Raport Strong Leaders Creator in IT - zgłoszenia przedłużone do 15 lipca
Promocja dobrych praktyk dotyczących rozwoju pracowników i zaprezentowanie organizacji tworzących przyjazne środowisko zawodowe - to główne cele powstającego właśnie raportu Strong Leaders Creator in IT, tworzonego przez agencję Come Creations Group. Ze względu na obecną sytuację, zgłoszenia do publikacji zostają przedłużone do 15 lipca.
Idea raportu
Projekt będzie prezentował działania firm technologicznych skupione wokół tworzenia optymalnego środowiska do rozwoju zawodowego i osobistego skierowane do kobiet. Raport pokaże również, co robią przedsiębiorstwa, aby wspierać swoje zespoły na każdym etapie ścieżki kariery. Opracowanie będzie podzielone na cztery kategorie główne: rekrutacja, edukacja, ścieżka awansu, macierzyństwo i opieka.
Przedsiębiorstwo, które zaprezentuje najciekawsze przykłady działań otrzyma tytuł “Strong Leaders Creator in IT” oraz statuetkę. Wyróżnienie zostanie wręczone firmom w 3 kategoriach w zależności od liczby zatrudnionych osób: do 50, 50-250, powyżej 250.
Udział w projekcie to doskonała okazja do pokazania swoich najlepszych praktyk, mających na celu realne wdrażenie idei diversity & inclusion na różnym etapie rozwoju zawodowego. Dodatkowo, nasza agencja poprowadzi dla zwycięzców w każdej z kategorii miesięczną kampanię employer brandingową - mówi Anita Kijanka, CEO Come Creations Group.
Jak zgłosić się do raportu?
Do raportu mogą zgłaszać się przedsiębiorstwa z branży IT i nowych technologii - startupy oraz korporacje, które świadomie kreują i rozwijają tematykę diversity & inclusion w obszarach rekrutacji, edukacji i rozwoju pracowników oraz w podejściu do macierzyństwa i opieki.
Firmy mogą zgłaszać się samodzielnie lub być nominowane przez kogoś z zewnątrz za pomocą formularza na stronie https://strongleadersinit.com/. Przedstawiciel agencji Come Creations Group w ciągu 3 dni od zgłoszenia kontaktuje się z nominowaną firmą i prosi o uzupełnienie ankiety. Jej wypełnienie zajmuje ok. 20 minut. Co ważne, udział w raporcie jest bezpłatny.
Wierzymy, że nasza inicjatywa spotka się z zainteresowaniem przedstawicieli firm technologicznych. Wspólnie możemy stworzyć podręcznik dobrych praktyk, który będzie cegiełką do wkładu w budowanie kultury organizacji przyjaznej pracownikom - podsumowuje Anita Kijanka.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.