Komunikaty PR

Real Management S.A. secures funding for construction of Good Point V warehouse

2024-05-13  |  14:30
Biuro prasowe

Real Management S.A. has signed a loan agreement with mBank for over EUR 14m in funding for construction of the Good Point V warehouse and production park in Łubna.

The Good Point V warehouse and production park is being developed by Real Management S.A., comprising three buildings with a total warehouse space of 30,000 m2. In the key stage of development, the company has been extended a loan of EUR 14.1m for construction of the facility.

“Signing the loan agreement with mBank was the next step in our business strategy, and completion of construction on the warehouse and production park,” said Marcin Malka, CEO of Real Management S.A. “The loan we have been granted not only proves that we are a trustworthy partner, but also demonstrates the business potential of Good Point V and the entire industrial property market concentrated around Warsaw. We are happy to continue our cooperation with such a renowned financial institution.”

The first warehouse and office space tenants, which will include companies such as Dr Irena Eris S.A., one of Poland’s leading cosmetics manufacturers, and OEX Fulfilio Sp. z o.o., a company specializing in providing logistics services for the e-commerce sector, loyalty programmes and POS materials, will move into Good Point V as early as Q3 2024 and Q1 2025. The site of the warehouse and production park in Łubna ensures a convenient connection to Warsaw (via Puławska Street), due to the proximity of state road no. 79 and the interchange in Góra Kalwaria. The complex still has 5,800 m2 of unoccupied warehouse space to be delivered in September 2024.

Real Management S.A. is a rapidly growing development company established in 2002. The company’s business focuses on the manufacturing, industrial and residential property sectors. Innovation and effective management are factors enabling the company to continuously grow and expand in the real property sector. Since its inception, Real Management S.A. has completed commercial and residential projects totalling 265,000 m2. These include the Bolero Office Park complex, the premium single-family housing estates Rezydencje Pałacowa and Rezydencje Chojnów, the Good Point logistics and industrial centres, and the Przyczółkowa Vis a Vis and Point.44 convenience parks.

In line with its strategic goals for the next four years, Real Management S.A. plans to develop a further 500,000 m2 of modern logistics and industrial space under the Good Point brand and 44,000 m2 of residential space in Warsaw as part of the Neo Natolin premium single-family housing development.

Real Management S.A. is a member of the Polish Association of Developers.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Ile trzeba dopłacić za atrakcyjny widok z okna Biuro prasowe
2024-07-04 | 01:00

Ile trzeba dopłacić za atrakcyjny widok z okna

Jak zmieniają się ceny nowych mieszkań w zależności od usytuowania na piętrze? Ile kosztują lokale na najwyższych kondygnacjach z wyjątkowym widokiem czy atrakcyjnym tarasem? W
Nieruchomości Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada
2024-07-03 | 12:02

Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada

Aż 83% młodych ludzi podkreśla, że ekologia ma dla nich duże znaczenie, a ponadto będzie istotnym kryterium przy wyborze ich przyszłego lokum[1]. W związku z tym już wkrótce
Nieruchomości Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań
2024-07-02 | 16:00

Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań

SPRZEDAŻ W II kwartale 2024 roku Grupa Kapitałowa Dom Development S.A. („Grupa”) sprzedała 943 lokale netto wobec 931 w analogicznym okresie 2023 roku (wzrost o 1% r/r), w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.