Większy udział Endress+Hauser w rynku automatyki pomiarowej
Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie aparatury kontrolno-pomiarowej i technologii pomiaru dla przemysłu, rozpoczął kolejny etap rozwoju na polskim rynku, inaugurując nowy projekt. Szwajcarska marka wdrożyła model sprzedażowy oparty na kanałach dystrybucyjnych. Program „Channel Partners” wystartował i odpowiada na rosnące potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.
Od 70 lat Endress+Hauser dostarcza zakładom przemysłowym rozwiązania techniczne do pomiarów ilościowych i jakościowych. Marka ciągle się rozwija i poszerza swoje grono klientów w Polsce. W tym celu firma zaczęła realizować zamówienia za pośrednictwem trzech regionalnych dystrybutorów oraz zapewnia większy dostęp do wiedzy i szkoleń.
Zamówienia można realizować u następujących dystrybutorów: CP Trade Sp. z o.o., Elektryk Sp. z o.o. oraz Pneumatyka-Automatyka Sp.k. Wybór partnerów do programu nie był przypadkowy – są to firmy rodzinne, działające na polskim rynku od wielu lat. Doskonale znają swoich klientów i oferują im odpowiednie wsparcie. Dysponują zapleczem technicznym oraz powierzchnią magazynową, dzięki której wybrane urządzenia są dostępne od ręki. Klienci cały czas mogą zamawiać urządzenia Endress+Hauser w bezpośrednich kanałach sprzedaży – u przedstawicieli handlowych i poprzez portal My Endress+Hauser.
Większy dostęp do produktów i wiedzy
Współpraca z regionalnymi dystrybutorami zwiększa obecność Endress+Hauser nie tylko w poszczególnych regionach, lecz także na całym polskim rynku.
– Polski oddział Endress+Hauser jest pierwszym w Europie, który zdecydował się wprowadzić ten kanał sprzedaży. Tym samym wzmacniamy swoją obecność w małych i średnich przedsiębiorstwach – zaznacza Maciej Sieczka, prezes Endress+Hauser Polska. – Dodatkowy model znacząco zwiększa liczbę produktów dostępnych od ręki. Realizacja zamówień stała się bardziej elastyczna.
Nowy kanał wiąże się również z korzyściami dla dystrybutorów. Poszerzają bowiem swoje portfolio w zakresie automatyki przemysłowej i procesowej o produkty uznawanego dostawcy, niedostępne u konkurentów.
– Naszym partnerom oferujemy także dostęp do technologicznego doświadczenia E+H. Dystrybutorzy bardzo sobie cenią tę opcję, bo dzięki niej mogą poszerzać kompetencje techniczne swoich zespołów – mówi Anna Trojan, dyrektor ds. rozwoju kanałów sprzedaży Endress+Hauser Polska.
Ważnym elementem współpracy jest przeszkolenie zespołów sprzedaży regionalnych dystrybutorów, by mogli kompleksowo wspierać klienta w doborze optymalnych przyrządów pomiarowych i świadczyć usługi na takim samym poziomie jak eksperci z firmy Endress+Hauser. Wystawa mobilna – Showtruck – wraz z ekspertami E+H będzie regularnie odwiedzała wybrane lokalizacje.
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.