Komunikaty PR

"Odwrócony świat" - Fundacja Avalon ogłasza zapytanie ofertowe

2024-05-23  |  15:34
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 

Założenia i cele kampanii

Ogólnopolska kampania społeczna "Odwrócony świat” zakłada emisję spotów reklamowych emitowanych w TV, radiu, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Podczas trwania całej akcji organizacja chce prowadzić szerokie działania w mediach społecznościowych, PRowe oraz współpracować z twórcami internetowymi.

Kampania ma na celu zmianę, społecznego postrzegania OzN a także społecznych podstaw, zwłaszcza w zakresie dbania o dostępność. Ma także promować ideę otwartości na osoby doświadczające różnych rodzajów niepełnosprawności w przestrzeni publicznej, zawodowej i społecznej. Kampania stanowi przedłużenie ostatniej kampanii "Niepełnosprawni, niezauważalni", która zwracała uwagę na brak widoczności oraz niezauważalność OzN w przestrzeni publicznej. U podstaw braku udziału OzN w życiu społecznym są nie tylko stereotypy i nieprawidłowe postawy wobec OzN, ale przede wszystkim kwestia dostępności. 

Poprzez działania kampanijne chcemy uwrażliwić osoby w pełni sprawne, że kwestie dostępności są niezwykle ważne dla OzN i stanowią często decydującą rolę w ich aktywności. Osoby z niepełnosprawnościami żyją w świecie budowanym przez osoby w pełni sprawne i są zapraszane do projektowania niezwykle rzadko. To powoduje, że napotykają na swojej drodze bariery, które często są nie do pokonania. Zdarza się, z drugiej strony, że tworzone dla nich rozwiązania postrzegane są, przez w pełni sprawną część społeczeństwa, za niepotrzebne bądź nawet za dowód uprzywilejowania. Brakuje świadomości, że koperty parkingowe, dostosowane toalety, podjazdy nie są odpowiedzią na specjalne potrzeby OzN, ale odpowiedzią na potrzeby, które mamy wszyscy, a stosowane rozwiązania są niezbędne dla ich prawidłowej i równej realizacji. Co więcej dostępność rozumiana jest często przez społeczeństwo w kontekście architektury, natomiast jest to temat znacznie bardziej złożony.  

Zaproszenie agencji do współpracy

W związku z pomysłem nowej kampanii “Odwrócony świat”, Fundacja Avalon, poszukuje chętnych agencji do współpracy przy realizacji kampanii.

Każda kampania daje nam poczucie sprawczości w temacie zmiany postrzegania niepełnosprawności i budowania społecznego rozumienia siebie nawzajem. Co roku przywiązujemy dużą wagę do wyboru agencji wspierającej nas w realizacji założeń kampanii. Oczywiście, spełnienie wymogów merytorycznych, technicznych czy realizacja założonych w media planie wskaźników dotarcia są niezwykle ważne, ale by kampania się powiodła musimy mieć obok siebie partnerów, którzy będą prawdziwie w nią zaangażowani, będą rozumieli naszą fundacyjną misję i będą mieli w sobie duże pokłady empatii oraz otwarte głowy na nasze pomysły.”

Helena Szczuka-Kalenský, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon, koordynatorka kampanii społecznych

Główne założenia kampanii, jej cele, grupy docelowe, harmonogram, a także szczegółowe oczekiwania wobec agencji oraz kryteria jej doboru znaleźć można na stronie Fundacji Avalon.

Oferty zbierane będą do 5 lipca 2024 roku, a wybór agencji zostanie dokonany do końca lipca bieżącego roku.

Potrzeba edukacji społecznej

Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji pozarządowych i działa nieustannie od 2006 roku. Prowadzi szereg działań, które pomagają osobom z niepełnosprawnościami przełamywać kolejne bariery, usamodzielniać się oraz nabierać pewności siebie. Organizacja prowadzi projekty, które wspierają w rozwoju osoby z niepełnosprawnościami: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Avalon Active, Avalon Extreme, Projekt Sekson, Kompleksowe Centrum Poradnicze, Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami oraz Avalon Kids. 

Fundacja Avalon od ponad 17 lat działa również edukacyjnie dzięki kampaniom społecznym, które regularnie tworzy. Po ogromnych sukcesach kampanii “Pełnosprawni w miłości” , “Nic co ludzkie nie jest nam obce” i ostatniej “Niepełnosprawni, niezauważalni” organizacja nie zwalnia tempa i wciąż chce pokazywać prawdziwy obraz osób z niepełnosprawnościami.  


Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera ponad 14 500 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 400 mln złotych. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.