Komunikaty PR

Więcej wiedzy, lepsze wyniki: szkolenia i webinary z ekspertami Endress+Hauser

2024-11-06  |  06:00
Biuro prasowe
Endress+Hauser

Postęp technologiczny i tempo zachodzących w związku z nim zmian nieustannie przyspieszają. Zwłaszcza, gdy mowa o obszarach wymagających specjalistycznej wiedzy inżynieryjnej. Tu często nie wystarcza zwykła instrukcja, ale konieczne jest wyposażenie użytkownika w dodatkowe, praktyczne umiejętności.  Jak najlepiej radzić sobie z tego typu wyzwaniami? Endress+Hauser stawia na różnego rodzaju szkolenia, oferowane zwłaszcza w ramach projektu Akademii Doskonalenia Umiejętności.

Obecnie niemal każdy pracownik służb utrzymania ruchu ma styczność z licznymi, zaawansowanymi technologicznie urządzeniami. Automatyzacja procesów i stosowanie coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań z jednej strony stwarzają nowe możliwości usprawniania i przyspieszania działań, z drugiej – wymagają znajomości jeszcze bardziej skomplikowanego sprzętu. W przypadku służb utrzymania ruchu ważne jest, aby ta znajomość była jak najpowszechniejsza wśród załogi, która musi zachowywać dyspozycyjność i zastępowalność również w przypadku nieobecności urlopowych, rotacji na stanowiskach czy problemów kadrowych. Szkolenie pracowników, tak by byli w stanie samodzielnie poradzić sobie z różnymi urządzeniami, przynosi realne korzyści dla zakładu, pozwalając uniknąć np. kosztownych przestojów.

Potrzeba rynku

– Wyraźnie widzimy, że niezależnie od reprezentowanej branży, naszych klientów łączy dziś oczekiwanie profesjonalnego wsparcia w korzystaniu z nowoczesnych technologii. Żeby w pełni je zrozumieć i wykorzystać ich potencjał, trzeba być odpowiednio przygotowanym. A nikt nie przygotuje użytkowników lepiej niż doświadczeni eksperci, znający “od podszewki” oferowane produkty i ich możliwości – podkreśla Mariusz Szwagrzyk, Dyrektor marketingu Endress+Hauser Polska.

Oferta szkoleniowa Endress+Hauser rozwijana jest już od ponad 10 lat. Korzystają z niej inżynierowie reprezentujący polski przemysł, studenci krajowych uczelni technicznych czy specjaliści zainteresowani zagadnieniami z obszaru pomiarów i automatyki. Uczestnicy, na przykładach konkretnych urządzeń poznają ich ogólną charakterystykę i główne założenia technologiczne, a następnie biorą udział w zajęciach praktycznych, pozwalających nauczyć się obsługi i diagnostyki sprzętu.

Wiedza z pierwszej ręki

Szkolenia w ramach Akademii Doskonalenia Umiejętności prowadzone są przez doświadczonych inżynierów serwisu, a także przez Product oraz Industry Managerów, odpowiedzialnych za konkretną linię produktową lub branżową. Odbywają się w nowoczesnym Showroomie we wrocławskiej siedzibie Endress+Hauser. Istnieje także możliwość realizacji szkoleń w siedzibie klienta.

Oprócz kilkudziesięciu sesji szkoleniowych organizowanych każdego roku, klienci zainteresowani ekspercką wiedzą i doświadczeniem mogą korzystać z obecnie ponad 40 godzin nagrań webinarów – a w planach są już kolejne. Szczególnym uzupełnieniem programu szkoleniowego Akademii Doskonalenia Umiejętności jest zaś unikatowa mobilna wystawa Endress+Hauser Showtruck. Ulokowana w specjalnie do tego przystosowanej ciężarówce, zawiera ponad 180 pracujących urządzeń kontrolno-pomiarowych oraz systemy sterowania i wizualizacji firmy oraz jej partnerów. Dzięki temu, na 45 metrach kwadratowych przez cały rok mogą być prowadzone kompleksowe szkolenia m.in. w zakładach przemysłowych klientów.

– Elastyczność i sprawne reagowanie na zmieniające się potrzeby i oczekiwania rynku to dziś jeden z głównych warunków utrzymania konkurencyjności. Oferta dostarczana przez nas w ramach Akademii Doskonalenia Umiejętności jest przykładem takiego właśnie podejścia, dzięki czemu szkolenia i webinary cieszą się dużą popularnością. To dla nas powód do satysfakcji i jednocześnie kontynuowania obranej strategii, by kształtować rynek aparatury kontrolno-pomiarowej nie tylko przez wysokiej jakości produkty, ale także transfer wiedzy i wspieranie rozwoju kadr odpowiedzialnych za wdrażanie nowych technologii. Z entuzjazmem bierzemy udział w ewolucji technologicznej, która wymaga zarówno działań nastawionych na stosowanie coraz lepszych rozwiązań, jak i wspierania klientów w wykorzystywaniu ich pełnego potencjału – podsumowuje Mariusz Szwagrzyk.

Wszystkie informacje dotyczące szkoleń prowadzonych przez Endress+Hauser w ramach Akademii Doskonalenia Umiejętności oraz możliwości skorzystania z jej oferty można znaleźć na stronie https://www.pl.endress.com/ADU

Endress+Hauser

Endress+Hauser to światowy lider w zakresie aparatury kontrolno-pomiarowej dla wielu branż przemysłu, z kompleksowym portfolio obejmującym większość możliwych pomiarów.

Szwajcarska Grupa zatrudnia 16 000 pracowników w 125 krajach świata. W Polsce od prawie 30 lat  jest partnerem zarówno dla wiodących koncernów, jak również dla sektora MŚP, wspierając polskie firmy i zakłady produkcyjne w cyfrowej transformacji, optymalizacji procesów oraz redukcji wpływu na środowisko.

Więcej informacji: www.pl.endress.com   

KONTAKT:

Endress+Hauser

Mariusz Szwagrzyk

Dyrektor Marketingu

e-mail: mariusz.szwagrzyk@endress.com

tel. +48 601 426 519

Endress+Hauser Polska sp. z.o.o.

ul. Wołowska 11

51-116 Wrocław

Polska

---

K+PR

Dawid Bartkowski

PR Manager

e-mail: dbartkowski@kplus.agency

tel. + 48 603 944 411

Źródło informacji: Endress+Hauser

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zeneris Projekty rozwija sprzedaż w obszarze zabezpieczeń przeciwpowodziowych Biuro prasowe
2024-11-05 | 03:00

Zeneris Projekty rozwija sprzedaż w obszarze zabezpieczeń przeciwpowodziowych

Poznańska spółka łącząca realizację projektów hydrotechnicznych i fotowoltaicznych, zawarła umowę o wartości przekraczającej 260 tys. zł netto na opracowanie dokumentacji
Przemysł tesa jako najlepszy wybór dla firm przetwarzających
2024-10-29 | 11:40

tesa jako najlepszy wybór dla firm przetwarzających

Taśmy transferowe i siatkowe stosowane są w wielu różnych sytuacjach, np. wymagających łączenia warstw, łączenia wstęg w biegu, czy montażu lekkich konstrukcji.
Przemysł Jak zadbać o bezpieczeństwo floty wózków widłowych – case study
2024-10-29 | 11:15

Jak zadbać o bezpieczeństwo floty wózków widłowych – case study

Rozbudowując swój zakład produkcyjny z działem R&D i magazynami, firma White Drive Motors & Steering poszukiwała nowoczesnych środków transportu wewnętrznego z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.