Komunikaty PR

Większy udział Endress+Hauser w rynku automatyki pomiarowej

2024-01-15  |  14:00

Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie aparatury kontrolno-pomiarowej i technologii pomiaru dla przemysłu, rozpoczął kolejny etap rozwoju na polskim rynku, inaugurując nowy projekt. Szwajcarska marka wdrożyła model sprzedażowy oparty na kanałach dystrybucyjnych. Program „Channel Partners” wystartował i odpowiada na rosnące potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.

Od 70 lat Endress+Hauser dostarcza zakładom przemysłowym rozwiązania techniczne do pomiarów ilościowych i jakościowych. Marka ciągle się rozwija i poszerza swoje grono klientów w Polsce. W tym celu firma zaczęła realizować zamówienia za pośrednictwem trzech regionalnych dystrybutorów oraz zapewnia większy dostęp do wiedzy i szkoleń.

Zamówienia można realizować u następujących dystrybutorów: CP Trade Sp. z o.o., Elektryk Sp. z o.o. oraz Pneumatyka-Automatyka Sp.k. Wybór partnerów do programu nie był przypadkowy – są to firmy rodzinne, działające na polskim rynku od wielu lat. Doskonale znają swoich klientów i oferują im odpowiednie wsparcie. Dysponują zapleczem technicznym oraz powierzchnią magazynową, dzięki której wybrane urządzenia są dostępne od ręki. Klienci cały czas mogą zamawiać urządzenia Endress+Hauser w bezpośrednich kanałach sprzedaży – u przedstawicieli handlowych i poprzez portal My Endress+Hauser.

Większy dostęp do produktów i wiedzy

Współpraca z regionalnymi dystrybutorami zwiększa obecność Endress+Hauser nie tylko w poszczególnych regionach, lecz także na całym polskim rynku.

– Polski oddział Endress+Hauser jest pierwszym w Europie, który zdecydował się wprowadzić ten kanał sprzedaży. Tym samym wzmacniamy swoją obecność w małych i średnich przedsiębiorstwach – zaznacza Maciej Sieczka, prezes Endress+Hauser Polska. – Dodatkowy model znacząco zwiększa liczbę produktów dostępnych od ręki. Realizacja zamówień stała się bardziej elastyczna.

Nowy kanał wiąże się również z korzyściami dla dystrybutorów. Poszerzają bowiem swoje portfolio w zakresie automatyki przemysłowej i procesowej o produkty uznawanego dostawcy, niedostępne u konkurentów.

– Naszym partnerom oferujemy także dostęp do technologicznego doświadczenia E+H. Dystrybutorzy bardzo sobie cenią tę opcję, bo dzięki niej mogą poszerzać kompetencje techniczne swoich zespołów – mówi Anna Trojan, dyrektor ds. rozwoju kanałów sprzedaży Endress+Hauser Polska.

Ważnym elementem współpracy jest przeszkolenie zespołów sprzedaży regionalnych dystrybutorów, by mogli kompleksowo wspierać klienta w doborze optymalnych przyrządów pomiarowych i świadczyć usługi na takim samym poziomie jak eksperci z firmy Endress+Hauser. Wystawa mobilna – Showtruck – wraz z ekspertami E+H będzie regularnie odwiedzała wybrane lokalizacje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu? Biuro prasowe
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Przemysł Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.