Komunikaty PR

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

2024-12-15  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad pół miliona darczyńców z całego kraju i inicjuje wyjątkową akcję skierowaną do swoich konsumentów. Dzięki inicjatywie każdy może przyczynić się do budowy Wirtualnego Serca Pomocy.

Wolontariusze Szlachetnej Paczki już od września odwiedzają rodziny w trudnej sytuacji życiowej, publikując na stronie szlachetnapaczka.pl niemal 17 tysięcy historii.  W 2023 roku, dzięki ogromnemu wsparciu darczyńców, zebrano ponad 73 mln zł dla potrzebujących, co stanowi część imponującej sumy prawie 639 mln zł zgromadzonej przez 23 lata działalności programu społecznego[1].

Razem dla Szlachetnej Paczki po raz czwarty

Pudliszki po raz kolejny podejmują współpracę ze Szlachetną Paczką, aby wspólnie działać charytatywnie. Na przestrzeni czterech ostatnich lat marka wsparła organizację kwotą 700 tys. złotych. W tym roku oprócz przekazania 200 tys. złotych najważniejszą inicjatywę w tegorocznej edycji stanowi budowa Wirtualnego Serca Pomocy, w trakcie której docenione i nagrodzone zostaną najbardziej zaangażowane osoby. Uczestnicy akcji po zeskanowaniu kodu QR z opakowania produktów marki mogą zarejestrować paragon na stronie Smak Pomagania, dzięki temu przyczyniają się do wspólnej budowy serca online.

– Partnerstwo z marką Pudliszki to dla nas nie tylko wsparcie finansowe, ale też wspólne działanie na rzecz budowania solidarności i empatii w naszym społeczeństwie. Dzięki takim inicjatywom możemy nieść realną pomoc najbardziej potrzebującym osobom. Gdy jedna firma angażuje się w takie działania, to tworzy efekt kuli śnieżnej, inspirując kolejnych darczyńców. W ten sposób biznes napędza pozytywne zmiany, pokazując, że wspólne zaangażowanie może przynieść realne korzyści dla całej społeczności – mówi Magda Gronert, dyrektorka działu współpracy i rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, realizującym Szlachetną Paczkę.

Pudliszki, znana marka Kraft Heinz z wieloletnimi tradycjami, zobowiązują się również do przekazania 200 tys. zł na rzecz Szlachetnej Paczki, jednej z najbardziej rozpoznawalnych akcji charytatywnych w Polsce. To wsparcie pozwala organizacji nie tylko kontynuować swoją działalność, ale także docierać do kolejnych potrzebujących.

– Liderzy rynku są odpowiedzialni za robienie tego, co właściwie – nie tylko dążenia do zysków, ale też przyczyniania się do tworzenia lepszej rzeczywistości dla mniej uprzywilejowanych, co właśnie robi Szlachetna Paczka. Jednocześnie to nie tylko wsparcie finansowe, ale także inspiracja dla naszych pracowników oraz konsumentów do empatii i współpracy, żeby razem stworzyć coś wartościowego. Jako lider branży spożywczej działamy globalnie na rzecz walki z ubóstwem i do 2025 roku dostarczymy 1,5 mld posiłków dla potrzebujących – mówi Adam Imielski, dyrektor generalny członek zarządu Kraft Heinz Polska.

Poza budowaniem wirtualnego serca z pikseli i wsparciem finansowym, pracownicy Kraft Heinz spotkają się 12 grudnia na wspólne przygotowywanie paczek, które trafią do dwóch potrzebujących rodzin.

Pudliszki nagradzają konsumentów

Akcja obejmuje wszystkie produkty Pudliszek dostępne w sklepach w całej Polsce. Oznacza to, że każdy konsument, niezależnie od miejsca zamieszkania, może stać się częścią tej wyjątkowej inicjatywy. Dwustu najbardziej zaangażowanych uczestników otrzyma specjalne zestawy zawierające produkty marki Pudliszki oraz świąteczne skarpetki.

 


[1] https://www.szlachetnapaczka.pl/wyniki/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Polacy dbają o chorego psa, jak o członka rodziny, dostrzegają rolę żywienia w procesie leczenia, a co trzeci z nich chce dni wolnych z tytułu opieki nad swoim pupilem – wynika z badania VET EXPERT Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:15

Polacy dbają o chorego psa, jak o członka rodziny, dostrzegają rolę żywienia w procesie leczenia, a co trzeci z nich chce dni wolnych z tytułu opieki nad swoim pupilem – wynika z badania VET EXPERT

Choroba psa to dla wielu Polaków nie tylko wyzwanie logistyczne, ale przede wszystkim ogromne obciążenie emocjonalne. Badanie zrealizowane na zlecenie marki VET EXPERT
Problemy społeczne Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.