#przytulTYGRYSKA – konkurs konsumencki dla całej rodziny
Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów wielki konkurs #przytulTygryska. Zadaniem uczestników jest przygotowanie wesołego zdjęcia w aplikacji Tygryski z naklejką Tygryska. Co tydzień jury konkursu wskazuje 51 laureatów nagród – jedna osoba otrzymuje olbrzymiego tygryskowego pluszaka, a 50 osób tygryskowe maskotki. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe. Przewidziano aktywności w mediach i social mediach oraz szereg działań POS.
– Gdy tworzyliśmy aplikację Tygryski, naszym celem była pomoc w budowaniu więzi między rodzicami a dzieckiem. W aplikacji można znaleźć wiele pomysłów na wspólne działania do it yourself, bajki do przeczytania, a także wysłuchania czy obejrzenia wspólnie z dzieckiem. Naszym celem nie jest zachęcanie dzieci do używania telefonu. Proponujemy rozwiązania, które wymagają aktywności offline, a aplikacja jest mapą, pokazującą jak dobrze się bawić całą rodziną, a jednocześnie uczyć się i rozwijać. Konkurs #przytulTygryska jest do tego doskonałą okazją – mówi Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną realizowane są działania dla marki Tygryski.
Aplikacja z misją
Aplikację Tygryski, która łączy zabawę z nauką, można bezpłatnie pobrać na smartfona za pośrednictwem Google Play (system Android) oraz App Store (system iOS). Dzięki informacjom w niej udostępnianym dzieci już od najmłodszych lat mają szansę poznać wiele istotnych faktów o świecie, m.in. jak dbać o naszą planetę. Aplikacja jest odpowiednia dla całej rodziny.
Edukacyjne bajki, na specjalne zaproszenie twórców aplikacji, napisała m.in. aktorka Andżelika Piechowiak. Bajki są dostępne w różnych formatach – można je dziecku przeczytać, ale można też udostępnić malcowi bajkę (dźwięk i obraz), przeczytaną przez Andżelikę. Spędzanie czasu z pociechą umilą także wspólne gry pamięciowe i edukacyjne, które dostępne są w zakładce „Gry”. W aplikacji Tygryski można znaleźć również pomysły na wspólne, kreatywne spędzanie czasu z dzieckiem – „zrób to sam”. Warto zauważyć, że inspiracje zostały przygotowane w duchu ekologii, np. jak przygotować latawiec z opakowań po Tygryskach.
#przytulTygryska
Aplikacja umożliwia także robienie zdjęć, które następnie można ozdobić dedykowanymi naklejkami z postacią Tygryska. Właśnie z tą funkcją związany jest konkurs #przytulTygryska. Zadaniem użytkowników jest wykonanie wesołego zdjęcia w aplikacji i ozdobienie go naklejką. Następnie należy opublikować zdjęcie na swoim profilu w serwisach Instagram lub Facebook z hasztagiem #przytulTygryska oraz oznaczyć profil @naszetygryski. Spośród wszystkich zgłoszonych prac, jury wybierze najlepsze zdjęcia.
Nagrody są rozdawane w systemie tygodniowym. Na uczestników konkursu co tydzień czeka jeden olbrzymi Tygryskowy pluszak oraz 50 tygryskowych maskotek. Konkurs trwa do 5 grudnia 2021 roku.
Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach, a także szereg aktywności na Instagramie i Facebooku. Konkurs promowany jest również za pomocą działań z zakresu public relations oraz influencer marketingu.
Komunikacja prowadzona jest również na opakowaniach produktu. Przygotowano specjalną oprawę graficzną do niektórych wariantów chrupek. Na opakowaniach znajdują się informacje o konkursie oraz specjalne kody QR umożliwiające pobranie aplikacji w App Store oraz Google Play.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne na stronie: http:/tygryski.pl/.
www.tygryski.pl
www.facebook.com/Tygryski/
www.instagram.com/naszetygryski/
Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki
SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"
Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.