STILL poszerza ofertę o wózek z udźwigiem do 18 ton
More&More Marketing
ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl
Firma STILL Polska wprowadza na rynek serię wózków widłowych RCD 100-180 o maksymalnym udźwigu nominalnym w zakresie od 10 do 18 ton, zdolnych podnosić ładunki dużej masy: kontenery, ponadgabarytowe części maszyn czy półprodukty w przemyśle ciężkim.
Chcąc dokonać ekspansji na nieobsługiwaną dotąd niszę, firma STILL zdecydowała się poszerzyć portfolio swoich produktów o spalinowe wózki widłowe zdolne przenosić ładunki o masie do 18 ton. Napędzane wysokoprężnymi silnikami turbo common-rail wózki widłowe serii RCD 100-180 charakteryzują się przemyślanym designem, wydajnością i niezawodnością typowymi dla produktów firmy. Mając świadomość, jak wymagający jest przewóz ładunków znacznej masy i rozmiarów, projektanci STILL skupili się na precyzji sterowania wózka, odpowiednio dużej mocy oraz ergonomii i efektywności pracy.
Mimo konieczności umieszczenia w konstrukcji pojazdu przeciwwagi, która gwarantuje stabilność przy podnoszeniu kilkunastotonowych towarów, udało się dostarczyć wózek o możliwie kompaktowej konstrukcji i stosunkowo niewielkim promieniu skrętu. Automatyczna przekładnia umożliwia obsługę bez konieczności przełączania między różnymi biegami i prędkościami jazdy. Silniki z dużym momentem obrotowym są w stanie automatycznie dostosować swoją pracę do ciężaru ładunku. Trwale zmniejsza to zużycie paliwa, a w połączeniu z nowoczesnym systemem oczyszczania spalin – także emisję CO2.
Pojazdy serii RCD 100-180 wyposażono w czułe elementy sterujące i precyzyjną hydraulikę. W połączeniu z:
- dużymi oknami kabiny,
- oknem dachowym z pancernego szkła,
- konstrukcją masztu zoptymalizowaną pod kątem widoczności,
- możliwością obrotu o 180 stopni całego obszaru roboczego operatora – wraz z elementami sterującymi
- i wyprofilowanym, ściętym kształtem przeciwwagi z myślą o polepszeniu widoczności podczas cofania
gwarantuje to bezpieczeństwo jazdy w każdym kierunku dzięki pełnej widoczności na wszystkie strony i dokładnemu sterowaniu. Wreszcie – o efektywności obsługi wózków widłowych serii RCD 100-180 przesądzają elementy stanowiące o ergonomii i bezpieczeństwie pracy operatora. Duże, antypoślizgowe stopnie zmniejszają ryzyko wypadku podczas wchodzenia do kabiny i jej opuszczania. Regulowany fotel zapewnia komfortowe siedzenie przez całą zmianę. Na siedmiocalowym dotykowym wyświetlaczu wysokiej rozdzielczości są dostępne wszystkie kluczowe informacje i funkcje wózka. Gdy operator opuści stanowisko, elementy sterujące są wyłączane. Co więcej, pojazd wyposażono w automatyczny hamulec postojowy, łatwo aktywowany z użyciem przełącznika.
Przemysł wraca do Europy i USA.
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych
Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.