Kampania wizerunkowa na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Herbapol-Lublin już od 75 lat towarzyszy Polakom, dostarczając im produkty tworzone ze składników pochodzących z natury. To właśnie głębokie zakorzenienie w niej jest fundamentem działania firmy. Przywiązanie do przyrody i poszanowanie jej bogactwa, które są niezmiennie wpisane w misję Herbapolu-Lublin, stały się też w naturalny sposób główną ideą programu obchodów jego 75. urodzin.
Jest na nich oparta również rozpoczęta właśnie kampania wizerunkowa. Stworzony na jej potrzeby spot to pełna pozytywnych emocji opowieść o naturze, bliskości z nią i czerpaniu z jej bogactwa. – W Herbapolu-Lublin natura jest dla nas wszystkim: inspiracją do rozwoju, bazą cennych składników, źródłem wspaniałych, pozytywnych emocji – mówi Marzena Walczak, Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – To właśnie na tych szczerych i wyjątkowych uczuciach wobec natury oparliśmy nasz najnowszy spot wizerunkowy. Jesteśmy dumni, że dzięki nam także konsumenci mogą poczuć ten niezwykły związek z naturą – czy to sięgając po aromatyczną, ziołową herbatkę, czy dżem, pełen owoców z polskich sadów, czy też po nasze fitokosmetyki, stworzone na bazie skoncentrowanych ekstraktów roślinnych.
Spot będzie emitowany w głównych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), a także w serwisach VOD (Player, Polsat Go, VOD, YouTube).
Za produkcję spotu odpowiadała agencja AdValue, zaś za zakup mediów Essence Mediacom. Wsparcie PR zapewnia Quality Public Relations.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem
Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.
Ochrona środowiska
KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.
Handel
Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.