Komunikaty PR

Marka Slodkie wspiera pszczoły. Polski producent słodyczy zachęca do siania łąki

2022-05-17  |  13:00
Biuro prasowe

Firma Slodkie, od 25 lat obecna na polskim i zagranicznym rynku słodyczy reklamowych, postanowiła w zupełnie oryginalny sposób włączyć się w świętowanie nadchodzącego Dnia Pszczoły (20 maja). Z tej okazji do każdego złożonego zamówienia dołącza 25 g nasion łąki kwietnej, które pozwolą na zasianie 1 m2 łąki. Firma podkreśla, że siejąc mieszankę roślin miododajnych, zapewniamy pszczołom pokarm, który jest niezbędny do przetrwania wielu gatunków. Akcja potrwa do końca czerwca. 

Pszczoły to wyjątkowe owady, dlatego z okazji ich święta postanowiliśmy aktywnie włączyć się w działania na rzecz poprawy ich dobrostanu. Warto pamiętać, że poza miodem zawdzięczamy im również wiele innych produktów spożywczych, ponieważ to pszczoły zapylają sady i rośliny, z których korzystają zarówno ludzie, jak i zwierzęta – komentuje Anna Garmada, CEO firmy Slodkie.

Pszczelarze alarmują, że pszczoły miodne wymierają w zastraszającym tempie, a bez nich grozi ludzkości klęska głodu. Te niewielkie owady przyczyniają się do produkcji ⅓ żywności na Ziemi, w tym aż 90% wszystkich owoców. Troska o ich przetrwanie i dobrostan staje się coraz częściej tematem wielu kampanii społecznych, które zachęcają do tworzenia pszczołom miejsc do życia. Dlaczego warto siać łąkę kwietną? Ponieważ to kwiaty zapewniają pszczołom pokarm, nektar i pyłek, ten zaś jest niezbędny do tego, by owady mogły zapylać owoce. Bardzo wiele gatunków roślin wymaga zapylania właśnie przez pszczoły, dlatego popularność działań na rzecz tych owadów rośnie.

Coraz więcej firm i organizacji, szczególnie w okolicy maja, promuje akcje ratujące pszczoły. Podobną decyzję podjęło Slodkie, od lat aktywnie wspierające różnego rodzaju inicjatywy prośrodowiskowe. Firma zachęca do tego również swoich klientów. Dołączanie pakietów z nasionami łąki kwietnej do zamówień to kolejna inicjatywa, która ma prowadzić do lepszej przyszłości naszej planety. Od stycznia tego roku we współpracy z Fundacją Las na Zawsze za każde złożone zamówienie firma posadzi metr kwadratowy lasu. W trosce o planetę Slodkie wprowadziło także opakowania z folii biodegradowalnej, papieru pochodzącego z recyklingu, a plastikowe patyczki do lizaków zastąpiło papierowymi. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.