Ramy transportowe pozwalające optymalizować zaopatrzenie produkcji
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Firma STILL poszerza ofertę stanowiących element zestawów transportowych ram LiftRunner o produkty służące do optymalizacji zaopatrzenia linii produkcyjnych oraz ramy zdolne do współpracy z AMR.
Ciągniki elektryczne z ramami lub trolejami są coraz częściej wykorzystywane do zaopatrzenia linii produkcyjnych. Rozwiązanie to pozwala ograniczyć liczbę pojazdów potrzebnych do realizacji zadań, przekładając się na ograniczenie natężenia ruchu, zmniejszenie liczby niebezpiecznych sytuacji i ograniczenie całkowitego kosztu funkcjonowania floty. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, firma STILL poszerza ofertę ram transportowych o:
- pozwalające radykalnie zwiększyć ładowność zestawów transportowych ramy BX
- oraz zdolne do współpracy z AMR ramy PE i PH.
Większa pojemność pociągu przy tej samej długości dzięki ramom BX
Projektanci STILL opracowali ramy BX z intencją zwiększenia ładowności zestawów transportowych przy zachowaniu tej samej długości. Cel ten udało się zrealizować dzięki asymetrycznie przesuniętej osi oraz składanemu dyszlowi ram. Zastosowane rozwiązania pozwalają zwiększyć liczbę holowanych przez ciągnik elektryczny przyczep z czterech do sześciu, a w niektórych przypadkach – nawet do ośmiu. Ilość ładunku transportowanego w ramach jednego przejazdu zwiększa się tym samym o 50 do 100 procent. Co istotne, wyposażony w ramy STILL BX zestaw transportowy jest w stanie wykonać obrót o 180 stopni w korytarzu szerokości 4,5 metra.
Automatyzacja zaopatrzenia linii produkcyjnej dzięki ramom PE i PH
Wyróżnikiem ram transportowych PE i PH jest elastyczność pozwalająca wydajnie obsługiwać zróżnicowane nośniki ładunków oraz skutecznie wpisywać się w procesy intralogistyczne, niezależnie od tego, jak są one zorganizowane.
- Przeznaczone od użytku wewnątrz budynków ramy PE charakteryzuje ładowność do 1000 kg na przyczepę.
- Zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi, zdolne przewozić do 1,6 t oraz wyposażone w duże koła i oświetlenie ramy PH sprawdzają się natomiast w pracy na zewnątrz.
Dla możliwości dostosowania ram do specyfiki trolejów decydująca jest przesuwana kolumna centralna ramy. O prostocie wprowadzania nośników ładunku na ramę stanowią: możliwość załadunku z obu stron zestawu transportowego oraz wysuwane profile podnoszące. Ich zastosowanie w konstrukcji ramy umożliwia także pobieranie ładunków z pojazdów klasy AMR. – Wymagania naszych klientów stają się coraz bardziej złożone i niestandardowe. Produkcja staje się bardziej elastyczna, a wielkości partii – coraz mniejsze. Możliwość zastosowania ram transportowych ze zróżnicowanymi nośnikami ładunku oraz nowe funkcje naszych premierowych produktów dają możliwość dostosowania systemu ram transportowych STILL LiftRunner do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa – podsumowuje Rafał Pańczyk, Advanced Applications Manager STILL Polska.

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.