Komunikaty PR

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

2024-12-15  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad pół miliona darczyńców z całego kraju i inicjuje wyjątkową akcję skierowaną do swoich konsumentów. Dzięki inicjatywie każdy może przyczynić się do budowy Wirtualnego Serca Pomocy.

Wolontariusze Szlachetnej Paczki już od września odwiedzają rodziny w trudnej sytuacji życiowej, publikując na stronie szlachetnapaczka.pl niemal 17 tysięcy historii.  W 2023 roku, dzięki ogromnemu wsparciu darczyńców, zebrano ponad 73 mln zł dla potrzebujących, co stanowi część imponującej sumy prawie 639 mln zł zgromadzonej przez 23 lata działalności programu społecznego[1].

Razem dla Szlachetnej Paczki po raz czwarty

Pudliszki po raz kolejny podejmują współpracę ze Szlachetną Paczką, aby wspólnie działać charytatywnie. Na przestrzeni czterech ostatnich lat marka wsparła organizację kwotą 700 tys. złotych. W tym roku oprócz przekazania 200 tys. złotych najważniejszą inicjatywę w tegorocznej edycji stanowi budowa Wirtualnego Serca Pomocy, w trakcie której docenione i nagrodzone zostaną najbardziej zaangażowane osoby. Uczestnicy akcji po zeskanowaniu kodu QR z opakowania produktów marki mogą zarejestrować paragon na stronie Smak Pomagania, dzięki temu przyczyniają się do wspólnej budowy serca online.

– Partnerstwo z marką Pudliszki to dla nas nie tylko wsparcie finansowe, ale też wspólne działanie na rzecz budowania solidarności i empatii w naszym społeczeństwie. Dzięki takim inicjatywom możemy nieść realną pomoc najbardziej potrzebującym osobom. Gdy jedna firma angażuje się w takie działania, to tworzy efekt kuli śnieżnej, inspirując kolejnych darczyńców. W ten sposób biznes napędza pozytywne zmiany, pokazując, że wspólne zaangażowanie może przynieść realne korzyści dla całej społeczności – mówi Magda Gronert, dyrektorka działu współpracy i rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, realizującym Szlachetną Paczkę.

Pudliszki, znana marka Kraft Heinz z wieloletnimi tradycjami, zobowiązują się również do przekazania 200 tys. zł na rzecz Szlachetnej Paczki, jednej z najbardziej rozpoznawalnych akcji charytatywnych w Polsce. To wsparcie pozwala organizacji nie tylko kontynuować swoją działalność, ale także docierać do kolejnych potrzebujących.

– Liderzy rynku są odpowiedzialni za robienie tego, co właściwie – nie tylko dążenia do zysków, ale też przyczyniania się do tworzenia lepszej rzeczywistości dla mniej uprzywilejowanych, co właśnie robi Szlachetna Paczka. Jednocześnie to nie tylko wsparcie finansowe, ale także inspiracja dla naszych pracowników oraz konsumentów do empatii i współpracy, żeby razem stworzyć coś wartościowego. Jako lider branży spożywczej działamy globalnie na rzecz walki z ubóstwem i do 2025 roku dostarczymy 1,5 mld posiłków dla potrzebujących – mówi Adam Imielski, dyrektor generalny członek zarządu Kraft Heinz Polska.

Poza budowaniem wirtualnego serca z pikseli i wsparciem finansowym, pracownicy Kraft Heinz spotkają się 12 grudnia na wspólne przygotowywanie paczek, które trafią do dwóch potrzebujących rodzin.

Pudliszki nagradzają konsumentów

Akcja obejmuje wszystkie produkty Pudliszek dostępne w sklepach w całej Polsce. Oznacza to, że każdy konsument, niezależnie od miejsca zamieszkania, może stać się częścią tej wyjątkowej inicjatywy. Dwustu najbardziej zaangażowanych uczestników otrzyma specjalne zestawy zawierające produkty marki Pudliszki oraz świąteczne skarpetki.

 


[1] https://www.szlachetnapaczka.pl/wyniki/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.