Komunikaty PR

STILL wprowadza proste do wdrożenia i serwisu wózki automatyczne

2024-06-28  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
Get More Services

ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl

Dynamiczny rozwój rynku rozwiązań automatyzacji magazynu wymusza na ich dostawcach zmianę podejścia do serwisu. Firma STILL opracowała zoptymalizowaną pod tym kątem kompleksową koncepcję cyklu życia urządzeń klasy AGV.

Sytuację w branży logistycznej od lat charakteryzuje duża presja na skracanie czasu realizacji zamówień i minimalizowanie kosztów operacji. Klienci szukają sposobów na ekonomiczne zwiększenie przepustowości obiektów logistycznych. Nieodmiennie na rynku brakuje przy tym kadr i wykwalifikowanych specjalistów. W efekcie systematycznie rośnie popyt na rozwiązania z zakresu automatyzacji magazynu. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, renomowani dostawcy urządzeń intralogistycznych poszerzają swoje portfolio o proste do wdrożenia, uzyskujące szybki czas zwrotu z inwestycji i proste w obsłudze i serwisowaniu zautomatyzowane środki transportu wewnętrznego. Dobrym przykładem tego zjawiska jest nowe, zaprezentowane na targach LogiMAT 2024, całościowe podejście firmy STILL do prostej automatyzacji.

Prosta automatyzacja na zasadzie „Plug and Play”

Dostrzegając rynkowe zapotrzebowanie na szybko dostępne, łatwe do wdrożenia, konfiguracji i serwisowana rozwiązania automatyzacji magazynu, firma STILL poszerza swoją ofertę o linię samojezdnych urządzeń transportowych iGo easy. Jej koncepcja zakłada obniżenie progu wejścia w automatyzację dzięki zastosowaniu produkowanych seryjnie, standardowych komponentów. Analogicznie jak w przypadku ręcznie prowadzonych wózków widłowych, ich wdrożenie będzie mogło odbywać się na zasadzie „Plug and Play”. Co więcej, w zakresie obsługi posprzedażowej zastosowanie znajdą nowoczesne technologie, ułatwiające i przyspieszające kontrolę stanu technicznego pojazdów i usuwanie ewentualnych usterek.

Wspomagające serwis rozwiązania cyfrowe

Każdy zautomatyzowany pojazd transportu wewnętrznego STILL ma komputerowe odzwierciedlenie na serwerze firmy. Tzw. „cyfrowy bliźniak” służy usprawnieniu procesu diagnozy i serwisowania urządzeń. Wszystkie konieczne w razie usterki kontrole i rekonfiguracje oprogramowania mogą być przeprowadzone na „chmurowej”, zapasowej kopii wózka. Po zrealizowaniu tych zadań technikowi serwisu pozostaje jedynie udać się do klienta i fizycznie wymienić konkretną część. Taka organizacja pracy przyspiesza naprawę oraz gwarantuje standaryzację i pełną dostępność cyfrowej dokumentacji serwisowej.

Szybka obsługa serwisowa pojazdów automatycznych

Ostatnim elementem realizacji całościowej koncepcji prostych i szybkich do wdrożenia rozwiązań automatyzacji magazynowej STILL jest wyposażenie techników serwisu w kompetencje niezbędne do monitorowania ich stanu oraz ewentualnych napraw. Wraz z wprowadzaniem na rynek „seryjnej” linii iGo easy, temat ich obsługi zostanie włączony w cykl szkoleń pracowników STILL dbających o utrzymanie ruchu pojazdów firmy w zakładach klientów. Będą oni dzięki temu w stanie konfigurować, wdrażać, konserwować i reperować urządzenia klas AGV i AMR równie sprawnie, jak ma to miejsce w przypadku wózków prowadzonych ręcznie. – Klienci od lat doceniają jakość obsługi serwisowej prowadzonych ręcznie wózków widłowych STILL – mówi dr Florian Heydenreich, Executive Vice President Sales & Service STILL EMEA. – Dzięki koncepcji inteligentnych usług i cyfrowym bliźniakom naszych wózków automatycznych, możemy zagwarantować ten sam wysoki standard w przypadku pojazdów zautomatyzowanych – podsumowuje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Get More Services
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł tesa przedstawia tesa® 60418 Biuro prasowe
2024-11-28 | 12:00

tesa przedstawia tesa® 60418

Taśma tesa® 60418 posiada bardzo cienki materiał nośnika z poliestru, który w 85% składa się z materiału pochodzącego z recyklingu pokonsumenckiego, co stanowi 60% całego
Przemysł Nowe kompaktowe wózki czołowe
2024-11-28 | 11:15

Nowe kompaktowe wózki czołowe

Firma STILL Polska wprowadza na rynek nową serię wózków elektrycznych. Należące do portfolio Classic Line pojazdy RCE 15-20 są zoptymalizowane pod kątem dostępności,
Przemysł Zakup stali przez internet – jakie są zalety?
2024-11-21 | 13:00

Zakup stali przez internet – jakie są zalety?

W dobie dynamicznego rozwoju cyfryzacji zakupy online stają się standardem również w branżach przemysłowych. Coraz więcej firm decyduje się na zakup stali przez internet,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.