Komunikaty PR

PZL Sędziszów uzupełnia e-sklep o mobilne magazyny energii

2020-11-27  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania PR PZL ( 0.07 MB )

Spółka PZL Sędziszów S.A. opracowała kolejny przenośny magazyn energii wprowadzając nowe, bardziej zaawansowane rozwiązania techniczne. Model PowerBox BG-3120 o specyfikacji 48V 65Ah/3120Wh, wyposażony został m.in. w dwa gniazda AC 230V 50Hz oraz szybkie gniazdo do ładowania typu USB QC 3.0. Magazyny energii o różnych specyfikacjach technicznych dostępne są już w e-sklepie PZL Sędziszów.

Wszystkie przenośne magazyny energii produkcji PZL Sędziszów wykonane są z nowych, dodatkowo selekcjonowanych przez maszyny ogniw. Pakiety zostały zabezpieczone nowoczesnym układem BMS oraz zamknięte w solidnych, eleganckich walizkach, odpornych na wszelkie uszkodzenia mechaniczne a jednocześnie zapewniających pełną mobilność. Magazyny energii doskonale sprawdzą się na kempingu, pod namiotem i wszędzie tam, gdzie potrzebne jest niezależne źródło energii dla urządzeń elektronicznych takich jak telefony, laptopy, ładowarki czy różnego rodzaju narzędzia.  

Jedną z najbardziej przydatnych opcji magazynu, są dwa gniazda 230V 50Hz, które pozwalają korzystać ze standardowych sprzętów domowych. PowerBox BG-3120 umożliwia podpięcie do kilku gniazd i równoczesne używanie urządzeń o maksymalnej mocy 1500W. Poziom naładowania baterii oraz jej pojemność kontrolować można za pomocą czytelnego wyświetlacza.

„Wprowadzenie do e-sklepu PZL Sędziszów przenośnych magazynów energii to efekt zaangażowania spółki w szeroko pojęty obszar związany z elektromobilnością. Cieszymy się, że nasz wewnętrzny dział projektowania baterii stworzył urządzenia nowoczesne, estetyczne i przede wszystkim funkcjonalne” - mówi Agnieszka Dec, Dyrektor Generalna PZL Sędziszów.

„Magazyny energii oferowane są w kilku specyfikacjach technicznych, w zależności od potrzeb klienta. Nasze urządzenia znaleźć można już w e-sklepie PZL Sędziszów, gdzie wdrożyliśmy specjalną podstronę: https://bit.ly/370EZ0Q. Oferujemy także wykonanie magazynów energii o innych parametrach niż przedstawione, na indywidualne zamówienie. Zapytania w tej sprawie zbieramy pod adresem: baterie@pzlsedziszow.pl” – dodaje Patryk Grendysa, Menadżer Produktu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear na targach IAA Transportation 2024 Biuro prasowe
2024-07-29 | 10:30

Goodyear na targach IAA Transportation 2024

Podczas targów IAA Transportation 2024, które odbędą się w dniach 17-22 września w Hanowerze, firma Goodyear zaprezentuje swój kompleksowy pakiet
Motoryzacja VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych
2024-07-16 | 12:00

VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych

Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr
Motoryzacja Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
2024-07-15 | 14:48

Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO

Projekt PZO II ponownie został w pełni skomercjalizowany. Nowy najemca – Grupa Cichy-Zasada – wynajął blisko 1000 mkw. powierzchni na parterze budynku. We współpracy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.