych STILL Polska. – Dzięki wykorzystaniu w zarządzaniu działaniami serwisu chmurowej aplikacji Fieldworker, stanowiącej zarazem bazę bieżących zleceń oraz informację o dostępnych technikach, jesteśmy w stanie zapewniać naszym klientom szybką reakcję na ich zgłoszenia – podsumowuje. – Całościowe wdrożenie systemu Fieldworker pozwala nam optymalnie zarządzać zadaniami i harmonogramować pracę techników serwisu. Dzięki zastosowaniu programu poprawiliśmy wszystkie kluczowe wskaźniki, włącznie z obniżeniem średniej długości dojazdu technika do klienta – dodaje Piotr Nowakowski, Customer Service Operations Manager STILL Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: More&More Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł POL-MAK powiększa swój zakład w Iławie. Rozbudowę realizuje WPIP Construction Biuro prasowe
2024-06-20 | 10:30

POL-MAK powiększa swój zakład w Iławie. Rozbudowę realizuje WPIP Construction

Grupa POL-MAK, jeden z największych europejskich producentów ozdobnych artykułów papierniczych, powiększa swój zakład w Iławie. W ramach inwestycji rozbudowana zostanie
Przemysł Głowice pomp Watson-Marlow w ​Kooptech-Bio
2024-06-18 | 01:00

Głowice pomp Watson-Marlow w ​Kooptech-Bio

Głowice perystaltyczne OEM firmy Watson-Marlow są używane w zautomatyzowanych systemach do mycia i suszenia klocków suszenia klocków LEGO® oraz mycia i suszenia
Przemysł RAFAMET: Zmiany w zarządzie i plany na przyszłość
2024-06-12 | 15:00

RAFAMET: Zmiany w zarządzie i plany na przyszłość

- Sposób odwołanie prezesa zarządu wynika z przyjętych procedur obowiązujących w spółkach z udziałem Skarbu Państwa, do których należy RAFAMET S.A.. Informacja o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polskie samorządy zaczynają wydatkować pieniądze z KPO. Obawiają się, że nie wystarczy im na to czasu

– Środki z KPO i pieniądze z nowego unijnego budżetu, których wydatkowanie też się w tym momencie rozpoczyna, to może być dla nas ostatnia szansa na pozyskanie tak dużych zewnętrznych funduszy – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu. Jak wskazuje, polskie samorządy mają już na starcie duże opóźnienia w wydatkowaniu środków z Krajowego Planu Odbudowy, dlatego problemem może być czas na to przeznaczony, który upływa w 2026 roku. – Jako samorząd oczekujemy przede wszystkim bardzo szybkich konkursów i programów. Oczekujemy również przesunięcia choćby części środków z części pożyczkowej na część dotacyjną albo deklaracji rządu, że być może te pożyczki zostaną jednak częściowo umorzone. Bez tego będzie nam ciężko – podkreśla prezydentka Sopotu.

Transport

Prezes CPK: Czekamy na decyzję kierunkową rządu. Od 1 lipca spółka przechodzi pod nadzór Ministerstwa Infrastruktury

– Chcielibyśmy uzyskać w możliwie jak najkrótszym terminie informacje ze strony rządu o tym, czy i w jakim zakresie ta inwestycja będzie realizowana, na jakie wsparcie możemy liczyć – mówi Filip Czernicki, prezes zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego. Jak podkreśla, ze względu na ogromną skalę inwestycji i nakłady na nią potrzebne spółka potrzebuje jasnych, dobrze określonych priorytetów. Prezes CPK spodziewa się, że ogłoszenie nastąpi w najbliższych dniach, najpóźniej do końca czerwca. Zbiegnie się to ze zmianami formalnymi w kontekście nadzoru.

Ochrona środowiska

Polska wciąż w unijnym ogonie pod względem rozwoju sektora biogazu. Nie pomogła specustawa, barierą pozostają wysokie koszty

Potencjał produkcyjny polskiego rolnictwa jest jednym z największych w Europie, ale wciąż nie przekłada się to na rozwój sektora biogazu. W rejestrze prowadzonym przez KOWR figuruje w tej chwili zaledwie 167 instalacji biogazowych o łącznej mocy zainstalowanej nieco ponad 156 MW. Pod tym względem Polsce wciąż daleko m.in. do sąsiednich Czech, a do poprawy sytuacji jak na razie nie przyczyniła się nawet wprowadzona w ubiegłym roku specustawa. Barierą pozostają m.in. wysokie koszty. Eksperci wskazują na pilną potrzebę stworzenia impulsów dla rozwoju tego sektora, ponieważ biogazownie odpowiadają na cały szereg problemów związanych nie tylko z transformacją energetyczną.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.