Pepsi nadal zaskakuje w kampanii rebrandingowej Thirsty for more!
Pepsi ma nową identyfikację wizualną i hasło - Thirsty for more! Mini vintage muzeum w przejściu podziemnym, gigantyczna puszka pod Pałacem Kultury, reklamowy billboard zamieniony w basen z piłeczkami podróżujący po Polsce - to tylko część konceptu kreatywnego, za który wraz ze strategią, obsługą social media, OOH oraz współpracami influencerskimi odpowiada Feeders Agency.
Nowa, ogólnopolska kampania rebrandingowa Pepsi wystartowała w kwietniu i trwać będzie, pokazując swoje kolejne odsłony, do końca sierpnia. W wyniku zeszłorocznego przetargu, jej strategię, koncepcję kreatywną i realizację powierzono Feeders Agency.
W kampanii promującej nową identyfikacją wizualną Pepsi i hasło Thirsty for more! Feedersi postawili na doświadczenie, radość i zabawę. A zabawa zaczęła się w kwietniu od mini vintage muzeum z puszkami Pepsi w głównym przejściu podziemnym w centrum Warszawy. 21 maja pod Pałacem Kultury stanęła z kolei gigantyczna puszka Pepsi, startując ze swoją letnią drogą po Polsce, którą zakończy 1 września w Warszawie. Także w maju, tym razem w Łodzi, trasę po kraju rozpoczął basen pełen kulek, który swoją podróż sfinalizuje 25 sierpnia na BSM Festival w Warszawie.
- W Feeders Agency „wyznajemy” scroll stopping advertising. Patrzymy oczami konsumenta, którego może nie zatrzymać informacja, że Pepsi zmienia logo i identyfikację wizualną. Dlatego w realizacji kampanii na rynku polskim postawiliśmy na kilka niestandardowych rozwiązań, które zatrzymują konsumentów i przekazują nasz wyjątkowy news w formie rozrywki. Zaczęliśmy od galerii kultowych puszek pepsi, aby pokazać jak marka zmieniała się przez lata. To zatrzymało wiele osób w biegu do pracy na warszawskiej „patelni”. Następnie postawiliśmy gigantyczna puszkę pod pałacem kultury, z która można było wejść w interakcje i zobaczyć nową identyfikację wizualną z bliska. W czasie kiedy piszę ten tekst - nasz nietypowy billboard w którym można pływać, wędruje od miasta do miasta. Cieszymy się, że możemy pracować z klientami, którzy razem z nami przekazują konsumentom newsy w taki sposób. To dopiero początek Thirsty for more! - powiedział Paweł Szlęk, Deputy Creative Director Feeders Agency.
Mini vintage muzeum, gigant puszka i billboard w formie basenu z piłeczkami to nie koniec atrakcji - wkrótce kolejne aktywacje i instalacje pod hasłem Thirsty for More!
Feeders Agency odpowiada w kampanii rebrandingowej Pepsi za strategię, koncepcję kreatywną, obsługę social media, OOH oraz współprace influencerskie. Za media odpowiedzialna jest agencja Zenith Polska, a działania PR - Flywheel Public Relations.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.