NOWOŚĆ od Gerber: Kaszki „Pełnia zbóż” bez dodatku cukru*

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition
ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Do oferty marki Gerber dołączyła nowa linia produktów: 7 kaszek „Pełnia zbóż” bez dodatku cukru* dla niemowląt po 4. i 6. miesiącu oraz małych dzieci. Jest to odpowiedź na poszukiwanie produktów pełnych zbóż, odpowiednich dla niemowląt i małych dzieci. Dzięki nowym kaszkom wybór produktów zbożowych – który często stanowi wyzwanie dla rodziców na początku rozszerzania diety maluszka – będzie prostszy.
Produkty zbożowe to ważny element diety dziecka. Wprowadza się je do jadłospisu maluszka m.in. po to, by pomóc zaspokoić jego rosnące zapotrzebowanie energetyczne i uczyć dziecko nowych smaków. Zboża można podawać pod postacią różnych produktów, jednak niemowlę jako pierwsze zwykle poznaje właśnie kaszki. Wynika to głównie z ich konsystencji, dobrze dopasowanej do potrzeb i możliwości dziecka na etapie rozszerzania diety.
Jaka powinna być kaszka dla maluszka?
- Naturalna, obejmująca także zboża z pełnego przemiału oraz charakteryzująca się „czystym”, prostym składem, który rodzic w pełni rozumie;
- bez dodatku cukru, żeby maluszek mógł poznać naturalny smak zbóż;
- zdrowa, czyli zawierająca ważne składniki odżywcze, wspierające rozwój dziecka;
- ciekawa pod względem składu, np. obejmująca różne rodzaje zbóż, także te rzadziej kojarzone z dietą najmłodszych, jak orkisz czy żyto.
Kaszki Gerber „Pełnia zbóż” to odpowiedź na te potrzeby.
Nowe kaszki Gerber
Linia kaszek Gerber „Pełnia zbóż” to 7 zbożowych propozycji dla niemowląt po 4. i 6. miesiącu oraz małych dzieci. Podobnie jak wszystkie produkty Gerber, spełniają one rygorystyczne wymagania żywności dla niemowląt i małych dzieci, które potwierdza ikona wieku podawania na każdej etykiecie.
Nowe kaszki „Pełna zbóż” są:
- pełne zbóż - zawierają nawet do 8 różnorodnych ziaren tak, by maluszek mógł w pełni korzystać z dostępnego bogactwa zbóż. Co ważne, zboża te, zanim trafią do produktów, muszą pozytywnie przejść nawet ponad 100 testów jakości;
- pełne smaku - nie zawierają dodatku cukru*, więc smak zawdzięczają naturze: zbożom, mleku i owocom;
- pełne wartości odżywczych – zawarte w kaszkach zboża dostarczają węglowodanów, a witamina B1** pomaga uwalniać z nich energię niezbędną do poznawania świata. Kaszki wzbogacone zostały również m.in. w żelazo, ważne dla rozwoju poznawczego.
- pełne ziarna*** – tworząc linię „Pełnia zbóż” wykorzystano m.in. pełnoziarnisty owies. Oznacza to, że maluszek może korzystać ze składników zawartych w całym ziarnie, także w bogatej w składniki mineralne łusce.
W skład nowej linii wchodzą zarówno produkty bezglutenowe jak i glutenowe, odpowiednie do przygotowania na mleku modyfikowanym lub na wodzie:
- Kaszka „Manna” z mlekiem na początek rozszerzania diety;
- „Owsianka” z mlekiem, czyli kaszka mleczna owsiano-pszenno-żytnia;
- Kaszka ze śliwką, owsiano-pszenna, która urozmaici dietę dziecka o suszone owoce w wersji odpowiedniej dla maluszka;
- Kaszka 5 zbóż z lipą, jako propozycja na zdrową kolację;
- Kaszka 8 zbóż, zawierająca m.in. proso, z którego otrzymuje się kaszę jaglaną;
- Kaszka 8 zbóż z bananem, łącząca różnorodność zbóż z owocami;
- Kaszka kukurydziano-ryżowa, bez glutenu.
*zawierają naturalnie występujące cukry pochodzące ze składników, głównie zbóż i mleka
**zawartość zgodnie z przepisami prawa
***dotyczy kaszek zawierających w składzie owies
Ważna informacja
W okresie pierwszych 6 miesięcy życia dziecka zalecane jest wyłączne karmienie piersią. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat i dłużej. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną.
O Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci.
W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.