Krówka z Wawelu poleca się na każdą okazję!
Odkryj delikatny mleczno-maślany smak wyjątkowej Krówki Mlecznej z Wawelu idealny na każdą letnią okazję. Od lat Krówki z Wawelu produkowane są według tradycyjnej, sprawdzonej receptury, dzięki czemu ich delikatny smak, połączony z idealną kruchością jest niepowtarzalny.
Krówka z Wawelu została stworzona zgodnie z założeniami programu Dobre Składniki - zawiera starannie wyselekcjonowane surowce i składa się tylko z 4 składników, w tym masła i pełnego mleka.
Kultowa Krówka z Wawelu to nie tylko smak, ale również charakterystyczna biało-czarna grafika opakowania w wesołe krowie łaty. Na każdej owijce skrywającej pyszną krówkę znajduje się inne zabawne hasło, które wprawia nas w dobry, letni nastrój.
W ofercie standardowej marki Wawel dostępny jest duży wachlarz opakowań Krówki mlecznej i - drugiego uwielbianego smaku krówki - słony karmel: torebka 250 g, torba 1 kg i forma luzowa na wagę. Szeroki wybór umożliwia zakup ulubionej formy podania krówki, która doskonale sprawdza się zarówno jako słodka przekąska dla siebie, jak i na prezent lub słodki poczęstunek dla gości podczas letnich spotkań i rodzinnych okazji.
Co roku w okresie letnim marka Wawel przygotowuje dla konsumentów limitowane edycje smaków słodyczy. W tym roku na fanów krówek czekają smaki: peanut butter i czekoladowy. Krówki peanut butter to idealna harmonia orzeszków arachidowych z solą z mlecznymi smakiem. Krówka czekoladowa to szlachetny smak czekolady otoczony ponadczasowym smakiem krówki. Limitowane smaki są dostępne w sprzedaży na wagę.
W ramach kampanii marketingowej Krówka Mleczna z Wawelu będzie wspierana w stacjonarnych punktach sprzedaży materiałami POS oraz w kanale digital.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.