Komunikaty PR

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

2024-12-15  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad pół miliona darczyńców z całego kraju i inicjuje wyjątkową akcję skierowaną do swoich konsumentów. Dzięki inicjatywie każdy może przyczynić się do budowy Wirtualnego Serca Pomocy.

Wolontariusze Szlachetnej Paczki już od września odwiedzają rodziny w trudnej sytuacji życiowej, publikując na stronie szlachetnapaczka.pl niemal 17 tysięcy historii.  W 2023 roku, dzięki ogromnemu wsparciu darczyńców, zebrano ponad 73 mln zł dla potrzebujących, co stanowi część imponującej sumy prawie 639 mln zł zgromadzonej przez 23 lata działalności programu społecznego[1].

Razem dla Szlachetnej Paczki po raz czwarty

Pudliszki po raz kolejny podejmują współpracę ze Szlachetną Paczką, aby wspólnie działać charytatywnie. Na przestrzeni czterech ostatnich lat marka wsparła organizację kwotą 700 tys. złotych. W tym roku oprócz przekazania 200 tys. złotych najważniejszą inicjatywę w tegorocznej edycji stanowi budowa Wirtualnego Serca Pomocy, w trakcie której docenione i nagrodzone zostaną najbardziej zaangażowane osoby. Uczestnicy akcji po zeskanowaniu kodu QR z opakowania produktów marki mogą zarejestrować paragon na stronie Smak Pomagania, dzięki temu przyczyniają się do wspólnej budowy serca online.

– Partnerstwo z marką Pudliszki to dla nas nie tylko wsparcie finansowe, ale też wspólne działanie na rzecz budowania solidarności i empatii w naszym społeczeństwie. Dzięki takim inicjatywom możemy nieść realną pomoc najbardziej potrzebującym osobom. Gdy jedna firma angażuje się w takie działania, to tworzy efekt kuli śnieżnej, inspirując kolejnych darczyńców. W ten sposób biznes napędza pozytywne zmiany, pokazując, że wspólne zaangażowanie może przynieść realne korzyści dla całej społeczności – mówi Magda Gronert, dyrektorka działu współpracy i rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, realizującym Szlachetną Paczkę.

Pudliszki, znana marka Kraft Heinz z wieloletnimi tradycjami, zobowiązują się również do przekazania 200 tys. zł na rzecz Szlachetnej Paczki, jednej z najbardziej rozpoznawalnych akcji charytatywnych w Polsce. To wsparcie pozwala organizacji nie tylko kontynuować swoją działalność, ale także docierać do kolejnych potrzebujących.

– Liderzy rynku są odpowiedzialni za robienie tego, co właściwie – nie tylko dążenia do zysków, ale też przyczyniania się do tworzenia lepszej rzeczywistości dla mniej uprzywilejowanych, co właśnie robi Szlachetna Paczka. Jednocześnie to nie tylko wsparcie finansowe, ale także inspiracja dla naszych pracowników oraz konsumentów do empatii i współpracy, żeby razem stworzyć coś wartościowego. Jako lider branży spożywczej działamy globalnie na rzecz walki z ubóstwem i do 2025 roku dostarczymy 1,5 mld posiłków dla potrzebujących – mówi Adam Imielski, dyrektor generalny członek zarządu Kraft Heinz Polska.

Poza budowaniem wirtualnego serca z pikseli i wsparciem finansowym, pracownicy Kraft Heinz spotkają się 12 grudnia na wspólne przygotowywanie paczek, które trafią do dwóch potrzebujących rodzin.

Pudliszki nagradzają konsumentów

Akcja obejmuje wszystkie produkty Pudliszek dostępne w sklepach w całej Polsce. Oznacza to, że każdy konsument, niezależnie od miejsca zamieszkania, może stać się częścią tej wyjątkowej inicjatywy. Dwustu najbardziej zaangażowanych uczestników otrzyma specjalne zestawy zawierające produkty marki Pudliszki oraz świąteczne skarpetki.

 


[1] https://www.szlachetnapaczka.pl/wyniki/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu Biuro prasowe
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.