Komunikaty PR

Rankomat.pl stawia na agentów

2024-09-17  |  16:00
Biuro prasowe

Niepewność co do zakresu, skomplikowany język i brak wiedzy ubezpieczeniowej – to główne czynniki, które utrudniają zakup polisy. 87% Polaków ma problem z wyborem odpowiedniego ubezpieczenia. Dlatego w najnowszej kampanii rankomat.pl udowadnia, że można na niego liczyć m.in. dzięki wsparciu prawie 200 agentów ubezpieczeniowych.

Największa polska multiporównywarka ubezpieczeń i produktów finansowych uruchomiła nową kampanię reklamową. Jej głównym celem jest wskazanie klientom, że rankomat.pl, poza oczywistą możliwością porównywania ubezpieczeń online, to także wsparcie agentów ubezpieczeniowych. To właśnie wykwalifikowani agenci ubezpieczeniowi każdego dnia dbają o dopasowanie idealnej polisy, pomagając także oszczędzić pieniądze. Porównywarka jednocześnie chce dotrzeć do osób, które wybierają tylko tradycyjne metody zakupu ubezpieczeń, obawiając się, że przejście do świata online oznacza utratę kontaktu z człowiekiem. Na rankomat.pl można nie tylko porównać oferty w zaciszu własnego domu, ale również skorzystać z pomocy agenta, który przeprowadzi zainteresowanego przez cały proces zakupowy – od wyboru oferty i zastosowania możliwych zniżek, aż do jego finalizacji.

Potrzeba pomocy

Z przeprowadzonych przez porówynwarkę badań wynika, że aż 87% Polaków spotyka trudności podczas zakupu ubezpieczenia. 5% zawsze, 18% często, 36% czasami, a jedynie 28% rzadko ma takie problemy.

- Nie dziwią nas te wyniki. Decyzje dotyczące ubezpieczeń często bywają trudne i czasochłonne. Klienci szukają prostych, ale zarazem pewnych rozwiązań, które dadzą im poczucie bezpieczeństwa. W odpowiedzi na te potrzeby, .rankomat.pl proponuje unikalne połączenie nowoczesnej technologii z ludzkim doświadczeniem. Kampania, którą rozpoczynamy, ma pokazać, że rankomat.pl to nie tylko narzędzie do porównywania ofert, ale także miejsce, gdzie można uzyskać wsparcie od doświadczonych ekspertów. To połączenie kompetencji, które sprawia, że nasi klienci mogą spać spokojnie, wiedząc, że dokonali najlepszego możliwego wyboru – komentuje Łukasz Wyrzykowski CMO rankomat.pl.

Wszystkie polisy w jednym miejscu

W telewizyjnych spotach zobaczymy bohaterkę, która jest przytłoczona koniecznością samodzielnego wyboru spośród wielu ofert. Ma dużo potrzeb, musi kupić obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne, chce chronić swoje mieszkanie, pragnie spokoju podczas wakacji i myśli o kredycie. Właśnie w takich chwilach może liczyć na wsparcie rankomat.pl.

- Od dawna widzimy, że czynnik finansowy nie jest jedynym, który wpływa na decyzje zakupowe klientów. Badając to, zauważyliśmy, że prawie połowa z nich nie jest pewna swoich zakupów. Nieco mniej twierdzi, że ubezpieczenia są zbyt skomplikowane w odbiorze oraz otwarcie przyznaje się, że nie ma wiedzy na ich temat. Prawie co trzeci klient ma problem z porównaniem ofert. To tylko kilka czynników, a jest ich więcej. Łączymy to, co najlepsze w sprzedaży online i klasycznym modelu dystrybucji – nowoczesność i tradycję. Klienci nie muszą już szukać dalej, bo na rankomat.pl wsparcie doświadczonego agenta jest zawsze pod ręką. To rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę, ale nie chcą rezygnować z osobistego wsparcia w tak istotnych decyzjach. Wystarczy zadzwonić na naszą infolinię, albo zostawić do siebie numer kontaktowy – opowiada Michał Gołota Head of Brand Strategy and Communications.

Kampania rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które są prezentowane od 16 września w telewizji i w Internecie. Towarzyszyć im będą działania promocyjne w kanałach online i mediach społecznościowych. W czasie kampanii multiporównywarka zaprezentuje również materiały, w których opowie o tym, jak wygląda praca agenta oraz jak każdego dnia angażują się w nią, aby wspierać klientów w wyborze najlepszej oferty.

Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Szut Szut Studio oraz studio postprodukcyjne Vein.  Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.