Zielona rewolucja w e-commerce dzięki innowacyjnym produktom RAJA

RAJA prezentuje katalog z okazji 70-lecia firmy, a w nim ponad 3000 dostępnych od ręki innowacyjnych opakowań, materiałów do biur, wyposażenia dla firm, oraz pełnej gamy produktów dla branży e-commerce. Najnowsza oferta europejskiego lidera w branży na rynku opakowań jest odpowiedzią na szybko zmieniające się trendy w e-commerce dot. zasad zrównoważonego rozwoju oraz zapotrzebowanie na innowacyjne produkty.
Od samego początku istnienia RAJA, stawiano zarówno na innowacje w dziedzinie użyteczności produktów, jak i tego, aby dystrybuowane przez firmę produkty były ekologiczne. Dziś aż 100% dostawców zobowiązało się do przestrzegania zasad polityki firmy dot. zrównoważonego rozwoju, a 86% produktów wytwarzanych jest w Europie, co oznacza krótsze łańcuchy dostaw. Zdając sobie sprawę z tego, w jak szybkim tempie rozwija się branża e-commerce - będąca głównym odbiorcą produktów RAJA - wprowadzono pięć zasad eko-pakowania: recykling, ponowne użycie, redukcja, zamiana oraz odnowa.
• RECYKLING: z roku na rok RAJA oferuje coraz więcej opakowań nadających się do recyklingu i pomaga klientom w doskonaleniu praktyk ekoodpowiedzialnych.
• PONOWNE UŻYCIE: firma świadomie wprowadza bardziej ekologiczne opakowania, które mogą być wielokrotnie użyte. Przykładem są coraz bardziej popularne w branży e-commerce opakowania zwrotne - pudełka z dodatkowym paskiem klejącym, służącym do ponownego zamknięcia w przypadku chęci dokonania zwrotu przez klienta.
• REDUKCJA: aby maksymalnie dostosować rozmiar opakowania do wysyłanej zawartości firma wprowadziła ponad 550 formatów pudeł kartonowych dopasowanych tak, aby do minimum zredukować puste miejsce, przez to jednocześnie wyeliminować zbędną ilości wypełniaczy. To oznacza także, że koszty są mniejsze.
• ZAMIANA: papierowe zamienniki dla taśm pakowych, folii bąbelkowej, folii stretch to tylko wybrane produkty, dzięki którym można zredukować ślad węglowy do minimum.
• ODNOWA: firma systematycznie wprowadza produkty wytworzone z naturalnych surowców, takich jak papier, drewno lub skrobia kukurydziana
– Nowy, przygotowany specjalnie na 70-lecie firmy, katalog to także praktyczne porady i inspiracje dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę w sektorze e-commerce. Jako lider branży, w przejrzysty sposób pokazaliśmy w nim, w jaki sposób zaoszczędzić na wysyłaniu do klientów swoich produktów, jak dobrać odpowiednie opakowanie, a także jak zredukować uszkodzenia paczek i zoptymalizować procesy logistyczne – mówi Jarosław Kamiński, Prezes polskiego oddziału grupy RAJA.
W przygotowanym w wersji elektronicznej katalogu znajdziemy ponad 300 bestsellerów RAJA w specjalnych obniżonych cenach, w tym szeroką gamę kartonów, od standardowych, ekonomicznych, przez eleganckie pudełka fasonowe i ozdobne, aż po sprawdzone w branży e-commerce kartony z automatycznym dnem oraz pudełka specjalnego przeznaczenia. . Z okazji 70-lecia RAJA atrakcyjne ceny – ze szczególnym uwzględnieniem produktów ekologicznych oraz innowacyjnych – będą wprowadzane przez cały rok. Nowa oferta to także duży wybór urządzeń oraz narzędzi niezbędnych w każdym magazynie i w pracy pakowacza, jak również artykuły biurowe oraz te związane z higieną i bezpieczeństwem
Katalog jest do pobrania pod linkiem: https://www.rajapack.pl/catalogues.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Brand&utm_term=raja&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkOqLvJ7fhAMVToZoCR3nPgPhEAAYASACEgJTp_D_BwE&gclsrc=aw.ds&ForceCustomerType=true

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.