Komunikaty PR

Nowość od Helcom Premium. Owoce z dodatkiem wina.

2022-05-23  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Nowość dla wytrawnych smakoszy od marki Helcom Premium. To owocowe pasty z dodatkiem białego lub czerwonego wina, które dodadzą wyjątkowego smaku i aromatu zarówno deserom, jak i wytrawnym przekąskom.

 

Nowa linia produktów Helcom Premium

W katalogu produktów Helcom Premium nie brakuje odważnych i zarazem starannie przemyślanych połączeń smakowych. Tym razem marka postawiła na owocowy rarytas z dodatkiem wina, który świetnie komponuje się na przykład z różnymi gatunkami serów. 

W ofercie dostępne są cztery wyjątkowe wersje smakowe:

  • Figa z dodatkiem białego wina
  • Wiśnia z dodatkiem wina czerwonego
  • Truskawka z dodatkiem białego wina
  • Śliwka z dodatkiem wina czerwonego

 

Owoce z dodatkiem wina

Sztuka łączenia smaków, to sekret wyjątkowej kuchni. W przypadku nowych produktów owocową kompozycję uzupełnia dodatek w postaci białego lub czerwonego wina. Jak serwować nowe pasty owocowe?

Słodka figa z dodatkiem białego wina doskonale uświetni smakiem każdą deskę serów. Szlachetne połączenie wiśni i czerwonego wina doda wyjątkowości na przykład daniom mięsnym. Natomiast zarazem soczysta i lekka w smaku truskawka z dodatkiem białego wina dobrze pasuje do różnego rodzaju deserów. Ostatnia propozycja łączy w sobie klasyczny smak śliwki w oryginalnym zestawieniu z czerwonym winem. To połączenie sprawdzi się między innymi w wielu wytrawnych przekąskach.

Wyrafinowane połączenie wina oraz owoców, jakie serwuje nowa linia produktów marki Helcom Premium to propozycja nawet dla wybrednych smakoszy, odkrywców smaków i tych, którzy w kuchni cenią najwyższą jakość produktu. 

 

Helcom Premium — o marce

Marka Helcom Premium powstała z myślą o najbardziej wymagających klientach, a także wszystkich tych, którzy w kuchni szukają nowych smaków i połączeń pozytywnie zaskakujących podniebienie. W ofercie marki oprócz nowej serii produktów znaleźć można między innymi pasty rybne z wyjątkowymi dodatkami np. pasta pstrąg z zielonym groszkiem, a także najwyższej jakości oliwki grillowane nadziewane np. czosnkiem, czy czerwoną papryką. 

 

Właścicielem marki Helcom Premium jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku.

 

---

Kontakt:

GREEK TRADE sp. z o.o.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.