Pepsi nadal zaskakuje w kampanii rebrandingowej Thirsty for more!
Pepsi ma nową identyfikację wizualną i hasło - Thirsty for more! Mini vintage muzeum w przejściu podziemnym, gigantyczna puszka pod Pałacem Kultury, reklamowy billboard zamieniony w basen z piłeczkami podróżujący po Polsce - to tylko część konceptu kreatywnego, za który wraz ze strategią, obsługą social media, OOH oraz współpracami influencerskimi odpowiada Feeders Agency.
Nowa, ogólnopolska kampania rebrandingowa Pepsi wystartowała w kwietniu i trwać będzie, pokazując swoje kolejne odsłony, do końca sierpnia. W wyniku zeszłorocznego przetargu, jej strategię, koncepcję kreatywną i realizację powierzono Feeders Agency.
W kampanii promującej nową identyfikacją wizualną Pepsi i hasło Thirsty for more! Feedersi postawili na doświadczenie, radość i zabawę. A zabawa zaczęła się w kwietniu od mini vintage muzeum z puszkami Pepsi w głównym przejściu podziemnym w centrum Warszawy. 21 maja pod Pałacem Kultury stanęła z kolei gigantyczna puszka Pepsi, startując ze swoją letnią drogą po Polsce, którą zakończy 1 września w Warszawie. Także w maju, tym razem w Łodzi, trasę po kraju rozpoczął basen pełen kulek, który swoją podróż sfinalizuje 25 sierpnia na BSM Festival w Warszawie.
- W Feeders Agency „wyznajemy” scroll stopping advertising. Patrzymy oczami konsumenta, którego może nie zatrzymać informacja, że Pepsi zmienia logo i identyfikację wizualną. Dlatego w realizacji kampanii na rynku polskim postawiliśmy na kilka niestandardowych rozwiązań, które zatrzymują konsumentów i przekazują nasz wyjątkowy news w formie rozrywki. Zaczęliśmy od galerii kultowych puszek pepsi, aby pokazać jak marka zmieniała się przez lata. To zatrzymało wiele osób w biegu do pracy na warszawskiej „patelni”. Następnie postawiliśmy gigantyczna puszkę pod pałacem kultury, z która można było wejść w interakcje i zobaczyć nową identyfikację wizualną z bliska. W czasie kiedy piszę ten tekst - nasz nietypowy billboard w którym można pływać, wędruje od miasta do miasta. Cieszymy się, że możemy pracować z klientami, którzy razem z nami przekazują konsumentom newsy w taki sposób. To dopiero początek Thirsty for more! - powiedział Paweł Szlęk, Deputy Creative Director Feeders Agency.
Mini vintage muzeum, gigant puszka i billboard w formie basenu z piłeczkami to nie koniec atrakcji - wkrótce kolejne aktywacje i instalacje pod hasłem Thirsty for More!
Feeders Agency odpowiada w kampanii rebrandingowej Pepsi za strategię, koncepcję kreatywną, obsługę social media, OOH oraz współprace influencerskie. Za media odpowiedzialna jest agencja Zenith Polska, a działania PR - Flywheel Public Relations.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.