Komunikaty PR

#przytulTYGRYSKA – konkurs konsumencki dla całej rodziny

2021-11-16  |  14:00

Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów wielki konkurs #przytulTygryska. Zadaniem uczestników jest przygotowanie wesołego zdjęcia w aplikacji Tygryski z naklejką Tygryska. Co tydzień jury konkursu wskazuje 51 laureatów nagród – jedna osoba otrzymuje olbrzymiego tygryskowego pluszaka, a 50 osób tygryskowe maskotki. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe. Przewidziano aktywności w mediach i social mediach oraz szereg działań POS.

– Gdy tworzyliśmy aplikację Tygryski, naszym celem była pomoc w budowaniu więzi między rodzicami a dzieckiem. W aplikacji można znaleźć wiele pomysłów na wspólne działania do it yourself, bajki do przeczytania, a także wysłuchania czy obejrzenia wspólnie z dzieckiem. Naszym celem nie jest zachęcanie dzieci do używania telefonu. Proponujemy rozwiązania, które wymagają aktywności offline, a aplikacja jest mapą, pokazującą jak dobrze się bawić całą rodziną, a jednocześnie uczyć się i rozwijać. Konkurs #przytulTygryska jest do tego doskonałą okazją – mówi Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną realizowane są działania dla marki Tygryski.  

Aplikacja z misją

Aplikację Tygryski, która łączy zabawę z nauką, można bezpłatnie pobrać na smartfona za pośrednictwem Google Play (system Android) oraz App Store (system iOS).  Dzięki informacjom w niej udostępnianym dzieci już od najmłodszych lat mają szansę poznać wiele istotnych faktów o świecie, m.in. jak dbać o naszą planetę. Aplikacja jest odpowiednia dla całej rodziny.

Edukacyjne bajki, na specjalne zaproszenie twórców aplikacji, napisała m.in. aktorka Andżelika Piechowiak. Bajki są dostępne w różnych formatach – można je dziecku przeczytać, ale można też udostępnić malcowi bajkę (dźwięk i obraz), przeczytaną przez Andżelikę. Spędzanie czasu z pociechą umilą także wspólne gry pamięciowe i edukacyjne, które dostępne są w zakładce „Gry”. W aplikacji Tygryski można znaleźć również pomysły na wspólne, kreatywne spędzanie czasu z dzieckiem – „zrób to sam”. Warto zauważyć, że inspiracje zostały przygotowane w duchu ekologii, np. jak przygotować latawiec z opakowań po Tygryskach.

#przytulTygryska

Aplikacja umożliwia także robienie zdjęć, które następnie można ozdobić dedykowanymi naklejkami z postacią Tygryska.  Właśnie z tą funkcją związany jest konkurs #przytulTygryska. Zadaniem użytkowników jest wykonanie wesołego zdjęcia w aplikacji i ozdobienie go naklejką. Następnie należy opublikować zdjęcie na swoim profilu w serwisach Instagram lub Facebook z hasztagiem #przytulTygryska oraz oznaczyć profil @naszetygryski. Spośród wszystkich zgłoszonych prac, jury wybierze najlepsze zdjęcia.

Nagrody są rozdawane w systemie tygodniowym. Na uczestników konkursu co tydzień czeka jeden olbrzymi Tygryskowy pluszak oraz 50 tygryskowych maskotek.  Konkurs trwa do 5 grudnia 2021 roku.

Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach, a także szereg aktywności na Instagramie i Facebooku. Konkurs promowany jest również za pomocą działań z zakresu public relations oraz influencer marketingu.

Komunikacja prowadzona jest również na opakowaniach produktu. Przygotowano specjalną oprawę graficzną do niektórych wariantów chrupek. Na opakowaniach znajdują się informacje o konkursie oraz specjalne kody QR umożliwiające pobranie aplikacji w App Store oraz Google Play.  

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne na stronie: http:/tygryski.pl/.

www.tygryski.pl

 www.facebook.com/Tygryski/

 www.instagram.com/naszetygryski/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle Biuro prasowe
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.