Ramy transportowe pozwalające optymalizować zaopatrzenie produkcji
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Firma STILL poszerza ofertę stanowiących element zestawów transportowych ram LiftRunner o produkty służące do optymalizacji zaopatrzenia linii produkcyjnych oraz ramy zdolne do współpracy z AMR.
Ciągniki elektryczne z ramami lub trolejami są coraz częściej wykorzystywane do zaopatrzenia linii produkcyjnych. Rozwiązanie to pozwala ograniczyć liczbę pojazdów potrzebnych do realizacji zadań, przekładając się na ograniczenie natężenia ruchu, zmniejszenie liczby niebezpiecznych sytuacji i ograniczenie całkowitego kosztu funkcjonowania floty. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, firma STILL poszerza ofertę ram transportowych o:
- pozwalające radykalnie zwiększyć ładowność zestawów transportowych ramy BX
- oraz zdolne do współpracy z AMR ramy PE i PH.
Większa pojemność pociągu przy tej samej długości dzięki ramom BX
Projektanci STILL opracowali ramy BX z intencją zwiększenia ładowności zestawów transportowych przy zachowaniu tej samej długości. Cel ten udało się zrealizować dzięki asymetrycznie przesuniętej osi oraz składanemu dyszlowi ram. Zastosowane rozwiązania pozwalają zwiększyć liczbę holowanych przez ciągnik elektryczny przyczep z czterech do sześciu, a w niektórych przypadkach – nawet do ośmiu. Ilość ładunku transportowanego w ramach jednego przejazdu zwiększa się tym samym o 50 do 100 procent. Co istotne, wyposażony w ramy STILL BX zestaw transportowy jest w stanie wykonać obrót o 180 stopni w korytarzu szerokości 4,5 metra.
Automatyzacja zaopatrzenia linii produkcyjnej dzięki ramom PE i PH
Wyróżnikiem ram transportowych PE i PH jest elastyczność pozwalająca wydajnie obsługiwać zróżnicowane nośniki ładunków oraz skutecznie wpisywać się w procesy intralogistyczne, niezależnie od tego, jak są one zorganizowane.
- Przeznaczone od użytku wewnątrz budynków ramy PE charakteryzuje ładowność do 1000 kg na przyczepę.
- Zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi, zdolne przewozić do 1,6 t oraz wyposażone w duże koła i oświetlenie ramy PH sprawdzają się natomiast w pracy na zewnątrz.
Dla możliwości dostosowania ram do specyfiki trolejów decydująca jest przesuwana kolumna centralna ramy. O prostocie wprowadzania nośników ładunku na ramę stanowią: możliwość załadunku z obu stron zestawu transportowego oraz wysuwane profile podnoszące. Ich zastosowanie w konstrukcji ramy umożliwia także pobieranie ładunków z pojazdów klasy AMR. – Wymagania naszych klientów stają się coraz bardziej złożone i niestandardowe. Produkcja staje się bardziej elastyczna, a wielkości partii – coraz mniejsze. Możliwość zastosowania ram transportowych ze zróżnicowanymi nośnikami ładunku oraz nowe funkcje naszych premierowych produktów dają możliwość dostosowania systemu ram transportowych STILL LiftRunner do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa – podsumowuje Rafał Pańczyk, Advanced Applications Manager STILL Polska.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.