Zielona rewolucja w e-commerce dzięki innowacyjnym produktom RAJA

RAJA prezentuje katalog z okazji 70-lecia firmy, a w nim ponad 3000 dostępnych od ręki innowacyjnych opakowań, materiałów do biur, wyposażenia dla firm, oraz pełnej gamy produktów dla branży e-commerce. Najnowsza oferta europejskiego lidera w branży na rynku opakowań jest odpowiedzią na szybko zmieniające się trendy w e-commerce dot. zasad zrównoważonego rozwoju oraz zapotrzebowanie na innowacyjne produkty.
Od samego początku istnienia RAJA, stawiano zarówno na innowacje w dziedzinie użyteczności produktów, jak i tego, aby dystrybuowane przez firmę produkty były ekologiczne. Dziś aż 100% dostawców zobowiązało się do przestrzegania zasad polityki firmy dot. zrównoważonego rozwoju, a 86% produktów wytwarzanych jest w Europie, co oznacza krótsze łańcuchy dostaw. Zdając sobie sprawę z tego, w jak szybkim tempie rozwija się branża e-commerce - będąca głównym odbiorcą produktów RAJA - wprowadzono pięć zasad eko-pakowania: recykling, ponowne użycie, redukcja, zamiana oraz odnowa.
• RECYKLING: z roku na rok RAJA oferuje coraz więcej opakowań nadających się do recyklingu i pomaga klientom w doskonaleniu praktyk ekoodpowiedzialnych.
• PONOWNE UŻYCIE: firma świadomie wprowadza bardziej ekologiczne opakowania, które mogą być wielokrotnie użyte. Przykładem są coraz bardziej popularne w branży e-commerce opakowania zwrotne - pudełka z dodatkowym paskiem klejącym, służącym do ponownego zamknięcia w przypadku chęci dokonania zwrotu przez klienta.
• REDUKCJA: aby maksymalnie dostosować rozmiar opakowania do wysyłanej zawartości firma wprowadziła ponad 550 formatów pudeł kartonowych dopasowanych tak, aby do minimum zredukować puste miejsce, przez to jednocześnie wyeliminować zbędną ilości wypełniaczy. To oznacza także, że koszty są mniejsze.
• ZAMIANA: papierowe zamienniki dla taśm pakowych, folii bąbelkowej, folii stretch to tylko wybrane produkty, dzięki którym można zredukować ślad węglowy do minimum.
• ODNOWA: firma systematycznie wprowadza produkty wytworzone z naturalnych surowców, takich jak papier, drewno lub skrobia kukurydziana
– Nowy, przygotowany specjalnie na 70-lecie firmy, katalog to także praktyczne porady i inspiracje dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę w sektorze e-commerce. Jako lider branży, w przejrzysty sposób pokazaliśmy w nim, w jaki sposób zaoszczędzić na wysyłaniu do klientów swoich produktów, jak dobrać odpowiednie opakowanie, a także jak zredukować uszkodzenia paczek i zoptymalizować procesy logistyczne – mówi Jarosław Kamiński, Prezes polskiego oddziału grupy RAJA.
W przygotowanym w wersji elektronicznej katalogu znajdziemy ponad 300 bestsellerów RAJA w specjalnych obniżonych cenach, w tym szeroką gamę kartonów, od standardowych, ekonomicznych, przez eleganckie pudełka fasonowe i ozdobne, aż po sprawdzone w branży e-commerce kartony z automatycznym dnem oraz pudełka specjalnego przeznaczenia. . Z okazji 70-lecia RAJA atrakcyjne ceny – ze szczególnym uwzględnieniem produktów ekologicznych oraz innowacyjnych – będą wprowadzane przez cały rok. Nowa oferta to także duży wybór urządzeń oraz narzędzi niezbędnych w każdym magazynie i w pracy pakowacza, jak również artykuły biurowe oraz te związane z higieną i bezpieczeństwem
Katalog jest do pobrania pod linkiem: https://www.rajapack.pl/catalogues.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Brand&utm_term=raja&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkOqLvJ7fhAMVToZoCR3nPgPhEAAYASACEgJTp_D_BwE&gclsrc=aw.ds&ForceCustomerType=true

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.