Punch Punk S.A. złożyło Dokument Informacyjny do GPW w Warszawie

Punch Punk S.A. producent gier wideo na PC i konsole, złożył do Giełdy Papierów Wartościowych
w trybie formalnym Dokument Informacyjny, w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Działalność spółki koncentruje się na realizacji autorskich projektów oraz produkcji na zlecenie (ang. work for hire) z gatunku przygodowych, pierwszoosobowych i narracyjnych. Studio
w ostatnich latach pozyskało finansowanie w ramach programów Kreatywna Europa i GameINN na działalność w segmencie produkcyjnym i rozwojowym. Procedurę związaną z wprowadzeniem akcji serii A i serii B Punch Punk S.A. do alternatywnego sytemu obrotu koordynuje autoryzowany doradca INC S.A., którego spółka zależna – Dom Maklerski INC S.A., świadczył usługi oferowania akcji przy pozyskaniu kapitału dla spółki.
- Złożenie Dokumentu Informacyjnego do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie to kolejny krok, który poczyniliśmy w procesie dopuszczenia do obrotu giełdowego akcji spółki Punch Punk S.A. Mamy nadzieję, że debiut będzie możliwy w drugim kwartale. Aktualnie koncentrujemy się na realizacji bieżących projektów, m.in. prowadzimy prace nad dwoma tytułami własnymi, tj. Moonshine VR oraz AIDA, dla której gotowa jest wersja demonstracyjna alfa – mówi Krzysztof Grudziński, prezes zarządu Punch Punk S.A.
Jednym z nadrzędnych celów Punch Punk jest stworzenie bogatego portfolio produktowego, co realizuje poprzez produkcję gier własnych oraz projektów na zlecenie z gatunku przygodowych, pierwszoosobowych i narracyjnych, dedykowanych na wszystkie popularne wśród graczy platformy, tj. PC, PlayStation 4, Xbox, Nintendo Switch oraz PS VR. Współpraca z zewnętrznymi podmiotami i tworzenie gier na zlecenie (tzw. work for hire), równolegle do produkcji własnych, jest elementem strategii, który ma zapewnić większą dywersyfikację wpływów finansowych w spółce.
W nawiązaniu do tego, w 2020 roku, Punch Punk podpisało sześć umów typu work for hire, w zakresie realizacji projektów: Fishing Adventure VR, Drug Dealer VR, Barn Finders VR, Godzilla VR, Eggs VR oraz Yach Mechanic Simulator na PC (2019 rok). Wśród dotychczas wydanych autorskich gier studia są natomiast This is the Zodiac Speaking, która trafiła do sprzedaży w drugiej połowie minionego roku oraz Apocalipsis: Harry at the End of the World, wyróżniona przez prestiżowy Guardian jako jedna z 10 najciekawszych gier indie na świecie. Harmonogram produkcji własnych spółki na lata 2022-2023 zakłada wydanie gier Moonshine VR oraz AIDA.
- Do końca marca zamierzamy oddać wersję demonstracyjną gold master gry AIDA. Na tej podstawie, w ramach programu Kreatywna Europa, na nasze konto, do końca czerwca 2021 r., powinna wpłynąć kwota 137 tys. euro – tj. około 631 tys. zł w ramach podpisanej umowy dofinansowania – mówi Krzysztof Grudziński. – Pracujemy także nad narzędziem do efektywnego tworzenia unikalnej warstwy artystycznej oddającej stylistykę komiksową w grach 3D o roboczej nazwie COSMOS, które zostanie wykorzystane m.in. w grze Moonshine w wersji na PC i VR. Dofinansowanie na ten cel otrzymaliśmy z sektorowego programu GameINN – dodaje.
Punch Punk Games w minionym roku przeprowadziło emisję akcji, w ramach której pozyskało około 1,5 mln zł. Harmonogram realizacji celów emisyjnych został rozpisany do końca 2023 roku.
Kluczowe założenia z tym związane obejmują m.in. ukończenie gry Moonshine VR (pierwsza połowa 2023 r.) i jej wydanie na platformy PS VR, Htc Vive, Oculus Quest, przeniesienie do VR gier z portfolio grupy PlayWay S.A., zakup IP do rozpoznawalnego tytułu oraz rozbudowę działu wydawniczego VR
i portingowego.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.