Muffinki made with KITKAT® teraz w Żabce
Nestlé wprowadza słodkości KITKAT® w zupełnie nowym formacie! Od 30 marca w sklepach sieci Żabka dostępne są Muffinki made with KITKAT® stworzone w ramach europejskiej współpracy Nestlé Professional z dostawcą amerykańskich składników piekarniczych – firmą Dawn Food oraz Stoksonem, popularnym polskim producentem wyrobów słodkich.
Nowe muffiny to doświadczenie KITKAT® w każdym kęsie i wyjątkowa, potrójnie czekoladowa przyjemność: autentyczne amerykańskie, czekoladowe ciasto, czekoladowe nadzienie i kruche kawałki wafelka oblanego czekoladą. To idealna słodka przekąska na przerwę w ciągu dnia, świetnie wpisująca się w dobrze znane hasło marki „Czas na przerwę. Czas na KITKAT®”.
„Z przyjemnością informujemy, że wspólnie ze Stoksonem oraz Żabką możemy zaproponować konsumentom nową odsłonę kultowej marki KITKAT®” – komentuje Artur Maciejewski Dyrektor Dywizji NESTLÉ Professional w Polsce, i dodaje: „Widzimy ogromny potencjał we wprowadzeniu tego nowego konceptu do sprzedaży. Oferta przekąsek w sieci Café Żabka cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów – nasza słodka babeczka z pewnością będzie jej ciekawym wzbogaceniem”.
Muffin made with KITKAT® jest unikatową propozycją dostępną w sklepach sieci Żabka w całej Polsce od 30 marca. Nowość – idealnie pasującą do wzięcia na wynos wraz z kawą –można znaleźć na półce ze świeżymi wypiekami.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Edyta Iroko | Tel.: +48 600 204 870 | edyta.iroko@pl.nestle.com | |||
Joanna Szpatowicz | Tel.: +48 600 204 159 | joanna.szpatowicz@pl.nestle.com | |||
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.