Większy udział Endress+Hauser w rynku automatyki pomiarowej
Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie aparatury kontrolno-pomiarowej i technologii pomiaru dla przemysłu, rozpoczął kolejny etap rozwoju na polskim rynku, inaugurując nowy projekt. Szwajcarska marka wdrożyła model sprzedażowy oparty na kanałach dystrybucyjnych. Program „Channel Partners” wystartował i odpowiada na rosnące potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.
Od 70 lat Endress+Hauser dostarcza zakładom przemysłowym rozwiązania techniczne do pomiarów ilościowych i jakościowych. Marka ciągle się rozwija i poszerza swoje grono klientów w Polsce. W tym celu firma zaczęła realizować zamówienia za pośrednictwem trzech regionalnych dystrybutorów oraz zapewnia większy dostęp do wiedzy i szkoleń.
Zamówienia można realizować u następujących dystrybutorów: CP Trade Sp. z o.o., Elektryk Sp. z o.o. oraz Pneumatyka-Automatyka Sp.k. Wybór partnerów do programu nie był przypadkowy – są to firmy rodzinne, działające na polskim rynku od wielu lat. Doskonale znają swoich klientów i oferują im odpowiednie wsparcie. Dysponują zapleczem technicznym oraz powierzchnią magazynową, dzięki której wybrane urządzenia są dostępne od ręki. Klienci cały czas mogą zamawiać urządzenia Endress+Hauser w bezpośrednich kanałach sprzedaży – u przedstawicieli handlowych i poprzez portal My Endress+Hauser.
Większy dostęp do produktów i wiedzy
Współpraca z regionalnymi dystrybutorami zwiększa obecność Endress+Hauser nie tylko w poszczególnych regionach, lecz także na całym polskim rynku.
– Polski oddział Endress+Hauser jest pierwszym w Europie, który zdecydował się wprowadzić ten kanał sprzedaży. Tym samym wzmacniamy swoją obecność w małych i średnich przedsiębiorstwach – zaznacza Maciej Sieczka, prezes Endress+Hauser Polska. – Dodatkowy model znacząco zwiększa liczbę produktów dostępnych od ręki. Realizacja zamówień stała się bardziej elastyczna.
Nowy kanał wiąże się również z korzyściami dla dystrybutorów. Poszerzają bowiem swoje portfolio w zakresie automatyki przemysłowej i procesowej o produkty uznawanego dostawcy, niedostępne u konkurentów.
– Naszym partnerom oferujemy także dostęp do technologicznego doświadczenia E+H. Dystrybutorzy bardzo sobie cenią tę opcję, bo dzięki niej mogą poszerzać kompetencje techniczne swoich zespołów – mówi Anna Trojan, dyrektor ds. rozwoju kanałów sprzedaży Endress+Hauser Polska.
Ważnym elementem współpracy jest przeszkolenie zespołów sprzedaży regionalnych dystrybutorów, by mogli kompleksowo wspierać klienta w doborze optymalnych przyrządów pomiarowych i świadczyć usługi na takim samym poziomie jak eksperci z firmy Endress+Hauser. Wystawa mobilna – Showtruck – wraz z ekspertami E+H będzie regularnie odwiedzała wybrane lokalizacje.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.