Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad pół miliona darczyńców z całego kraju i inicjuje wyjątkową akcję skierowaną do swoich konsumentów. Dzięki inicjatywie każdy może przyczynić się do budowy Wirtualnego Serca Pomocy.
Wolontariusze Szlachetnej Paczki już od września odwiedzają rodziny w trudnej sytuacji życiowej, publikując na stronie szlachetnapaczka.pl niemal 17 tysięcy historii. W 2023 roku, dzięki ogromnemu wsparciu darczyńców, zebrano ponad 73 mln zł dla potrzebujących, co stanowi część imponującej sumy prawie 639 mln zł zgromadzonej przez 23 lata działalności programu społecznego[1].
Razem dla Szlachetnej Paczki po raz czwarty
Pudliszki po raz kolejny podejmują współpracę ze Szlachetną Paczką, aby wspólnie działać charytatywnie. Na przestrzeni czterech ostatnich lat marka wsparła organizację kwotą 700 tys. złotych. W tym roku oprócz przekazania 200 tys. złotych najważniejszą inicjatywę w tegorocznej edycji stanowi budowa Wirtualnego Serca Pomocy, w trakcie której docenione i nagrodzone zostaną najbardziej zaangażowane osoby. Uczestnicy akcji po zeskanowaniu kodu QR z opakowania produktów marki mogą zarejestrować paragon na stronie Smak Pomagania, dzięki temu przyczyniają się do wspólnej budowy serca online.
– Partnerstwo z marką Pudliszki to dla nas nie tylko wsparcie finansowe, ale też wspólne działanie na rzecz budowania solidarności i empatii w naszym społeczeństwie. Dzięki takim inicjatywom możemy nieść realną pomoc najbardziej potrzebującym osobom. Gdy jedna firma angażuje się w takie działania, to tworzy efekt kuli śnieżnej, inspirując kolejnych darczyńców. W ten sposób biznes napędza pozytywne zmiany, pokazując, że wspólne zaangażowanie może przynieść realne korzyści dla całej społeczności – mówi Magda Gronert, dyrektorka działu współpracy i rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, realizującym Szlachetną Paczkę.
Pudliszki, znana marka Kraft Heinz z wieloletnimi tradycjami, zobowiązują się również do przekazania 200 tys. zł na rzecz Szlachetnej Paczki, jednej z najbardziej rozpoznawalnych akcji charytatywnych w Polsce. To wsparcie pozwala organizacji nie tylko kontynuować swoją działalność, ale także docierać do kolejnych potrzebujących.
– Liderzy rynku są odpowiedzialni za robienie tego, co właściwie – nie tylko dążenia do zysków, ale też przyczyniania się do tworzenia lepszej rzeczywistości dla mniej uprzywilejowanych, co właśnie robi Szlachetna Paczka. Jednocześnie to nie tylko wsparcie finansowe, ale także inspiracja dla naszych pracowników oraz konsumentów do empatii i współpracy, żeby razem stworzyć coś wartościowego. Jako lider branży spożywczej działamy globalnie na rzecz walki z ubóstwem i do 2025 roku dostarczymy 1,5 mld posiłków dla potrzebujących – mówi Adam Imielski, dyrektor generalny członek zarządu Kraft Heinz Polska.
Poza budowaniem wirtualnego serca z pikseli i wsparciem finansowym, pracownicy Kraft Heinz spotkają się 12 grudnia na wspólne przygotowywanie paczek, które trafią do dwóch potrzebujących rodzin.
Pudliszki nagradzają konsumentów
Akcja obejmuje wszystkie produkty Pudliszek dostępne w sklepach w całej Polsce. Oznacza to, że każdy konsument, niezależnie od miejsca zamieszkania, może stać się częścią tej wyjątkowej inicjatywy. Dwustu najbardziej zaangażowanych uczestników otrzyma specjalne zestawy zawierające produkty marki Pudliszki oraz świąteczne skarpetki.
[1] https://www.szlachetnapaczka.pl/wyniki/
Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Burger King wchodzi do Zgorzelca
Lena i Władysław Grochowscy z kolejną inicjatywą pomocy najsłabszym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.