Pepsi nadal zaskakuje w kampanii rebrandingowej Thirsty for more!
Pepsi ma nową identyfikację wizualną i hasło - Thirsty for more! Mini vintage muzeum w przejściu podziemnym, gigantyczna puszka pod Pałacem Kultury, reklamowy billboard zamieniony w basen z piłeczkami podróżujący po Polsce - to tylko część konceptu kreatywnego, za który wraz ze strategią, obsługą social media, OOH oraz współpracami influencerskimi odpowiada Feeders Agency.
Nowa, ogólnopolska kampania rebrandingowa Pepsi wystartowała w kwietniu i trwać będzie, pokazując swoje kolejne odsłony, do końca sierpnia. W wyniku zeszłorocznego przetargu, jej strategię, koncepcję kreatywną i realizację powierzono Feeders Agency.
W kampanii promującej nową identyfikacją wizualną Pepsi i hasło Thirsty for more! Feedersi postawili na doświadczenie, radość i zabawę. A zabawa zaczęła się w kwietniu od mini vintage muzeum z puszkami Pepsi w głównym przejściu podziemnym w centrum Warszawy. 21 maja pod Pałacem Kultury stanęła z kolei gigantyczna puszka Pepsi, startując ze swoją letnią drogą po Polsce, którą zakończy 1 września w Warszawie. Także w maju, tym razem w Łodzi, trasę po kraju rozpoczął basen pełen kulek, który swoją podróż sfinalizuje 25 sierpnia na BSM Festival w Warszawie.
- W Feeders Agency „wyznajemy” scroll stopping advertising. Patrzymy oczami konsumenta, którego może nie zatrzymać informacja, że Pepsi zmienia logo i identyfikację wizualną. Dlatego w realizacji kampanii na rynku polskim postawiliśmy na kilka niestandardowych rozwiązań, które zatrzymują konsumentów i przekazują nasz wyjątkowy news w formie rozrywki. Zaczęliśmy od galerii kultowych puszek pepsi, aby pokazać jak marka zmieniała się przez lata. To zatrzymało wiele osób w biegu do pracy na warszawskiej „patelni”. Następnie postawiliśmy gigantyczna puszkę pod pałacem kultury, z która można było wejść w interakcje i zobaczyć nową identyfikację wizualną z bliska. W czasie kiedy piszę ten tekst - nasz nietypowy billboard w którym można pływać, wędruje od miasta do miasta. Cieszymy się, że możemy pracować z klientami, którzy razem z nami przekazują konsumentom newsy w taki sposób. To dopiero początek Thirsty for more! - powiedział Paweł Szlęk, Deputy Creative Director Feeders Agency.
Mini vintage muzeum, gigant puszka i billboard w formie basenu z piłeczkami to nie koniec atrakcji - wkrótce kolejne aktywacje i instalacje pod hasłem Thirsty for More!
Feeders Agency odpowiada w kampanii rebrandingowej Pepsi za strategię, koncepcję kreatywną, obsługę social media, OOH oraz współprace influencerskie. Za media odpowiedzialna jest agencja Zenith Polska, a działania PR - Flywheel Public Relations.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.