Komunikaty PR

75 lat Herbapolu-Lublin – spotkanie dla mediów i influencerów

2024-06-18  |  12:10
Biuro prasowe

Zaproszeni goście mieli zarówno okazję poznać historię firmy „z herbatą w tle”, jak i dowiedzieć się więcej na temat jej obecnej pozycji na rynku. Dodatkową atrakcją było wspólne gotowanie ze znaną ekspertką kulinarną Darią Ładochą oraz warsztaty DIY.

Inspirowani przez naturę od 75 lat

Spotkanie odbyło się w wyjątkowej scenerii restauracji Belvedere, w warszawskich Łazienkach, które stanowią enklawę natury w centrum stolicy. Firmę Herbapol-Lublin reprezentowali między innymi: Evangelos Evangelou - Prezes Zarządu, Artur Bielak – Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu oraz Anna Sambor – Dyrektor ds. Marketingu.

„Chciałbym, aby Herbapol-Lublin pozostawał synonimem rodzinności, naturalności i najwyższej jakości” – te słowa Jerzego Staraka, właściciela Herbapolu-Lublin S.A., doskonale wyrażają wartości, na których firma opiera swoją działalność już od 75 lat. Ich podkreśleniem są także nagrody Esencja Natury. Od 2009 roku trafiają one do osób, dla których natura jest nieodłącznym elementem życia: stanowi inspirację twórczą, buduje więzi, rozbudza nowe zainteresowania.

Podczas spotkania Anna Sambor, Dyrektor ds. Marketingu, opowiedziała, jakie zmiany zaszły w tym czasie w Herbapolu-Lublin, a także o tym, co – mimo upływu lat – pozostało niezmienne. Historia firmy sięga 1949 roku, kiedy powstała Centrala Zielarska wraz z oddziałem w Warszawie i terenowymi oddziałami w różnych rejonach Polski. Po kolejnych kilku przemianach, w 1996 roku firma przekształciła się ostatecznie w Herbapol-Lublin S.A. Ważnymi wydarzeniami było m.in. przejęcie firmy Bio-Active (obecnie Big-Active) oraz Przetwórni Owoców i Warzyw w Lubawie (obecnie oddział Herbapolu-Lublin, w którym powstają produkty dżemowe). Od 2020 roku do asortymentu firmy wróciły kosmetyki naturalne. Dzięki temu, Herbapol-Lublin połączył świat żywności i kosmetyków, wspierając konsumentów w trosce o holistyczną dbałość o siebie i bliskich.

Herbapol dziś

Przez 75 lat wiele się zmieniło – na przykład logo firmy, jednak charakterystyczna czcionka jest nadal ta sama. Wciąż tak samo mocne zostało także przywiązanie do natury. To ona jest źródłem składników, na bazie których powstają produkty Herbapolu. Firma pozyskuje zioła ze stanu naturalnego, współpracując ze zbieraczami, jak i z celowych upraw zielarskich. Zioła są zbierane w momencie pełnej dojrzałości i w zgodzie z kalendarzem natury. Zarówno plantatorzy, jak i zbieracze, to osoby o ogromnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, niejednokrotnie przekazywanym z pokolenia na pokolenia. Zanim zioła, na bazie których Herbapol-Lublin tworzy swoje herbatki, mogą trafić do ich opakowań, mija aż 9 miesięcy. To czas przeznaczony na wieloetapowe procesy służące zapewnieniu najwyższej jakości i gwarancji bezpieczeństwa.

Jak podkreśliła Anna Sambor, Herbapol-Lublin niezmiennie pozostając blisko natury, jednocześnie zawsze dostosowywał się do zmieniającej się rzeczywistości, wymagań rynku i oczekiwań konsumentów. Dziś w asortymencie znajdują się trzy marki: Herbapol, Big-Active i Zioła Mnicha. Firma jest liderem rynkowym w kluczowych dla siebie kategoriach: syropów, herbatek ziołowych, owocowych, funkcjonalnych i herbat czerwonych. Dodatkowo, w kategorii produktów dżemowych i herbat zielonych jest wiceliderem. Firma wychodzi naprzeciw nowym trendom, oferując innowacyjne produkty, jak cukierki czyszczące język, orzeźwiające napoje herbaLOVE czy też musy owocowe. Dziś aż 98% konsumentów zna markę Herbapol!

Świętując urodziny

Po części oficjalnej spotkania przyszedł czas na wyjątkowe warsztaty. Daria Ładocha, znana ekspertka kulinarna i propagatorka zdrowego odżywiania, przygotowała wspólnie z uczestnikami proste, lecz efektowne dania pełne naturalnych składników: croissanty w trzech pysznych odsłonach, z dodatkiem dżemów Herbapol, a także sałatkę oraz super bowl z dodatkiem musów owocowych Herbapol. Zaproszeni goście mogli także wykonać naturalne peelingi do ciała oraz wyjątkowe herbaty w fiolkach. To była nie tylko chwila przyjemności, ale też inspiracja do codziennego życia w zgodzie z naturą.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian

Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak  wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.