Ponad 6 ton produktów mięsnych Tarczyński S.A. trafi do szpitali zakaźnych
Firma Tarczyński S.A. rozpoczęła przekazywanie swoich produktów do wszystkich 19 szpitali zakaźnych na terenie całej Polski. Dodatkowo wyroby marki trafią też do placówek charytatywnych we Wrocławiu.
– W tak trudnym okresie dla nas wszystkich zdajemy sobie sprawę, jak wielkim poświęceniem jest praca całego personelu medycznego. Dziś różnorodne branże jednoczą się, aby wspomóc tych, którzy stoją na pierwszej linii frontu w walce z epidemią. Chcemy również przyłączyć się do tych działań i pomóc tym, którzy pracują dla dobra nas wszystkich oraz tym, którzy potrzebują wsparcia w trudnej codzienności – tłumaczy Jacek Tarczyński, Prezes Zarządu Firmy Tarczyński S.A..
Wśród placówek, które otrzymają wsparcie od firmy Tarczyński, znajdują się szpitale przekształcone na zakaźne: między innymi we Wrocławiu, Grudziądzu, Poznaniu, Starachowicach, Białymstoku czy Szczecinie. Pierwsze dostawy do szpitali są już realizowane. Kolejne będą przekazywane według potrzeb konkretnych placówek.
Oprócz tego firma zdecydowała się wesprzeć charytatywnie Bank Żywności we Wrocławiu oraz Dom Brata Alberta we Wrocławiu, przekazując kabanosy i inne produkty dla osób starszych i potrzebujących.
– Nasze zakłady produkcyjne działają nieprzerwanie. Regularnie dostarczamy produkty do sklepów, a akcja, którą organizujemy, ma być wyrazem solidarności z lekarzami, pielęgniarkami i ratownikami, którzy szczególnie w obecnej sytuacji, z tak ogromnym wysiłkiem wypełniają swoje obowiązki. Jednocześnie chcę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, żeby dbać o bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników. W tym celu wprowadziliśmy szereg środków prewencyjnych i procedur, które przestrzegane na każdym szczeblu firmy – podsumowuje Jacek Tarczyński.
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.