Ponad 6 ton produktów mięsnych Tarczyński S.A. trafi do szpitali zakaźnych
Firma Tarczyński S.A. rozpoczęła przekazywanie swoich produktów do wszystkich 19 szpitali zakaźnych na terenie całej Polski. Dodatkowo wyroby marki trafią też do placówek charytatywnych we Wrocławiu.
– W tak trudnym okresie dla nas wszystkich zdajemy sobie sprawę, jak wielkim poświęceniem jest praca całego personelu medycznego. Dziś różnorodne branże jednoczą się, aby wspomóc tych, którzy stoją na pierwszej linii frontu w walce z epidemią. Chcemy również przyłączyć się do tych działań i pomóc tym, którzy pracują dla dobra nas wszystkich oraz tym, którzy potrzebują wsparcia w trudnej codzienności – tłumaczy Jacek Tarczyński, Prezes Zarządu Firmy Tarczyński S.A..
Wśród placówek, które otrzymają wsparcie od firmy Tarczyński, znajdują się szpitale przekształcone na zakaźne: między innymi we Wrocławiu, Grudziądzu, Poznaniu, Starachowicach, Białymstoku czy Szczecinie. Pierwsze dostawy do szpitali są już realizowane. Kolejne będą przekazywane według potrzeb konkretnych placówek.
Oprócz tego firma zdecydowała się wesprzeć charytatywnie Bank Żywności we Wrocławiu oraz Dom Brata Alberta we Wrocławiu, przekazując kabanosy i inne produkty dla osób starszych i potrzebujących.
– Nasze zakłady produkcyjne działają nieprzerwanie. Regularnie dostarczamy produkty do sklepów, a akcja, którą organizujemy, ma być wyrazem solidarności z lekarzami, pielęgniarkami i ratownikami, którzy szczególnie w obecnej sytuacji, z tak ogromnym wysiłkiem wypełniają swoje obowiązki. Jednocześnie chcę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, żeby dbać o bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników. W tym celu wprowadziliśmy szereg środków prewencyjnych i procedur, które przestrzegane na każdym szczeblu firmy – podsumowuje Jacek Tarczyński.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.