Punkty Szybkiej Paczki GLS na stacjach Shell
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
GLS uruchomił punkty Szybkiej Paczki na stacjach paliw Shell. To pierwsza współpraca tej firmy logistycznej z siecią stacji paliw. Obecnie paczki GLS można odbierać i nadawać w blisko 300 lokalizacjach Shella, a cała sieć Szybkiej Paczki GLS liczy ponad 5 tys. miejsc w całej Polsce.
Współpraca GLS i marki Shell oznacza dla klientów jeszcze szybsze i elastyczniejsze możliwości odbioru i nadawania paczek. Na stacjach Shell w całej Polsce działa już 278 punktów Szybkiej Paczki. – To nasza pierwsza współpraca z siecią stacji paliw. Dzięki działaniu z tak doświadczonym partnerem nasi klienci mogą nadawać i odbierać paczki dosłownie po drodze. To ważne, bo chcemy, by nasze punkty były zlokalizowane w jak najbardziej dostępnych i uczęszczanych miejscach w Polsce – mówi Sebastian Mazurowski, kierownik ds. rozwoju Sieci Szybka Paczka.
Klienci GLS na stacjach Shell mogą odebrać paczkę lub nadać ją w ramach usługi ShopReturnService (zwrot przesyłki do sklepu w wybranym punkcie Szybkiej Paczki). Dotyczy to wszystkich paczek krajowych i międzynarodowych o wadze do 20 kg i wymiarach 80x60x60 cm.
– Stacje Shell oferują swoim klientom coraz bogatszą gamę produktów i usług. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z kolejnym operatorem kurierskim. Widzimy, że coraz więcej klientów docenia rosnącą funkcjonalność naszych stacji paliw, na których oprócz zatankowania lub naładowania auta może też napić się aromatycznej kawy, zjeść wartościowy posiłek, zrobić zakupy czy właśnie odebrać lub nadać paczkę – mówi Monika Kielak-Łokietek, prezeska zarządu Shell Mobility i członkini zarządu Shell Polska.
System, dzięki któremu możliwa jest współpraca GLS i stacji Shell, wdrożył i stale koordynuje Pointpack, integrator oraz partner technologiczny budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej.
– Poprzez nowe wdrożenia z dotychczasowymi partnerami udowadniamy, że rynek kurierów, przesyłek ekspresowych i paczek (KEP) w Polsce nieustannie się rozwija. Słuchamy potrzeb konsumentów, dla których ważne są zarówno dogodne miejsca nadania lub odbioru przesyłki, jak i możliwość wyboru ulubionego przewoźnika kurierskiego – mówi Jacek Dąbrowski, menadżer ds. projektów i rozwoju usług kurierskich Pointpack.
Ponad 5 tys. punktów w całej Polsce
Obecnie sieć punktów Szybkiej Paczki GLS w całej Polsce przekroczyła liczbę 5 tys.
– Rozwój Szybkiej Paczki to jakościowa zmiana, która dokonała się w obszarze odbioru i nadań paczek dla naszych klientów. Dzięki współpracy z lokalnym biznesem, a także dużymi sieciami, klienci mogą odbierać i nadawać paczki blisko swoich domów oraz miejsc pracy od poniedziałku do piątku do godzin wieczornych, a także w weekendy – mówi Sebastian Mazurowski.
Obecnie blisko 60 proc. przesyłek dostarczanych jest do punktów Szybkiej Paczki w ramach usługi FlexDeliveryService, czyli elastycznej formy dostawy oraz usługi ShopDeliveryService (doręczenie przesyłki do wybranego Punktu Szybkiej Paczki).
Dziś GLS intensywnie rozwija swoją sieć Szybkiej Paczki. Punkty nadań i odbiorów znajdują się w lokalnych sklepach i punktach usługowych, a także w znanych sieciach sklepów i hipermarketów takich jak Auchan, Carrefour, Lewiatan, ABC, Martes Sport, Smyk, Dealz, Stokrotka, Delikatesy Centrum, Duży Ben czy księgarniach Bonito i salonikach prasowych Kolporter.
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.